Minstens een week op de koelkastdeurquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
wat moet je met gekrabbel. ik flikker de tekeningen die kinderen ook meteen in de prullen bak na stage
nee ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Minstens een week op de koelkastdeur
Het is voor mij iig net zo prettig om bijvoorbeeld een tekening van m`n neefje van 12 te krijgen dan geld of iets anders. Gaat gewoon om het gebaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh plswat heb je aan een gebaar dan?
Alsof die 12-jarigen nog tekeningen maken gvd manquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is voor mij iig net zo prettig om bijvoorbeeld een tekening van m`n neefje van 12 te krijgen dan geld of iets anders. Gaat gewoon om het gebaar.
Al geven ze niks, het feit dat er mensen langskomen vind ik al fijn genoeg.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is voor mij iig net zo prettig om bijvoorbeeld een tekening van m`n neefje van 12 te krijgen dan geld of iets anders.
Ik krijg altijd wel een tekening van mijn schoonzus van 30, maar die heeft down. HAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof die 12-jarigen nog tekeningen maken gvd man
Mijn neefje is gek op tekenen dus eh, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof die 12-jarigen nog tekeningen maken gvd man
en dan gaan ze weg, vergaat de gedachte aan het samenzijn en dan denk je, goddomme had ik maar een handige keukenmachine gekregen waar ik nu fijne smoothies ofzo mee kon makenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is voor mij iig net zo prettig om bijvoorbeeld een tekening van m`n neefje van 12 te krijgen dan geld of iets anders. Gaat gewoon om het gebaar.
Al geven ze niks, het feit dat er mensen langskomen vind ik al fijn genoeg.
Ik vergeef jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry dat ik een puberaal kutkind ben hoop dat je leuke dag hebt gehad
Kkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel een tekening van mijn schoonzus van 30, maar die heeft down. HAHAHAHA
Gaat wel lekker in die schoonfamilie van jou ehquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel een tekening van mijn schoonzus van 30, maar die heeft down. HAHAHAHA
ik vind zoiets gewoon oprecht leuk hoor ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
ja maar jij spoort niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind zoiets gewoon oprecht leuk hoor ;s
Ja hoor, je bent denk ik in de war met mijn stieffamilie.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat wel lekker in die schoonfamilie van jou eh
Oh dat kan ook jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent denk ik in de war met mijn stieffamilie.
Die foto in LIf toont aan dat ik geen obese patient ben. So stfu.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal allemaal best, liever niet sporen dan een dikkertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |