Je kunt hem gewoon online boeken!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:44 schreef dangdude het volgende:
Er wordt beweerd dat er een directe vlucht zou bestaan, maar om die daadwerkelijk te boeken zou een ander verhaal zijn. Nogmaals, hier heb ik geen ervaring in en kan ik dus niet over oordelen.
Geweldig niet? ipv zelf te checken pakken ze gewoon het volgende youtube-filmpje erbijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:17 schreef Molurus het volgende:
Mensen die hun informatie betrekken van zolderkamerautisten die youtubefilmpjes becommentarieren....
![]()
Dat lijkt me ook weer geen noodzaak. Maar ik hoop dat je ook inziet dat zulke youtube filmpjes wellicht niet de meest betrouwbare bronnen van informatie zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:27 schreef dangdude het volgende:
O.k. Daar zit wat in. Ik ga maar eens sparen voor zo'n reis.
Thx man.quote:
Bijna gelijktijdig als ik.quote:Zelf ben ik een half jaar geleden in deze materie geďnteresseerd geraakt door diverse flat earthers op youtube.
Ik snap wat je bedoelt en ik deel je mening.quote:Op het eerste gezicht leek de vlakke aarde theorie mij flauwekul, maar toen ik er over na ging denken kreeg ik mijn twijfels over de globe. Hoe weet ik eigenlijk dat we op een bal leven die 1000 miles per uur tolt en met een ongelooflijke vaart door het heelal suist? Dat is me op school verteld, via (Hollywood) films, via tv (As the world turns, De wereld draait door) maar zelf heb ik daar nooit iets van gemerkt. Nooit een moment gemerkt dat de aarde een beetje schudde of zwalkte.
Zelf ben ik nooit van Zuid Amerika naar Australië gevlogen, andersom ook niet. Dit is trouwens een steeds terugkerend discussie onderwerp onder flat earthers en hierover kan ik zelf geen oordeel geven.
Inderdaad al dan niet fake vluchten.quote:Er wordt beweerd dat er een directe vlucht zou bestaan, maar om die daadwerkelijk te boeken zou een ander verhaal zijn.
Persoonlijk ben ik fan van Eric Dubay.quote:Nogmaals, hier heb ik geen ervaring in en kan ik dus niet over oordelen.
Goede flat earth kanalen naar mijn smaak:
Jeranism - https://www.youtube.com/channel/UCS_FY5mR4g22L_E9t1D_ExQ
Flat Water - https://www.youtube.com/channel/UCx_LABL3ggY6EeBNfdaVCMg
Eric Dubay - https://www.youtube.com/channel/UCQArDd3ybp7wm37TTmKu9Wg
Dirth - https://www.youtube.com/channel/UC3XjdiuLcckJCFg7q-2Bvfg
Markksargent –
https://www.youtube.com/channel/UC7rXdy3dOinCLNpPjPkc8Kw
Hoezo? Je kunt die vluchten gewoon boeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:03 schreef francorex het volgende:
[..]
[..]
Ik snap wat je bedoelt en ik deel je mening.
Daarom dat ik het onderwerp vliegtuigroutes zelden aanhaal. Het is moeilijk zelf te verifieren.
Het filmpje bewijst dat ooghoogte belangrijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:47 schreef starla het volgende:
Nee sukkel, het zicht wordt beperkt omdat die gozer op een niet vlak grasveldje loopt
Misschien heeft het gras ook nog een hoogte, zomaar, een gokje...
Ooghoogte kan PER DEFINITIE niets uitmaken op een volledig plat vlak.
Je gedachte experiment weergegeven in een computer simulatie.quote:Jezus, dat begrijpt een kind nog.
Gedachte-experiment:
Men neemt een volledig plat vlak van 10.000.000 km lang. Niet één oneffenheidje.
Géén atmosfeer, geen enkel deeltje dat licht kan absorberen: een totaal vacuum.
Aan het einde ligt een knikker van 1cm in diameter.
Je kijkt naar de knikker met een hele goede telescoop op 1mm boven het vlak.
Zoals het filmpje laat zien.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom maakt je hoogte uit op een platte aarde?
Volgens mij begrijp jij het gedachten experiment van starla niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef francorex het volgende:
[..]
Je gedachte experiment weergegeven in een computer simulatie.
Als de hoogte van de waarnemer in een plat vlak de afstand van de horizon bepaalt, dan zeg je dus feitelijk dat er een vaste verhouding of minimaal een relatie is tussen:quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:27 schreef francorex het volgende:
[..]
Zoals het filmpje laat zien.
Wanneer de camera dicht bij de grond is creeer je een artificiele horizon. Een horizon die heel dicht bij is waardoor de onderkant van de persoon gradueel uit het zicht verdwijnt.
Mooi geillustreerd:
Circumnavigatie is de juiste term.quote:
Dikke bullshit. Verklaar jij maar eens met circumnavigatie de duur die een vrachtschip nodig heeft om van Buenos Aires naar Tokyo te varen. Die zou er volgens jouw map minimaal 2x zo lang over doen. Vergelijk het maar met andere scheepsroutes.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:37 schreef francorex het volgende:
[..]
Circumnavigatie is de juiste term.
Op een platte Aarde kun je perfect de wereld rond vliegen of varen.
Het is een argument dat steeds weer wordt gegeven als 'bewijs' voor de globe.
Maar het is geen bewijs.
Het steeds herhalen van het zelfde argument door verschillende globeheads is een voorbeeld van de indoctrinatie en onwetendheid.
Scheepsroutes, ook een mooie. En ook live te volgen:quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Verklaar jij maar eens met circumnavigatie de duur die een vrachtschip nodig heeft om van Buenos Aires naar Tokyo te varen. Die zou er volgens jouw map minimaal 2x zo lang over doen. Vergelijk het maar met andere scheepsroutes.
Zelfde verhaaltje als het vliegtuig, maar hier durf je wel op in te gaan? Ben benieuwd.
*pakt popcorn*
Je begrijpt me inderdaad niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef francorex het volgende:
[..]
Het filmpje bewijst dat ooghoogte belangrijk is.
Hoe hoger je ooghoogte hoe verder je kan kijken.
[..]
Je gedachte experiment weergegeven in een computer simulatie.
Strikt genomen kan dat ook betekenen dat licht niet in rechte lijnen beweegt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:48 schreef starla het volgende:
[..]
Want je snapt maar niet dat áls ooghoogte uitmaakt de aarde een bol móet zijn...
Ik denk dat die FE'ers het al zwaar genoeg te verduren hebben, laten we ze dat niet aandoen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:50 schreef BarryOSeven het volgende:
Kunnen we Sylvana Simons niet strikken voor de Flat Earth Society?
De rechtse animatie is een voorbeeld van je oneindige vlakte.quote:
Ik geef een visueel topic visueel weer.quote:Trouwens, kun je zélf ook nadenken of moet alles via anderen op YT? Een oprechte vraag.
Meetkundig is dat wel zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef francorex het volgende:
[..]
Ik geef een visueel topic visueel weer.
Jij kan wel stellen dat op een uitgestrekte vlakte je oneindig ver kan kijken.
Ik toon je visueel aan dat het niet zo is.
Trek daar zelf u conclusies uit.
Waarom is dit een visueel topic? Het is een theoretisch topic, een topic waarbij je eigen uitleg beter werkt en meer voet in de aarde heeft dan een YouTube filmpje van een of andere debiel. Het zou leuk zijn als je je eigen stelling zélf kon verdedigen, anders is je woord maar niets waard, toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef francorex het volgende:
[..]
De rechtse animatie is een voorbeeld van je oneindige vlakte.
[..]
Check mijn edit en trek daar jouw conclusies uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef francorex het volgende:
[..]
De rechtse animatie is een voorbeeld van je oneindige vlakte.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |