Het was geen persoonlijke kritiek op jou ofzo, ik probeer alleen uit te leggen hoe dat met Chaos zo gelopen is. Als je het blog leest is het heel duidelijk: Als Chaos geen pre-order exclusive zou zijn, dan zou het simpelweg NIET gemaakt zijn. Want er moest budget voor vrijkomen en dat moet ergens van betaald worden anders geeft Sega gewoon geen toestemming voor die extra uren.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:54 schreef Dodejoker het volgende:
[..]
CA Fanboy much? Ik heb toevallig elke game van ze gekocht vanaf Shogun. En ik onderschat helemaal niet de amount of work dat erin gaat zitten meneertje. Ik geef credit, waar credit due is. En ook meld ik nog dat ik het helemaal niet erg vind om extra te payen om dit project te laten werken. Daarbij vind ik wel dat er best negatief geluid mag komen tegenover deze rijzende day 1 dlc bullshit. De content is er, stop het niet achter een dubbelzinnige paywall.
Ja maar al die knightly orders hebben geen aparte stats in het army book, daar maakt het niet uit of het knights panther of blazing sun of een verzonnen orde van de groene kikker is, je hebt Empire Knights, Inner Circle Knights (een puntje meer strength) en Reiksguard (een puntje meer strength en stubborn), meer profielen zijn er niet. Twee van de drie zitten nu in de game dus ik verwacht eigenlijk nog wel een knightly order voor de Inner Circle Knights, maar niet meer dan dat, omdat het niets toevoegt aan het roster omdat je er geen andere stats op kunt plakken. Een unit als Flaggelants bijvoorbeeld is vele malen interessanter, omdat het stats heeft die niet vergelijkbaar zijn met iets dat al in het roster zit, in plaats van "Empire Knights met een ander kleurtje, nummer 4894439".quote:Oh en die knight variatie...Het is slechts DE main thing voor de empire, naast zijn statetroops.
Én hoe haal je Blizzard erbij dan? Zijn zat mensen die daar ook op bashen. Doe is even minder als een Orc, en bewaar je rage voor de stunties.
Ah ok, kwam even over als een sneer naar mij vanwege de quote.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:52 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Het was geen persoonlijke kritiek op jou ofzo, ik probeer alleen uit te leggen hoe dat met Chaos zo gelopen is. Als je het blog leest is het heel duidelijk: Als Chaos geen pre-order exclusive zou zijn, dan zou het simpelweg NIET gemaakt zijn. Want er moest budget voor vrijkomen en dat moet ergens van betaald worden anders geeft Sega gewoon geen toestemming voor die extra uren.
Ik vind pre-order DLC op zich niet eens zo gek, want het is gewoon gratis en nu met steam refunds loop je nul risico (anders dan met Rome 2).
[..]
Ja maar al die knightly orders hebben geen aparte stats in het army book, daar maakt het niet uit of het knights panther of blazing sun of een verzonnen orde van de groene kikker is, je hebt Empire Knights, Inner Circle Knights (een puntje meer strength) en Reiksguard (een puntje meer strength en stubborn), meer profielen zijn er niet. Twee van de drie zitten nu in de game dus ik verwacht eigenlijk nog wel een knightly order voor de Inner Circle Knights, maar niet meer dan dat, omdat het niets toevoegt aan het roster omdat je er geen andere stats op kunt plakken. Een unit als Flaggelants bijvoorbeeld is vele malen interessanter, omdat het stats heeft die niet vergelijkbaar zijn met iets dat al in het roster zit, in plaats van "Empire Knights met een ander kleurtje, nummer 4894439".
Sorry dat ik zo bot overkwamquote:Op maandag 23 mei 2016 10:08 schreef Dodejoker het volgende:
[..]
Ah ok, kwam even over als een sneer naar mij vanwege de quote.
En inderdaad stats wise is er geen verschil voor de orders, ik ben dus bang dat ze als skin/unit packs gereleased gaan worden.
Na lang nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat als iemand geen key wilt, dat ik dan wel bereid ben om hem in ontvangst te nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:02 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht nog even op de keys, ik stuur ze zo snel mogelijk op als ik ze binnen heb.
Mjah, eerst hadden ze aangekondigd dat ze gelijk de Mac versie zouden uitbrengen. En nu is het “We laten je wel een keer weten wanneer hij komt”.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:36 schreef Pheno het volgende:
Ikzelf moet nog even wachten, damn you Mac-versie!
ib4 "moet je maar een echte pc kopen"
Vandaag zijn ze ook niet geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:15 schreef Pheno het volgende:
Geloof de OP, ik was de naam even kwijt daarna. En nee, geen idee, ik verstuur het niet. Ik kan het even navragen
Edit: ah, zou rond vandaag aan moeten komen, lees ik net.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |