STOP RIGHT NOWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt TEVEEL Spice Girls geluisterd vroeger. Ken echt alle teksten nog
Hahahaha nee. Lekker thuis.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo´n welkom zou ik elke dag wel willen
Hard aan het werk haags?
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahaha nee. Lekker thuis.![]()
U?
Echt hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Valt wel mee. Even paar uurtjes doorbikkelen nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, wordt wel uurtje of 6 half 7
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Dat zou je al doen tijdens je ban. Niks van gekomenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Lieve mensen,
Ik ga weer. Ik ga tot 18.00 uur even vol aan mijn werk zitten, dit om wat van mijn leven te maken. Ik wil mijzelf niet zien eindigen als een soort van Niels, alleen en verveeld in het leven. Of als een soort van Yvonne, veel op fok hangend.
Ik wens jullie veel fok plezier. Ik hou van jullie allemaal.
Hasta la vista.
Ja, paar uurtjes fokken nog, helemaal mooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Even paar uurtjes doorbikkelen nog.
Had het al uitgeprintquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaaa, die kun je op een tegeltje zetten hoor
lolquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, paar uurtjes fokken nog, helemaal mooi.
Ja vertel mij wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Morgen weer.
[..]
*Insert Dave Roelvink-uitspraak*
quote:Winkelketen Primark opende vanochtend haar filiaal aan de Westerhaven in Groningen. De bezoekers waren blij. 'Nu kan ik wel tegen mijn kinderen zeggen: ik was bij de opening van de Primark in Groningen.'
Definieer dop.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:39 schreef Zosk het volgende:
Ik krijg echt een glinsterende dop van Justin Timberlake zijn nieuwe liedje, ben ik dan homo?
Nee want ik heb het ook en als twee het krijgen ben je geen homoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:39 schreef Zosk het volgende:
Ik krijg echt een glinsterende dop van Justin Timberlake zijn nieuwe liedje, ben ik dan homo?
Nice.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee want ik heb het ook en als twee het krijgen ben je geen homo
als je mij wil beschuldigen doe dat dan zonder raadselsquote:
Ik ben al klaar voor vandaag.quote:
Voor wat?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben al klaar voor vandaag.Maar ja, van het weekend een paar uurtjes voorbereiding gedaan vandaar.
Al zou ik dat doen dan mag ik alsnog gewoon blijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben al klaar voor vandaag.Maar ja, van het weekend een paar uurtjes voorbereiding gedaan vandaar.
Jij noemt twee opties, waarvan één een raadsel bevat. Ik zeg dat het geen raadsel is, rarara wat blijft er dan over?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Snap er anders helemaal niks van
Met een bakenzender beziggeweest. Vanaf volgende week weer 12 uur per dag knallen op zee. Pre-heating klus.quote:
owquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij noemt twee opties, waarvan één een raadsel bevat. Ik zeg dat het geen raadsel is, rarara wat blijft er dan over?
Misschien durfde hij niet in te loggen uit angst dat jij het zou zien en hem zou uitlachenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
EEN COLLEGA ZAT NET OP FOK aaaargghh
maar hij heeft geen account
Zeg 'friet!'quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
EEN COLLEGA ZAT NET OP FOK aaaargghh
maar hij heeft geen account
Inderdaad. Ook al woon ik nu weer in R'dam, het blijven frieten.quote:
Ik woon daar ook ergens in de buurt, maar Brabant zal altijd in mijn hart blijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook al woon ik nu weer in R'dam, het blijven frieten.
Frieten zijn het sowieso niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook al woon ik nu weer in R'dam, het blijven frieten.
Jij bent ook gewoon niet goed in je hoofd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik maak r altijd twee gaten in en gebruik het als muts
gek wijffie ben je toch ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik maak r altijd twee gaten in en gebruik het als muts
of gewoon een bakje gebruiken zoals een normaal mensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze moeten gewoon onderin de helft vd mayo droppen
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nog een jaar en ik ben weer weg, hopelijk eerder.
Voor zaken en werkgelegenheid is R'dam wel ok, maar verder vind ik het maar een grafstad.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor zaken en werkgelegenheid is R'dam wel ok, maar verder vind ik het maar een grafstad.
Ik heb het ook maar al te graag over jou, yer so populah.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
Die Che_ en Montellyhebben ze het al maanden over een andere user. Wat een kneuzenkermis.
Ze hadden het in feite dus niet over mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar al te graag over jou, yer so populah.
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:37 schreef Germano het volgende:
Iemand nog goede series die op dit moment nog niet langer lopen dan 2 à 3 seizoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |