quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Quinsy Gario zich bij Denk gaat aansluiten.
twitter:quinsyg twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:07:25#ZwartNLismomenteelnietbereikbaarvoor uw vragen over Sylvana Simons en DENK. U kunt ons bereiken op maandagen tussen https://t.co/6KhpxuGLQX reageer retweet
Dit gaat ze wederom weer meer leden opleveren. Nog een voorbeeld hoe we ons land schade toebrengen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom duurt de zendtijd voor politieke partijen op NPO1 vandaag zo lang?
Natuurlijk is dat niet raar. Ze trekt om werkelijk alles de racismekaart.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef Grunge. het volgende:
Sylvana heeft hierin zeker wel gelijk. De racistische bagger die zij constant over zich heen krijgt is echt abnormaal en fascinerend.
Preciesquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
twitter:kwybes twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:12:02Na de verkiezingen als @sylvanasimons in de kamer zit verlaat ze met meename van zetel #denknl en gaat verder als zw. Piet partij. #dwdd reageer retweet
Zij is heel geschikt voor de politiek inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk wel slim van Sylvana. Het enige wat ze kan is onzin verkopen. Meer hoef je in de politiek ook niet te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |