abonnement Unibet Coolblue
pi_162282776
Total War: Warhammer komt deze week uit en dat mogen wij vieren met een prijsvraag op FOK! Voor mensen die de franchise niet kennen: dit deel uit de strategische pc-reeks speelt zich eens niet af in een daadwerkelijk geleefde tijd in de historie, maar is gebaseerd op de fantasy-wereld van Warhammer. Je leidt je gekozen ras over de plattegrond van de Grand Campaign, en managet je rijk op het gebied van diplomatie, economie en militaire kracht. Je voert het commando over helden uit het Warhammer-universum die je kunt aanpassen met uitgebreide mogelijkheden, waaronder vaardigheden, spreuken en persoonlijke missies. Je maakt vrienden, om ze vervolgens in de rug te steken voor je eigen gewin of nobele doeleinden. Uiteindelijk zoek je het evenwicht tussen overleven en veroveren in je streven om je imperium uit te breiden van de zuidelijke Badlands tot de Northern Wastes. In onderstaande video zie je een uitgebreidere uitleg in beeld en geluid.

Maar er staat "Win" voor deze titel, dus wat is er te winnen? Creative Assembly heeft voor ons nog één, ondertussen uitverkochte, High King Edition achter gehouden als hoofdprijs. Wat moet je doen? Dit keer geen denkvraag, maar een doe-vraag. Teken met bijvoorbeeld Paint een 'Greenskin', een van de rassen uit Warhammer. Dat wil zeggen: een orc of een goblin, beide nogal gekenmerkt met hun groene huid.

Zet je inzending(en) in dit forumtopic door middel van bijvoorbeeld tinypic of een andere uploadsite. Inzendingen die tot maandag 23 mei om 8 uur binnen dingen mee naar de prijzen. Wij stemmen voor de meest creatieve inzending. Je hebt dus tot en met het weekend, zodat iedereen nog tijd heeft om iets ervan te maken. De winnaar krijgt uiteraard met nickname en tekening bericht op de frontpage. Er wordt contact opgenomen via pm om zijn of haar adres te vragen, zodat we de prijs kunnen opsturen.

Ben je niet zo creatief? Creative Assembly heeft nog vijf digitale Steam-keys te vergeven, zodat je meteen aan de gang kunt in je eigen oorlog in het Warhammer-universum. Voor deze prijs doen we een denk/opzoek-vraag: Hoeveel speelbare facties zijn er bij release, dus inclusief mogelijke DLC, in Total War: Warhammer? Het gaat dan om de campaign modus. Meedoen kan tot maandag 23 mei om 8 uur. Je inzending kun je middels deze link insturen.

160517_28827_total_war_warhammer_high_king_edition_800_481.jpg



[ Bericht 7% gewijzigd door Pheno op 19-05-2016 14:11:59 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162283012


Dit is één Orc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2016 22:36:34 ]
  Forum Admin dinsdag 17 mei 2016 @ 23:04:46 #3
58651 crew  murp
murp
pi_162285063
Ik zal mijn paintskills ook eens in de strijd gooien.

No resentment ever evened out a weaker hand
pi_162285074
pi_162285089
Kut een van mijn vingers is nog bruin. Daar gaat mijn overwinning.
  woensdag 18 mei 2016 @ 01:39:12 #7
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162286559
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:04 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een Stonehorn van de Ogre Kingdoms, dus gedisqualificeerd.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_162291846
WAAAGHHHHH!!!!
Yup
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2016 @ 12:50:55 #9
230491 Zith
pls tip
pi_162291951
nice
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 18 mei 2016 @ 13:31:09 #10
297177 DrParanoid
U made bro!?
pi_162292921
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:04 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wat moet je doen? Dit keer geen denkvraag, maar een doe-vraag. Teken met bijvoorbeeld Paint een 'Greenskin', een van de rassen uit Warhammer. Dat wil zeggen: een orc of een goblin, beide nogal gekenmerkt met hun groene huid.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  Forum Admin woensdag 18 mei 2016 @ 15:54:42 #11
58651 crew  murp
murp
pi_162296536
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 13:31 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

[..]

Maar hij is wel mooi :D
pi_162322208
Belangrijke mededeling voor deelnemers. Onze sponsor vond de prijsvraag een ietwat hoge drempel hebben, dus we hebben de prijsvraag veranderd zonder het werk van de huidige deelnemers voor niets te laten zijn geweest. Zo kunnen er meer mensen mee doen, maar zijn de echte painters niet benadeeld. De hoofdprijs wordt nog steeds vergeven aan de beste painter (keep them coming!), want Paints zijn natuurlijk meer werk dan een vraag beantwoorden. De overige steamkeys worden vergeven door een vraag te beantwoorden. De prijsvraag is dan ook aangepast in de OP.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pheno op 19-05-2016 14:10:39 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:20:20 #13
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_162322328
Kick want de vraag is geupdate
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:26:53 #14
454311 Thanoontje
Niet uit de fabriek van danone
pi_162322485
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:15 schreef Pheno het volgende:
Belangrijke mededeling voor deelnemers. Onze sponsor vond de prijsvraag een ietwat hoge drempel hebben, dus we hebben de prijsvraag veranderd zonder het werk van de huidige deelnemers voor niets te laten zijn geweest. Zo kunnen er meer mensen mee doen, maar zijn de echte printers niet benadeeld. De hoofdprijs wordt nog steeds vergeven aan de beste painter (keep them coming!), want Paints zijn natuurlijk meer werk dan een vraag beantwoorden. De overige steamkeys worden vergeven door een vraag te beantwoorden. De prijsvraag is dan ook aangepast in de OP.
Mag je het ook tekenen op papier? of moet het persee paint zijn?
Maar wel met evenveel power!
pi_162322520
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:26 schreef Thanoontje het volgende:

[..]

Mag je het ook tekenen op papier? of moet het persee paint zijn?
Als je het kan inscannen en hier kunt plaatsen: van mij mag je! Er staat ook "teken met bijvoorbeeld Paint". Maar good ol' potlood mag natuurlijk ook.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:32:19 #16
454311 Thanoontje
Niet uit de fabriek van danone
pi_162322614
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je het kan inscannen en hier kunt plaatsen: van mij mag je! Er staat ook "teken met bijvoorbeeld Paint". Maar good ol' potlood mag natuurlijk ook.
Dan komt het helemaal goed :D
Maar wel met evenveel power!
pi_162323023
Defineer speelbaar, want campaign heeft minder speelbare facties dan de customgame modes.. :) *kuch* Bretonnia *kuch*
Yup
pi_162323658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:47 schreef Dodejoker het volgende:
Defineer speelbaar, want campaign heeft minder speelbare facties dan de customgame modes.. :) *kuch* Bretonnia *kuch*
Het gaat om de singleplayer campaign. Ik zal het er voor de duidelijkheid bij zetten :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162323746
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het gaat om de singleplayer campaign. Ik zal het er voor de duidelijkheid bij zetten :)
Thou art a gentleman and a scholar, hartelijk dank :D
Yup
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:01:18 #20
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_162327669
Prijsvraag 1

Niks gekopieerd, gehele ontwerp uit eigen brein(tje). T'is een orc familietje, het vrouwke heb net een joekeltje gebaard, waarvan akte.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:42:02 #21
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162328725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 17:01 schreef govie het volgende:
Prijsvraag 1

Niks gekopieerd, gehele ontwerp uit eigen brein(tje). T'is een orc familietje, het vrouwke heb net een joekeltje gebaard, waarvan akte.

[ afbeelding ]
Orks hebben geen sexuele voortplanting, just saying...
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:30:49 #22
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_162329915
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:15 schreef Pheno het volgende:
Belangrijke mededeling voor deelnemers. Onze sponsor vond de prijsvraag een ietwat hoge drempel hebben, dus we hebben de prijsvraag veranderd zonder het werk van de huidige deelnemers voor niets te laten zijn geweest. Zo kunnen er meer mensen mee doen, maar zijn de echte painters niet benadeeld. De hoofdprijs wordt nog steeds vergeven aan de beste painter (keep them coming!), want Paints zijn natuurlijk meer werk dan een vraag beantwoorden. De overige steamkeys worden vergeven door een vraag te beantwoorden. De prijsvraag is dan ook aangepast in de OP.
Maar natuurlijk niet exclusief aan Paint als ik de prijsvraag goed lees?
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:37:35 #23
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162330067
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:30 schreef OuwePers het volgende:
Maar natuurlijk niet exclusief aan Paint als ik de prijsvraag goed lees?
Zoals Pheno al heeft gezegd andere software en tekenen op papier en inscannen mag ook.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:38:51 #24
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_162330094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:37 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Zoals Pheno al heeft gezegd andere software en tekenen op papier en inscannen mag ook.
Oké tof dan ga ik voor t grootste deel analoog :P
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:43:55 #25
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_162334042
quote:
16s.gif Op donderdag 19 mei 2016 17:42 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Orks hebben geen sexuele voortplanting, just saying...
Zegt degene zonder tekening, makkelijk zeiken. Ik kan dat ook niet weten zonder de game te spelen. Dus geef die game maar, maak ik er nog eentje van een spawning pool ofzo (de zerg hadden die).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_162336722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:37 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Zoals Pheno al heeft gezegd andere software en tekenen op papier en inscannen mag ook.
klopt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162351612
Waarom zou je nog tekenen als er maar 1 game voor die mensen is? Ik denk ik maak een prachtige paint dinges waar de sponsor blij mee kan zijn en dan worden mijn winkansen opeens gedecimeerd.
pi_162352051
Het is de Limited Edition, geen steamkey, dat kan een reden zijn. Er staat ook nergens dat je niet met de denk-vraag mee mag doen als je al getekend hebt. Je kunt nu ook zeggen dat je twee keer kans op een prijs hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162352602
Wel grappig dat mijn paint inzending over hun walgelijke dlc praktijken nu ook de uitdaging van deze wedstrijd vormt.
pi_162352902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Wel grappig dat mijn paint inzending over hun walgelijke dlc praktijken nu ook de uitdaging van deze wedstrijd vormt.
Ik vind dat ze zich nog redelijk herpakt hebben met Bretonnia als FreeLC en nu ook de eerste week Chaos *gratis* aan te bieden. (Zodat mensen zoals ik die eerst twijfelde, eerst reviews af kunnen wachtten betreffende Bugs en stabiliteit.) Alsnog ben ik het met je paint picture eens dat wss unit packs gaan komen, want laten we wel wezen de rosters van alle rassen missen gewoon nog units.
Knightly orders (Geeneens Knights Panther of White Wolves?!!), flaggelants, archers, free companies (En das alleen al Empire.) Voor mij als Warhammer nerd maakt het me niet uit, speel verder weinig games en als ik extra moet betalen voor een kwaliteit product dat al m'n favo nerd stuff add prima. Maar vind het niet fair dat ze gelijk zo'n toon zetten met Day1 DLC.
Yup
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:52:41 #31
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162353858
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:19 schreef Dodejoker het volgende:

[..]

Ik vind dat ze zich nog redelijk herpakt hebben met Bretonnia als FreeLC en nu ook de eerste week Chaos *gratis* aan te bieden. (Zodat mensen zoals ik die eerst twijfelde, eerst reviews af kunnen wachtten betreffende Bugs en stabiliteit.) Alsnog ben ik het met je paint picture eens dat wss unit packs gaan komen, want laten we wel wezen de rosters van alle rassen missen gewoon nog units.
Knightly orders (Geeneens Knights Panther of White Wolves?!!), flaggelants, archers, free companies (En das alleen al Empire.) Voor mij als Warhammer nerd maakt het me niet uit, speel verder weinig games en als ik extra moet betalen voor een kwaliteit product dat al m'n favo nerd stuff add prima. Maar vind het niet fair dat ze gelijk zo'n toon zetten met Day1 DLC.
Wat voegen 100000 extra varianten van Empire Knights toe dan? Er zijn er nu al 2 (Reiksguard is een aparte unit geworden). Alleen de white wolves met de great weapons in plaats van schild en lans hebben een andere rol, de rest is gewoon een miljoen miljard keer heavy shock cav, waar Empire dus al Empire Knights, Reiksguard en Demigryphs voor heeft.

Ik vind dat gejank van "oooeeeeh unit X zit er niet in OMG CA ZIJN LUIE KLOOTZAKKEN!" echt zo enorm onredelijk.

Dit spel heeft meer unit variatie dan welk ander strategie spel dan ook met uitzondering van Total Annihilation (maar die had maar 2 facties). Vergelijk het eens met de rosters van Warcraft 3 ofzo. In Warcraft 3 zijn de units cartoony, zonder variatie, zonder 1001 aparte animaties, zonder physics, en noem maar op, dus een unit in TW:Warhammer kost zeker 20 keer meer werk om te maken dan een unit in Warcraft 3, maar in Warcraft 3 jankt niemand om ontbrekende units.

Als het een Blizzard game is betaalt iedereen meteen 30+ euro voor een expansion waar maar een handvol nieuwe cartoony units in totaal in zitten, maar als CA voor 15 euro een DLC uitbrengt die vele malen meer geld gekost heft om te ontwikkelen dan een hele Blizzard expansion en die 300 units heeft, dan zijn het een stel dieven die aan het DLC melken zijn en is het cut content dat allemaal in de main game had moeten zitten en dat het luie flikkers zijn omdat er 100 units te bedenken zijn die nog missen.

Mensen snappen gewoon niet hoeveel tijd het kost om een enkele unit voor Warhammer te maken (reken maar meer dan 1 manmaand) en dat ze geen oneindig budget of oneindige hoeveelheid tijd hebben en alles wat je aan units gaat maken ergens anders van het budget af gaat. Daarom heb je ook geen standard bearers en musicians en champions enzo, want die moeten dan allemaal weer aparte uitrusting en geluiden en animaties hebben dus dat verhoogt de benodigde tijd voor het maken van units met minstens 30% dus dan moeten er gewoon hele units weggelaten worden om dat in het budget te passen.

Dat hele gezeik met Chaos sloeg ook gewoon nergens op. CA belooft een spel met 4 factions. Vanaf het begin af aan waren mensen op het forum aan het zeiken dat ze CHAOS CHAOS CHAOS willen spelen en dat CA lui was dat er geen CHAAOOOOSSSS in het spel zat. Er was waarschijnlijk geen budget om een hele nieuwe speelbare factie met volledig roster te maken dus hoe overtuig je Sega dan dat er meer geld bij moet? Nou, als je dat blog van Mike Simpson leest, blijkbaar door het pre-order DLC te maken, want elke pre-order genereert indirect heel veel inkomsten (de hoeveelheid publiciteit die je krijgt is direct gerelateerd aan het aantal pre-orders en de hoeveelheid publiciteit leidt weer tot hogere verkopen in de periode rond release). Dus hey, de fans kregen CHAOSSSSS voor nop en CA krijgt in ruil daarvoor meer pre-orders en dus hogere verkoopaantallen, was het idee. Nou en toen backfirede dat enorm want de jankerds zie op de barricades waren gegaan om hun CHAOS factie er in te krijgen waren te beroerd om te pre-orderen want CA zijn een stel vuile klootzakken die de spelers van plan zijn te naaien net als met Rome 2!!!!111! Even volkomen aan het feit voorbijgaand dat je nu steam refunds hebt en je gewoon kunt pre-orderen, Chaos voor nop krijgt, het spel 2 uur risicoloos kunt uitproberen en vervolgens nog 2 weken kunt wachten op reviews en reacties van anderen, en als het een Rome 2 achtig debacel blijkt te zijn, je gewoon zonder vragen je geld terug kunt krijgen!
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_162355885
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:52 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Wat voegen 100000 extra varianten van Empire Knights toe dan? Er zijn er nu al 2 (Reiksguard is een aparte unit geworden). Alleen de white wolves met de great weapons in plaats van schild en lans hebben een andere rol, de rest is gewoon een miljoen miljard keer heavy shock cav, waar Empire dus al Empire Knights, Reiksguard en Demigryphs voor heeft.

Ik vind dat gejank van "oooeeeeh unit X zit er niet in OMG CA ZIJN LUIE KLOOTZAKKEN!" echt zo enorm onredelijk.

Dit spel heeft meer unit variatie dan welk ander strategie spel dan ook met uitzondering van Total Annihilation (maar die had maar 2 facties). Vergelijk het eens met de rosters van Warcraft 3 ofzo. In Warcraft 3 zijn de units cartoony, zonder variatie, zonder 1001 aparte animaties, zonder physics, en noem maar op, dus een unit in TW:Warhammer kost zeker 20 keer meer werk om te maken dan een unit in Warcraft 3, maar in Warcraft 3 jankt niemand om ontbrekende units.

Als het een Blizzard game is betaalt iedereen meteen 30+ euro voor een expansion waar maar een handvol nieuwe cartoony units in totaal in zitten, maar als CA voor 15 euro een DLC uitbrengt die vele malen meer geld gekost heft om te ontwikkelen dan een hele Blizzard expansion en die 300 units heeft, dan zijn het een stel dieven die aan het DLC melken zijn en is het cut content dat allemaal in de main game had moeten zitten en dat het luie flikkers zijn omdat er 100 units te bedenken zijn die nog missen.

Mensen snappen gewoon niet hoeveel tijd het kost om een enkele unit voor Warhammer te maken (reken maar meer dan 1 manmaand) en dat ze geen oneindig budget of oneindige hoeveelheid tijd hebben en alles wat je aan units gaat maken ergens anders van het budget af gaat. Daarom heb je ook geen standard bearers en musicians en champions enzo, want die moeten dan allemaal weer aparte uitrusting en geluiden en animaties hebben dus dat verhoogt de benodigde tijd voor het maken van units met minstens 30% dus dan moeten er gewoon hele units weggelaten worden om dat in het budget te passen.

Dat hele gezeik met Chaos sloeg ook gewoon nergens op. CA belooft een spel met 4 factions. Vanaf het begin af aan waren mensen op het forum aan het zeiken dat ze CHAOS CHAOS CHAOS willen spelen en dat CA lui was dat er geen CHAAOOOOSSSS in het spel zat. Er was waarschijnlijk geen budget om een hele nieuwe speelbare factie met volledig roster te maken dus hoe overtuig je Sega dan dat er meer geld bij moet? Nou, als je dat blog van Mike Simpson leest, blijkbaar door het pre-order DLC te maken, want elke pre-order genereert indirect heel veel inkomsten (de hoeveelheid publiciteit die je krijgt is direct gerelateerd aan het aantal pre-orders en de hoeveelheid publiciteit leidt weer tot hogere verkopen in de periode rond release). Dus hey, de fans kregen CHAOSSSSS voor nop en CA krijgt in ruil daarvoor meer pre-orders en dus hogere verkoopaantallen, was het idee. Nou en toen backfirede dat enorm want de jankerds zie op de barricades waren gegaan om hun CHAOS factie er in te krijgen waren te beroerd om te pre-orderen want CA zijn een stel vuile klootzakken die de spelers van plan zijn te naaien net als met Rome 2!!!!111! Even volkomen aan het feit voorbijgaand dat je nu steam refunds hebt en je gewoon kunt pre-orderen, Chaos voor nop krijgt, het spel 2 uur risicoloos kunt uitproberen en vervolgens nog 2 weken kunt wachten op reviews en reacties van anderen, en als het een Rome 2 achtig debacel blijkt te zijn, je gewoon zonder vragen je geld terug kunt krijgen!
Ik vind het dapper dat je nog die promo blogs van CA leest. Bij iedere release van een nieuwe game van hun blijkt het namelijk een grote hoeveelheid bullshit geweest te zijn. Meest briljante AI ooit schreeuwen ze ook iedere release.
Ze maken ook niet voor iedere unit aparte physics. De meeste units zijn toch een variatie op cav of infanterie en ga er maar vanuit dat ze grotendeels dezelfde animaties gebruiken en de physics bestaat uit een stats lijst die jij ook kan aanpassen met kladblok.

Warhammer uitbrengen zonder Chaos is hetzelfde als Rome TW uitbrengen zonder een fatsoenlijk rooster voor de Griekse staten. Oh wacht.
pi_162356326
Als ik de denkvraag wil doen krijg ik een error bij het indienen, namelijk

quote:
Dat ging fout

Je hebt niet alles correct ingevuld. Ga terug en loop alles nog even na.
En ik heb toch echt alles ingevuld
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:33:02 #34
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_162356331
Laten we het even ontopic houden.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_162373899
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:32 schreef MarkyB het volgende:
Als ik de denkvraag wil doen krijg ik een error bij het indienen, namelijk

[..]

En ik heb toch echt alles ingevuld
moet ik bij de devvers leggen. Welke browser gebruik je en hoe laat was dit (geen idee of er dingen gelogd worden, maar indien ja: dat zoekt makkelijker). Heb je het ook in een andere browser geprobeerd? Rare leestekens in naam of adres?

In het ergste geval zet ik 'm zelf erin.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pheno op 21-05-2016 04:51:10 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162375360
Mag je meedoen aan de paint vraag EN de denkvraag ook beantwoorden, of mag het slechts één van de twee zijn?
  zaterdag 21 mei 2016 @ 10:39:49 #37
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_162375376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef GlenSpey het volgende:
Mag je meedoen aan de paint vraag EN de denkvraag ook beantwoorden, of mag het slechts één van de twee zijn?
Mag allebei.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_162376096
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 04:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

moet ik bij de devvers leggen. Welke browser gebruik je en hoe laat was dit (geen idee of er dingen gelogd worden, maar indien ja: dat zoekt makkelijker). Heb je het ook in een andere browser geprobeerd? Rare leestekens in naam of adres?

In het ergste geval zet ik 'm zelf erin.
Ik heb nu 3 pc's geprobeerd met op elke pc firefox en IE, maar elke keer krijg ik dezelfde foutmelding. Zojuist heb ik het nog geprobeerd voor eventuele errorlogs.

Moet ik je een PB sturen met mijn inzending?

Edit:
Heb verder geen rare leestekens ofzo, gewoon normale letters en cijfers..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2016 11:37:47 ]
pi_162376698
Vanwege dat ik de denkvraag niet in kan dienen heb ik de crea-bea in mij naar boven gehaald en ga ik voor de jackpot!

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2018 11:59:48 ]
pi_162376797
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:33 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik heb nu 3 pc's geprobeerd met op elke pc firefox en IE, maar elke keer krijg ik dezelfde foutmelding. Zojuist heb ik het nog geprobeerd voor eventuele errorlogs.

Moet ik je een PB sturen met mijn inzending?

Edit:
Heb verder geen rare leestekens ofzo, gewoon normale letters en cijfers..
stuur maar een pb, ga ik kijken of ik het kan oplossen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162383296
Ik heb zelf nog nooit een Total War game gespeeld, maar misschien komt daar verandering in?

Hier 2 goblins:

Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_162406517
ork boyzz

GGWP
pi_162406763
Tot 8 uur morgen voor de paint, neem aan dat daar 8 uur 's ochtends mee wordt bedoeld? Had het vanmiddag willen doen maar heb eigenlijk geen tijd :')
pi_162407700
Doomdiver beste greenskinz!

  zondag 22 mei 2016 @ 19:33:59 #45
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_162413304
Night Goblin met ouderwets potlood :+:


[ Bericht 32% gewijzigd door Thormodo op 24-05-2016 09:59:44 ]
pi_162422674
Dit weekend in de Goblin Arena

  zondag 22 mei 2016 @ 23:21:28 #47
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_162422884
Geschetste Orc op diepte gesneden (gutsen) in linoleum, toen met de hand met blauwe inkt (helaas, groen was niet voorhanden) gedrukt. Ik had er wel lol in :)

  maandag 23 mei 2016 @ 00:30:14 #48
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162424776
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 23 mei 2016 @ 08:22:08 #49
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_162426840
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 00:30 schreef Shakkara het volgende:
[ afbeelding ]
:')_! Wauw
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_162427149
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:52 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Wat voegen 100000 extra varianten van Empire Knights toe dan? Er zijn er nu al 2 (Reiksguard is een aparte unit geworden). Alleen de white wolves met de great weapons in plaats van schild en lans hebben een andere rol, de rest is gewoon een miljoen miljard keer heavy shock cav, waar Empire dus al Empire Knights, Reiksguard en Demigryphs voor heeft.

Ik vind dat gejank van "oooeeeeh unit X zit er niet in OMG CA ZIJN LUIE KLOOTZAKKEN!" echt zo enorm onredelijk.

Dit spel heeft meer unit variatie dan welk ander strategie spel dan ook met uitzondering van Total Annihilation (maar die had maar 2 facties). Vergelijk het eens met de rosters van Warcraft 3 ofzo. In Warcraft 3 zijn de units cartoony, zonder variatie, zonder 1001 aparte animaties, zonder physics, en noem maar op, dus een unit in TW:Warhammer kost zeker 20 keer meer werk om te maken dan een unit in Warcraft 3, maar in Warcraft 3 jankt niemand om ontbrekende units.

Als het een Blizzard game is betaalt iedereen meteen 30+ euro voor een expansion waar maar een handvol nieuwe cartoony units in totaal in zitten, maar als CA voor 15 euro een DLC uitbrengt die vele malen meer geld gekost heft om te ontwikkelen dan een hele Blizzard expansion en die 300 units heeft, dan zijn het een stel dieven die aan het DLC melken zijn en is het cut content dat allemaal in de main game had moeten zitten en dat het luie flikkers zijn omdat er 100 units te bedenken zijn die nog missen.

Mensen snappen gewoon niet hoeveel tijd het kost om een enkele unit voor Warhammer te maken (reken maar meer dan 1 manmaand) en dat ze geen oneindig budget of oneindige hoeveelheid tijd hebben en alles wat je aan units gaat maken ergens anders van het budget af gaat. Daarom heb je ook geen standard bearers en musicians en champions enzo, want die moeten dan allemaal weer aparte uitrusting en geluiden en animaties hebben dus dat verhoogt de benodigde tijd voor het maken van units met minstens 30% dus dan moeten er gewoon hele units weggelaten worden om dat in het budget te passen.

Dat hele gezeik met Chaos sloeg ook gewoon nergens op. CA belooft een spel met 4 factions. Vanaf het begin af aan waren mensen op het forum aan het zeiken dat ze CHAOS CHAOS CHAOS willen spelen en dat CA lui was dat er geen CHAAOOOOSSSS in het spel zat. Er was waarschijnlijk geen budget om een hele nieuwe speelbare factie met volledig roster te maken dus hoe overtuig je Sega dan dat er meer geld bij moet? Nou, als je dat blog van Mike Simpson leest, blijkbaar door het pre-order DLC te maken, want elke pre-order genereert indirect heel veel inkomsten (de hoeveelheid publiciteit die je krijgt is direct gerelateerd aan het aantal pre-orders en de hoeveelheid publiciteit leidt weer tot hogere verkopen in de periode rond release). Dus hey, de fans kregen CHAOSSSSS voor nop en CA krijgt in ruil daarvoor meer pre-orders en dus hogere verkoopaantallen, was het idee. Nou en toen backfirede dat enorm want de jankerds zie op de barricades waren gegaan om hun CHAOS factie er in te krijgen waren te beroerd om te pre-orderen want CA zijn een stel vuile klootzakken die de spelers van plan zijn te naaien net als met Rome 2!!!!111! Even volkomen aan het feit voorbijgaand dat je nu steam refunds hebt en je gewoon kunt pre-orderen, Chaos voor nop krijgt, het spel 2 uur risicoloos kunt uitproberen en vervolgens nog 2 weken kunt wachten op reviews en reacties van anderen, en als het een Rome 2 achtig debacel blijkt te zijn, je gewoon zonder vragen je geld terug kunt krijgen!
CA Fanboy much? Ik heb toevallig elke game van ze gekocht vanaf Shogun. En ik onderschat helemaal niet de amount of work dat erin gaat zitten meneertje. Ik geef credit, waar credit due is. En ook meld ik nog dat ik het helemaal niet erg vind om extra te payen om dit project te laten werken. Daarbij vind ik wel dat er best negatief geluid mag komen tegenover deze rijzende day 1 dlc bullshit. De content is er, stop het niet achter een dubbelzinnige paywall.

Oh en die knight variatie...Het is slechts DE main thing voor de empire, naast zijn statetroops.
Én hoe haal je Blizzard erbij dan? Zijn zat mensen die daar ook op bashen. Doe is even minder als een Orc, en bewaar je rage voor de stunties. ;)
Yup
  maandag 23 mei 2016 @ 09:52:14 #51
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162428039
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:54 schreef Dodejoker het volgende:

[..]

CA Fanboy much? Ik heb toevallig elke game van ze gekocht vanaf Shogun. En ik onderschat helemaal niet de amount of work dat erin gaat zitten meneertje. Ik geef credit, waar credit due is. En ook meld ik nog dat ik het helemaal niet erg vind om extra te payen om dit project te laten werken. Daarbij vind ik wel dat er best negatief geluid mag komen tegenover deze rijzende day 1 dlc bullshit. De content is er, stop het niet achter een dubbelzinnige paywall.
Het was geen persoonlijke kritiek op jou ofzo, ik probeer alleen uit te leggen hoe dat met Chaos zo gelopen is. Als je het blog leest is het heel duidelijk: Als Chaos geen pre-order exclusive zou zijn, dan zou het simpelweg NIET gemaakt zijn. Want er moest budget voor vrijkomen en dat moet ergens van betaald worden anders geeft Sega gewoon geen toestemming voor die extra uren.

Ik vind pre-order DLC op zich niet eens zo gek, want het is gewoon gratis en nu met steam refunds loop je nul risico (anders dan met Rome 2).

quote:
Oh en die knight variatie...Het is slechts DE main thing voor de empire, naast zijn statetroops.
Én hoe haal je Blizzard erbij dan? Zijn zat mensen die daar ook op bashen. Doe is even minder als een Orc, en bewaar je rage voor de stunties. ;)
Ja maar al die knightly orders hebben geen aparte stats in het army book, daar maakt het niet uit of het knights panther of blazing sun of een verzonnen orde van de groene kikker is, je hebt Empire Knights, Inner Circle Knights (een puntje meer strength) en Reiksguard (een puntje meer strength en stubborn), meer profielen zijn er niet. Twee van de drie zitten nu in de game dus ik verwacht eigenlijk nog wel een knightly order voor de Inner Circle Knights, maar niet meer dan dat, omdat het niets toevoegt aan het roster omdat je er geen andere stats op kunt plakken. Een unit als Flaggelants bijvoorbeeld is vele malen interessanter, omdat het stats heeft die niet vergelijkbaar zijn met iets dat al in het roster zit, in plaats van "Empire Knights met een ander kleurtje, nummer 4894439".
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_162428306
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:52 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Het was geen persoonlijke kritiek op jou ofzo, ik probeer alleen uit te leggen hoe dat met Chaos zo gelopen is. Als je het blog leest is het heel duidelijk: Als Chaos geen pre-order exclusive zou zijn, dan zou het simpelweg NIET gemaakt zijn. Want er moest budget voor vrijkomen en dat moet ergens van betaald worden anders geeft Sega gewoon geen toestemming voor die extra uren.

Ik vind pre-order DLC op zich niet eens zo gek, want het is gewoon gratis en nu met steam refunds loop je nul risico (anders dan met Rome 2).

[..]

Ja maar al die knightly orders hebben geen aparte stats in het army book, daar maakt het niet uit of het knights panther of blazing sun of een verzonnen orde van de groene kikker is, je hebt Empire Knights, Inner Circle Knights (een puntje meer strength) en Reiksguard (een puntje meer strength en stubborn), meer profielen zijn er niet. Twee van de drie zitten nu in de game dus ik verwacht eigenlijk nog wel een knightly order voor de Inner Circle Knights, maar niet meer dan dat, omdat het niets toevoegt aan het roster omdat je er geen andere stats op kunt plakken. Een unit als Flaggelants bijvoorbeeld is vele malen interessanter, omdat het stats heeft die niet vergelijkbaar zijn met iets dat al in het roster zit, in plaats van "Empire Knights met een ander kleurtje, nummer 4894439".
Ah ok, kwam even over als een sneer naar mij vanwege de quote. ;)
En inderdaad stats wise is er geen verschil voor de orders, ik ben dus bang dat ze als skin/unit packs gereleased gaan worden.
Yup
  maandag 23 mei 2016 @ 10:18:17 #53
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162428506
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:08 schreef Dodejoker het volgende:

[..]

Ah ok, kwam even over als een sneer naar mij vanwege de quote. ;)
En inderdaad stats wise is er geen verschil voor de orders, ik ben dus bang dat ze als skin/unit packs gereleased gaan worden.
Sorry dat ik zo bot overkwam :)

Gelukkig hebben we mods, dus zal het niet lang duren voor iemand alle grote knightly orders er in stopt. Er is namelijk wel vraag naar.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_162440425
Zo, dat was wat drukker dan verwacht vandaag. Ik zet het topic tijdelijk op slot, zodat er niet nog mensen mee doen buiten de tijd. We gaan achter stemmen en de stemmen tellen, zodat we de winnaar kunnen uitroepen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162454934
De stemmen zijn geteld, de winnaar van de Paintwedstrijd is bekend. Dat is Thormodo geworden met onderstaande inzending. Hij ontvangt de Limited Edition van Total War: Warhammer.



De digitale dobbelsteen heeft ook weer gerold bij de uitslag van de denk-vraag. De winnaars daarvan krijgen zo spoedig mogelijk een Steam-key in hun pm/mail. Dat zijn geworden: Shadowkid053, DrParanoid, BattleX, Noorseviking en Trayek.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:18:28 #56
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_162455574
*O* *O* Woot Woot *O* *O*

Ik had hem eigenlijk willen kopen, toch maar niet gedaan en toen hij was uitverkocht had ik spijt :+.

(Adres zoals in de PM staat klopt inderdaad.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Thormodo op 24-05-2016 10:31:00 ]
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:00:06 #57
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_162456501
Fok!tastisch. >:O
pi_162456547
Ik wacht nog even op de keys, ik stuur ze zo snel mogelijk op als ik ze binnen heb.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 24 mei 2016 @ 16:08:09 #59
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_162464964
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:02 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht nog even op de keys, ik stuur ze zo snel mogelijk op als ik ze binnen heb.
Na lang nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat als iemand geen key wilt, dat ik dan wel bereid ben om hem in ontvangst te nemen. :P
pi_162465090
Mag je proberen, maar als het goed is hebben de mensen nu een key in hun pm liggen :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 24 mei 2016 @ 17:10:45 #61
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162466941
Gefeliciteerd aan de winnaars, veel plezier met spelen :)
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_162467464
Ikzelf moet nog even wachten, damn you Mac-versie!

ib4 "moet je maar een echte pc kopen"
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 26 mei 2016 @ 21:54:53 #63
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_162527110
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:36 schreef Pheno het volgende:
Ikzelf moet nog even wachten, damn you Mac-versie!

ib4 "moet je maar een echte pc kopen"
Mjah, eerst hadden ze aangekondigd dat ze gelijk de Mac versie zouden uitbrengen. En nu is het “We laten je wel een keer weten wanneer hij komt”.

Over wachten gesproken, heb je enig idee wanneer het verzonden wordt (weet niet waar hij vandaan komt)? :P

En is het trouwens de High King editie (zoals in de OP genoemd) of de Limited Edition, wat je de laatste paar keer noemt?
pi_162532387
Geloof de OP, ik was de naam even kwijt daarna. En nee, geen idee, ik verstuur het niet. Ik kan het even navragen :)

Edit: ah, zou rond vandaag aan moeten komen, lees ik net.

[ Bericht 11% gewijzigd door Pheno op 27-05-2016 10:24:28 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 27 mei 2016 @ 11:52:15 #65
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_162536095
Fucking Brettonia. :'(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 28 mei 2016 @ 18:29:45 #66
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_162569782
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 08:15 schreef Pheno het volgende:
Geloof de OP, ik was de naam even kwijt daarna. En nee, geen idee, ik verstuur het niet. Ik kan het even navragen :)

Edit: ah, zou rond vandaag aan moeten komen, lees ik net.
Vandaag zijn ze ook niet geweest. :'(

*Schrijft pakketdienst in Book of Grudges*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')