LOL, stuur een berichtje naar die tennister, dan krijg je te horen dat je de zoveelste bent die erin getrapt is en dat zij er niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:07 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik heb haar via internet leren kennen. Ik wed graag op sport en zei ook. Ze was semi-professioneel tennisster. Als ik haar naam Google komen er ook nieuwsberichten tevoorschijn.
We deelden dus dezelfde hobby en wisselde tips en adviezen uit.
Laatst was er toch ook zo'n dude die ineens na maaaaanden touwtjestrekken z'n geld ineens terug kreeg van een familielid van de oplichtster uit een Scandinavisch land?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zou maar beginnen te oefenen met zwaaien want je ziet het nooit meer terug.
Scandinavisch land? Ze heeft familie in Denemarken en komt er geregeld...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Laatst was er toch ook zo'n dude die ineens na maaaaanden touwtjestrekken z'n geld ineens terug kreeg van een familielid van de oplichtster uit een Scandinavisch land?
ook nog in denmark gewoond zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:25 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Scandinavisch land? Ze heeft familie in Noorwegen en komt er geregeld...
Aanname, zeer zeker geen feit.quote:
Ik heb echt een sterk vermoeden dat ik haar ook 'ken', dat wedden en tennis komt me te bekend voor...quote:
Stond er nou net Noorwegen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:25 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Scandinavisch land? Ze heeft familie in Denemarken en komt er geregeld...
Oke, vrij zeker dat zij het is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:27 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ja, dat was het. Haal die landen altijd door elkaar
Ja, ik had me vergist.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Stond er nou net Noorwegen?
Dat was een vrouw in Finland.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Laatst was er toch ook zo'n dude die ineens na maaaaanden touwtjestrekken z'n geld ineens terug kreeg van een familielid van de oplichtster uit een Scandinavisch land?
Volgens mij was het de vorige keer een vrouw uit Noorwegen. Zou het topic moeten terugzoeken, maar zit mobiel.quote:
Ik troll niet overigens. Als zij het is, dan heeft ze gokproblemen, en wil daarom geld lenen. Skrill wordt gebruikt voor bookmakers om mee te gokken.quote:
Als BBIB klopt en die kent de cliënt die TS gelicht heeft dan wil ik er een feit van maken.quote:
En dit, Renesite is bekend met de materie, als er iemand is die kan checken of het een legitiem mailadres is, dan is hij het.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Stuur maar via een pm of dm naar Renesite.
Vertel...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Absoluut niet, heb een tijd met haar gesproken twee jaar terug.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:29 schreef Renesite het volgende:
Half uur later... tijd voor slapen. Werk wacht morgen.
En heeft dat nog consequenties voor TS?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Absoluut niet, heb een tijd met haar gesproken twee jaar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |