wat heb ik beloofd dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dan moet je iets gaan doen wat op dm beloofd hebt.
Aah niet de DM-kaart, zo flauw altijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dan moet je iets gaan doen wat op dm beloofd hebt.
Chai zit de hele dag hier, go figure.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he.
Word jij of Mozy kostwinner trouwens?
Haar agenda is prop en propvol. Ik wou een afspraakje maken, moest ik 3 jaar wachten :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet alleen elke SC maar ook elke SC'er
Je moet je verzekeraar bellen of ze een spoedafspraak willen inschieten. Zo ging ik van 2,5 jaar naar 3 weken, echt fantastisch!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haar agenda is prop en propvol. Ik wou een afspraakje maken, moest ik 3 jaar wachten :s
Ik. Tenzij leraren ineens heel veel salarisverhoging gaan krijgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he.
Word jij of Mozy kostwinner trouwens?
ligt nu te slapenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker weertje inderdaad
Is de kleine uiteindelijk wel in slaap gevallen?
En dan mn eigen risico op maken jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je moet je verzekeraar bellen of ze een spoedafspraak willen inschieten. Zo ging ik van 2,5 jaar naar 3 weken, echt fantastisch!
Oehh spanend hoor, 's nachts.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik werk vaak 's nachts. Dus ben ik overdag vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |