Deze topique heeft wel meer inhoud.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Sylvana Simons was niet goed genoeg voor je?
Ja maar die ander heeft een Poll, dat is ook wat waard.quote:
Gelijk even gestemdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar die ander heeft een Poll, dat is ook wat waard.
Die polls zijn weinig waard.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Voeg ze samenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Die polls zijn weinig waard.
KLB / Houding EU m.b.t. TTIP
Check deze bv waarom staat fatoeman daarin?
Het is dus geen TS die we serieus kunnen nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:08 schreef LLgetikt het volgende:
Televaag Sylvana Simons: begrip voor arrestatie UmarEcht, ik ga steeds meer een hekel krijgen aan haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu wordt Martin ¦imek voor racist uitgemaakt. Je kan hem hooguit verwijten dat hij een ongelukkige woordkeuze had gebruikt. Ik snap best dat wanneer jij een donkere huidskleur hebt en iemand neemt de term "zwartjes" in zijn mond dat jij dat denigrerend vindt en aan die persoon vraagt of hij dat voortaan niet wilt doen omdat jij je daar ongemakkelijk bij voelt.
Godsamme wat een ontzettend dom mens met weinig zelfreflectie. Zij gaat zelfs met haar acties iets aan racisme bijdragen, want er zijn genoeg blanke tokkies die net zo dom zijn als zij en dan gaan denken dat iedereen met een donkere huidskleur zo is.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:17 schreef Vermon het volgende:
[..]Wij twee <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blulevard-coniferenquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:48 schreef Barrah het volgende:
Na de succesvolle politieke loopbanen van Boulevard-coniferen Bram Moszkowicz en Peter R. De Vries kan dit alleen maar goed gaan.
Die man is een bejaarde van 100 en spreekt amper Nederlands. Hij vraagt haar notabene nog netjes hoe hij het moet noemen. Dat wijf is gek.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nu wordt Martin ¦imek voor racist uitgemaakt. Je kan hem hooguit verwijten dat hij een ongelukkige woordkeuze had gebruikt. Ik snap best dat wanneer jij een donkere huidskleur hebt en iemand neemt de term "zwartjes" in zijn mond dat jij dat denigrerend vindt en aan die persoon vraagt of hij dat voortaan niet wilt doen omdat jij je daar ongemakkelijk bij voelt.
Kan ik me helemaal in vinden in wat jij zegt. DWDD is de oorzaak van deze ellendequote:Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Echt, ik ga steeds meer een hekel krijgen aan haar!![]()
Godsamme wat een ontzettend dom mens met weinig zelfreflectie. Zij gaat zelfs met haar acties iets aan racisme bijdragen, want er zijn genoeg blanke tokkies die net zo dom zijn als zij en dan gaan denken dat iedereen met een donkere huidskleur zo is.
Kan ik me helemaal in vinden in wat jij zegt. DWDD is de oorzaak van deze ellendequote:Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
racisme bijdragen, want er zijn genoeg blanke tokkies die net zo dom zijn als zij en dan gaan denken dat iedereen met een donkere huidskleur zo is.
Gestopt met lezen. TS komt uit een tokkie-gezin.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:48 schreef spierbal het volgende:
Er zijn al vele klachten over deze dame op fok de revue gepasseerd.
Dat het een attentie hoertje is en dergelijke. En dat dames en heren, dat is ook zo.
Toen ik nog een klein jongetje was, en niet tot laat buiten mocht spelen, keek ik vaak uit verveling mee naar de tv als mijn ouders dit keken. De tv was vaak afgestemd op Rtl4.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:08 schreef LLgetikt het volgende:
Televaag Sylvana Simons: begrip voor arrestatie UmarPure aids. Zij en die social justice multicultipartij met policore identiteitspolitiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |