Ik ben altijd aardig. Tegen de juiste personen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo jij bent ook weer aardig zeg vandaag.
wat heb ik je blfd?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:45 schreef Montelly het volgende:
Chai wat is "dm-kaart" heb je daar definitie van?
nee, ja, neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is het al tijd voor mijn diploma? Voor bier? Voor stufi?
Ik verwacht een bedankje in je voorwoordquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga tijdens mijn diplomaspeech de klb sc bedanken aangezien hier niemand aan caren doet
Zinspelen op wat er al dan niet in DM is gezegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:45 schreef Montelly het volgende:
Chai wat is "dm-kaart" heb je daar definitie van?
Wil je mij in het bijzonder bedanken. Ik geef zoveel om je. Dat mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga tijdens mijn diplomaspeech de klb sc bedanken aangezien hier niemand aan caren doet
Oh, deed ik het weer. Sorryquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
"Mijn dank is groot aan Frass (frozen-assassin, red.). Hij heeft mij door een zware tijd geholpen door al mijn hysterische posts door te spitten en altijd gepast antwoord te geven. 450 fantastisch."quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht een bedankje in je voorwoord
Aber naturlichquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je mij in het bijzonder bedanken. Ik geef zoveel om je. Dat mag gezegd worden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Mijn dank is groot aan Frass (frozen-assassin, red.). Hij heeft mij door een zware tijd geholpen door al mijn hysterische posts door te spitten en altijd gepast antwoord te geven. 450 fantastisch."
Wat niet per definitie voor waarheid aangenomen dient te worden?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zinspelen op wat er al dan niet in DM is gezegd.
Succes, dag. Kusjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar nu nog even conclusie aanpassen van mijn kanjerverslag. Dag.![]()
TRquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar nu nog even conclusie aanpassen van mijn kanjerverslag. Dag.![]()
Omdat ik zaterdag uren lang mee ga blèren met de muziek en tussendoor is er ook nog karaoke.quote:
Goed verhaal, niet gelezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Lieve mensen,
Ik ga weer. Ik ga tot 18.00 uur even vol aan mijn werk zitten, dit om wat van mijn leven te maken. Ik wil mijzelf niet zien eindigen als een soort van Niels, alleen en verveeld in het leven. Of als een soort van Yvonne, veel op fok hangend.
Ik wens jullie veel fok plezier. Ik hou van jullie allemaal.
Hasta la vista.
Lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik zaterdag uren lang mee ga blèren met de muziek en tussendoor is er ook nog karaoke.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Lieve mensen,
Ik ga weer. Ik ga tot 18.00 uur even vol aan mijn werk zitten, dit om wat van mijn leven te maken. Ik wil mijzelf niet zien eindigen als een soort van Niels, alleen en verveeld in het leven. Of als een soort van Yvonne, veel op fok hangend.
Hasta la vista.
Waarheidsgehalte en intenties zijn irrelevant.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat niet per definitie voor waarheid aangenomen dient te worden?
Zie Yvonne bijna nooit meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Lieve mensen,
Hasta la vista.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |