Nee Chai, was wel echt even dik. Maar ben afgevallen en nu slanker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het wel een vieze aandachtshoertactiek.
Wat moeten echte fatty's nu dan?
Ieuw. zo sappigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het enige dat me zal tegenvallen is het moment dat we weer afscheid van elkaar moeten nemen
Ja, ik bedoelde dus Gorkumquote:
Hendig sjiek slippenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Braddie en Stimorol in een auto'
Hoofdstuk 1: Naar een concert
Hoofdstuk 2: Blauwe Twingo
Hoofdstuk 3: Verdwaalde Koerd
Hoofdstuk 4: Hendig sjiek slippen
Hoofdstuk 5: Ongeluk
Ja man het was echt geen pretje..quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
hel om in zulk verkeer rond te moeten rijden zeg
Ik vroeg het me gewoon serieus af... Ik troll nogal eens dat geef ik toe maar soms ben ik ook gewoon serieus...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zoekt roddels om mij vervolgens keer op keer op keer daarop te attenderen?
Ja hequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
Haha dat maatje klinkt af en toe als die kerel van LuckyTV
Klopt, omdat ik dat er ook niet op heb gezet, ik heb daar niet gefilmd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
brad, ik heb geen fuck van dat hele festival gezien in je vlog
verder kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
brad, ik heb geen fuck van dat hele festival gezien in je vlog
suggestieve titel danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, omdat ik dat er ook niet op heb gezet, ik heb daar niet gefilmd.
Je ziet ook niet echt veel, als in. Je ziet wel een paar seconde dát ik op dat festival terrein ben, maar ik ben eigenlijk gestopt met filmen het moment dat we de poortjes door warenquote:
Echt he, gvd ben zo onzeker nuquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het wel een vieze aandachtshoertactiek.
Wat moeten echte fatty's nu dan?
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:04 schreef HPLC het volgende:
Zijn nou serieus die autovlogs weer verdwenen?
Er komen weer nieuwe auto vlogs aanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zal ze binnenkort wel weer opnieuw uploaden.
We zijn hier in Nederland godverdommequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
yeh hmara sta op en doe de afwas toen ik zo oud als jou was stond ik in marokko om 4 uur op om brood te bakken en de koeien te melken.
Ook echt een compilatie van de weg naar 3,5k, er staan net een maand video's op zijn kanaal, alsof dat niet terug te kijken is voor zijn 'fans'.quote:
Goede fipoquote:
Sowieso naar Mauri z`n filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook echt een compilatie van de weg naar 3,5k, er staan net een maand video's op zijn kanaal, alsof dat niet terug te kijken is voor zijn 'fans'.
Aah, nog een kijker van mauri vlogs.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook echt een compilatie van de weg naar 3,5k, er staan net een maand video's op zijn kanaal, alsof dat niet terug te kijken is voor zijn 'fans'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |