abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:53:54 #151
344469 Amsel
zonder t
pi_162344095
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

loom elastiekjes erin. Die gebruik ik altijd. En als ze deze eruit krijgt dan gebruik je er twee per staartje.
Tried... and failed :')
pi_162344102
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als ik het idee had dat de luier niet lekker meer zat of wanneer ze veel doorlekte ging ik over.

Saar zit nu al een tijd in 5 maar voor de nacht een 5+
ik ga gewoon een pak 5 kopen, hopen dat die niet tot haar oksels komen :D
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162344107
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:53 schreef Amsel het volgende:

[..]

Tried... and failed :')
heb je ze er 100x omheen gedaan?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:55:17 #154
344469 Amsel
zonder t
pi_162344110
Wij doen 4+, dat zit er mooi tussenin 8-)
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:56:42 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_162344131
Amsel, blijven die wasknijper haarspeldjes ook niet zitten? Mauw had die laatst in gekregen bij het kdv, die zitten als een huis!
disclaimer
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:58:35 #156
344469 Amsel
zonder t
pi_162344161
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

heb je ze er 100x omheen gedaan?
Nouja, ik vind het ook zo zielig als ze constant aan haar haar zit te trekken en boos staat te huilen omdat ze ECHT NIET WIL, dus dan haal ik ze zelf er wel weer uit :@
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:59:19 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_162344171
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:58 schreef Amsel het volgende:

[..]

Nouja, ik vind het ook zo zielig als ze constant aan haar haar zit te trekken en boos staat te huilen omdat ze ECHT NIET WIL, dus dan haal ik ze zelf er wel weer uit :@
dan zou ik het gewoon los laten hangen. Het hangt in háár ogen, niet de jouwe 8-)
disclaimer
pi_162344254
Zindelijkheidstraining zijn wij bij peuter mee gestart toen hij het zelf aangaf dat hij op het potje wilde. Hij was toen net 3 en kon prima zijn broek omlaag doen. Maar we hebben hem ook veel bloot laten rondlopen, het was toen gelukkig zomer.

Maat 5 zijn we bij de oudste nooit aan toegekomen. Ja nu voor de nacht nog (broekjes), maar de normale luiers voor overdag paste hij nog in 4+ tot z'n 3e dus :D. Denk dat we dat bij dreumes ook wel redden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:14:44 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_162344401
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:31 schreef DJMO het volgende:
oh en mijn zoon heeft een nieuw woordje (ik reken het iig goed als een van de eerste woordjes :P )
We kwamen thuis en ik pak m'n sleutelbos uit m'n tas. Vervolgens wil ik michael uit de wagen tillenen normaal strekt hij dan z'n armpjes naar me uit om opgetild te worden, maar dit keer wees hij naar m'n sleutelbos en zei redelijk verstaanbaar "teutel". (nou mag hij altijd even met m'n sleutels spelen als we binnen zijn, maar hij probeert ze alle dagen beneden al uit m'n handen te pikken als ik 'm uit de wagen wil halen haha)
goed eerste woord wel :D
disclaimer
pi_162344415
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:58 schreef Amsel het volgende:

[..]

Oh, dat zou ze bij mij niet winnen, maar misschien ben ik dan een kenau. :X

Kun je haar niet afleiding geven met wat anders of zo?
pi_162344445
Ik heb E zo ver gekregen dat wanneer ze niet meer hoeft, haar hapje terug op de lepel/vork legt ( die ik vast heb ) ipv uit haar mond trekken en door de kamer gooien. _O_ progressie. hopelijk blijft dit :D :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:22:09 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_162344551
ooooh wat dat drinken betreft he, ik heb het issue gevonden geloof ik.
Mauw krijgt voortaan een kopje. Een kopje met melk bij het ontbijt. Want flesjes zijn echt voor babies. Dat ik dat niet meteen doorhad :{w

(het beeld wokkelt omdat mijn telefooncamera aan het sterven is, sorry)

disclaimer
pi_162344606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Oh, dat zou ze bij mij niet winnen, maar misschien ben ik dan een kenau. :X

Kun je haar niet afleiding geven met wat anders of zo?
Hoezo winnen? Het is toch geen wedstrijd? Nou heb ik jochies, maar als staartjes/speldjes elke keer verdriet en boosheid oplevert, zou ik het gewoon laten. Dat zou het mij niet waard zijn. Iets als luier verschonen, of nagels knippen zijn dingen die moeten nu eenmaal, dus dan zet ik door. Maar hier zou ik geen halszaak van maken... iets met pick your battles ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_162344645
Haha, mauwie :D
Soms vraag je je af wat er in die koppies om gaat, dat ze zich ineens te groot voelen ergens voor. O heeft ook al weken geen babybeker meer aangeraakt. Ze moet hetzelfde als wij. Zit je dan met je mooie jip en janneke schaaltjes, terwijl O uit een wit ikeaschaaltje lepelt. :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:30:53 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_162344735
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:26 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, mauwie :D
Soms vraag je je af wat er in die koppies om gaat, dat ze zich ineens te groot voelen ergens voor. O heeft ook al weken geen babybeker meer aangeraakt. Ze moet hetzelfde als wij. Zit je dan met je mooie jip en janneke schaaltjes, terwijl O uit een wit ikeaschaaltje lepelt. :')
ja, het is echt alsof dat hele hoofd vol kleine schakelaars zit die dan ineens om gaan he?
disclaimer
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:32:11 #166
344469 Amsel
zonder t
pi_162344758
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:24 schreef Phaidra het volgende:

iets met pick your battles ;).
Zo zit ik er ook in. Maar ieder beslist voor zich natuurlijk :)

Ik wil heel graag dat ze geen haar à la Floddertje heeft - dus tips zijn nog steeds welkom ;) - maar als ze nog steeds echt echt echt niet wil houdt het op. En dan gaan we naar de kapper >:)

Mauw met haar kopje :D Ik vind drinken uit een open beker nog best een ding, het geeft vaak nog zo'n troep. Dus ze oefent maar mooi op het kdv en thuis help ik of krijgt ze een tuitbeker ;)
pi_162344788
Ja da's echt maf. Hier moet nu ineens alles zelf. Álles. Gelukkig lukt het meeste qua traplopen en zelfs broek aan. Gevolg dat ze dus steeds haar broek uit doet, om m weer aan te doen :D
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:34:31 #168
344469 Amsel
zonder t
pi_162344803
Best lekker trouwens zo'n lange treinreis voor werk, kan ik ook eens een uurtje actief meeposten ipv altijd achter de feiten aanlopen :D
pi_162344989
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hoezo winnen? Het is toch geen wedstrijd? Nou heb ik jochies, maar als staartjes/speldjes elke keer verdriet en boosheid oplevert, zou ik het gewoon laten. Dat zou het mij niet waard zijn. Iets als luier verschonen, of nagels knippen zijn dingen die moeten nu eenmaal, dus dan zet ik door. Maar hier zou ik geen halszaak van maken... iets met pick your battles ;).
Dat zeg ik ook niet. Ieder z'n ding zou ik maar zeggen. Maar hier is er sowieso geen battle ;)

Als je haar niet wil/kan ''leren'' om elastiekjes in haar haar te kunnen/willen verdragen dan doe je het niet. En dan ''moet'' je de keuze maken of ze als ragebol rondloopt of dat je toch maar die haartjes laat knippen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:46:11 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_162345046
Nou Amsel, ik verbaas me er eigenlijk over hoe netjes het gaat :D Tuurlijk gaan er wel eens wat druppels of straaltjes langs, maar volgens mij belandt toch wel minstens 90% in haar mond/maag.
Maar kennelijk krijgt ze op het kdv alles standaard in een kopje aangeboden, dus ze heeft al heel veel geoefend. Het enige waar ik niet zo van gecharmeerd ben zijn de plekken waar ze die kopjes soms terugzet. Op de armleuning van je fauteuil bijvoorbeeld, dan staat daar zo'n scheef koffiekopje van Pisa op te balanceren :')

Qua haar heb ik geen tips - Mauw heeft wel al langer haar nu, maar het is heel fijn en krullerig, dus dat kan ik makkelijk zonder speldje opzij vegen, maar speldjes laat ze prima zitten. Volgens mij heeft de jouwe hetzelfde soort haar als A. van Razz toch? Supersteil en redelijk zwaar?
disclaimer
pi_162345170
Kleine meisjes worden groot en krijgen een mening O+
pi_162345198
Diadeempje? Of een likje gel anders?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 mei 2016 @ 09:52:34 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162345202
Grrrr. mijn dreumes heeft ontdekt hoe de mediaplayer uit en aan gaat. Nou issie beledigd dat hij pluk niet meer ziet, maar hij zet 'm toch echt zelf uit _O
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162345335
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:44 schreef Amsel het volgende:
Ik vraag me dus af hè, als je zindelijkheidstraining gaat doen, hoe werkt dat dan? Luierbroekjes OK, maar de rest van de kleding is nog veel ingewikkelder. Mijn dreumes krijgt echt zelf haar broek niet naar beneden. Ze vindt het potje wel geweldig: als ik naar de wc ga gaat ze mee, dan moet de broek naar beneden, gaat ze zitten (met romper en luier dus nog aan), krijgt ze een stukje toiletpapier om mee tussen haar benen te zwaaien, gaat dat daarna in de pot, dan mag ze daarna doortrekken, en dan zeggen we vrolijk "bye bye" tegen het doorspoelende toiletpapier :D

Oh en ik was benieuwd hoe andere meisjesmama's ervoor zorgen dat speldjes en elastiekjes ín het haar blijven? Mijn dreumes trekt alles er meteen weer uit. Zelfs bij andere meisjes op het kdv, die mogen blijkbaar ook niks in hun haar van haar :') En het haar wordt nu zo lang, als ik er niks mee doe wordt het zo armoedig, dus dan moet het maar een boblijntje worden maar dat vind ik eigenlijk zonde :{
Wieke vond de staartjes van de dochter van een vriendin heel tof (gewoon 2 staartjes). Die wilde ze ook. Ze liet ze zelf zitten en was er trots op. Na ongeveer 2 maanden op het nieuwe KDV wilden ineens alle meisjes zulke staartjes ze noemden het ook echt Wieke-staartjes. (Ben zelf verbaasd, want ze doet bij het brengen vaak heel nors tegen de rest, maar blijkbaar is ze wel populair, ze staan ook heel blij W!, W! te roepen 'sochtends bij de deur als we de jassen op hangen). Maar nu is de hype een beetje over en wisselen we wat met haardracht. Geen tips dus helaas..

qua zindelijkheid, ik zat het me eigenlijk ook net af te vragen, want zoonlief wil nu ook steeds op t potje (maar er gebeurt nog niets). Maar kan het met gek genoeg niet meer herinneren van W. Het enige wat ik nog wel weet is dat ik het haar écht zelf heb laten aangeven en geen "training" of iets heb gedaan. Eerst poepte ze een paar weken altijd op de wc, plassen wilde ze niet. Toen weer een tijdje alleen luiers. En toen opeens wilde ze geen luier meer aan en was ze zindelijk. Paar ongelukjes gehad, maar niet zo veel. Maar hoe dat in t begin ging met broek uit/ luier af enzo, géén idee meer.. 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door watmoetikkiezen op 20-05-2016 10:09:00 ]
pi_162345400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
ooooh wat dat drinken betreft he, ik heb het issue gevonden geloof ik.
Mauw krijgt voortaan een kopje. Een kopje met melk bij het ontbijt. Want flesjes zijn echt voor babies. Dat ik dat niet meteen doorhad :{w

(het beeld wokkelt omdat mijn telefooncamera aan het sterven is, sorry)

Ooh, wat stom dat ik dat niet bedacht, want dat had ik met L ook.. Die wil eigenlijk ook alleen uit een open beker..Maar fijn dat je nu de oplossing hebt!

[ Bericht 1% gewijzigd door watmoetikkiezen op 20-05-2016 10:17:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')