Hahahahaha who cares bollequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die foto in LIf toont aan dat ik geen obese patient ben. So stfu.
ga je naar zon gaar turkenfestquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga zaterdag naar een concert. Zal me opmaken en wat jonkies scoren
Vergeet niet door een totaal andere stad te rijden en je telefoon niet volledig op te laden waardoor je navigatie er mee stopt en je op een landweggetje terecht komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga zaterdag naar een concert. Zal me opmaken en wat jonkies scoren
Ze heeft geen nystagmus, dus kan gewoon de borden volgen huehuehue.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vergeet niet door een totaal andere stad te rijden en je telefoon niet volledig op te laden waardoor je navigatie er mee stopt en je op een landweggetje terecht komt.
En dan kom jij?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vergeet niet door een totaal andere stad te rijden en je telefoon niet volledig op te laden waardoor je navigatie er mee stopt en je op een landweggetje terecht komt.
Ik ben niet dom.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wanneer kom je mij doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooie uitspraak, doe hem zelf ook geregeld.
Dan kan het nooit tegenvallenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zag je picca in wdjv topic. Nice haar hoor en wtf dacht dat je dik was
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zag je picca in wdjv topic. Nice haar hoor en wtf dacht dat je dik was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |