Ik ben altijd aardig. Tegen de juiste personen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo jij bent ook weer aardig zeg vandaag.
wat heb ik je blfd?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:45 schreef Montelly het volgende:
Chai wat is "dm-kaart" heb je daar definitie van?
nee, ja, neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is het al tijd voor mijn diploma? Voor bier? Voor stufi?
Ik verwacht een bedankje in je voorwoordquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga tijdens mijn diplomaspeech de klb sc bedanken aangezien hier niemand aan caren doet
Zinspelen op wat er al dan niet in DM is gezegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:45 schreef Montelly het volgende:
Chai wat is "dm-kaart" heb je daar definitie van?
Wil je mij in het bijzonder bedanken. Ik geef zoveel om je. Dat mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga tijdens mijn diplomaspeech de klb sc bedanken aangezien hier niemand aan caren doet
Oh, deed ik het weer. Sorryquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
"Mijn dank is groot aan Frass (frozen-assassin, red.). Hij heeft mij door een zware tijd geholpen door al mijn hysterische posts door te spitten en altijd gepast antwoord te geven. 450 fantastisch."quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht een bedankje in je voorwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |