I know, maar cracker 10x lekkerder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Avocado is een stuk gezonder dan een cracker, ook met zout.
quote:
Die dingen heb ik dus echt nooit begrepenquote:
Linzen zijn net mannen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die dingen heb ik dus echt nooit begrepen
Die spinazierisotto met feta ziet er echt goddelijk uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ga nu vast hummus maken voor de komende dagen.
Die was wel verrassend lekker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die spinazierisotto met feta ziet er echt goddelijk uit.
Ik neem aan dat er witte wijn doorheen zit?quote:
Ja was witte wijn. Zeker de gesnipperde rauwe rode ui niet vergeten. Die maakt het wel af.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er witte wijn doorheen zit?Wil ik wel eens gaan maken, vind risotto sowieso erg lekker en feta ook.
Ik denk dat ik voor bosui ga, m'n andere verslaving.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja was witte wijn. Zeker de gesnipperde rauwe rode ui niet vergeten. Die maakt het wel af.Ik ben overigens echt een risotto-tik. Risotto is awesome.
Boh, kippenvel.quote:
Kan ook niet direct zien waar ze vandaan komenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier ook, en de katten doen er niks tegen.
[..]
Mhm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |