nee ik wacht nog steeds in de wachtkamerquote:
Precies.quote:
Ik wens je oprecht veel plezier.quote:
Valt bij jullie wel mee toch. Althans op FOK!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Precies.
Het is vooral het verhaal erna wat een drama is.
Welke win je het liefst?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:18 schreef Nouri het volgende:
Ik doe mee met een prijsvraag in kpd. Ik hoop dat ik de fantastische prijzen win.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles.
Zitten alleen maar paupertenten. 95% is Duits en/of bejaard. Na twaalven is alles dicht.
Scheveningen is trouwens ook pauper geworden zeg man man. Je kan beter naar Bloemendaal of Zandvoort rijden voor wat vertier.
Dat wel hoor. Maar ik heb in het begin wel 12x op een dag gemycroft.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt bij jullie wel mee toch. Althans op FOK!
De hoofdprijs schijnt een in brons gegoten zeefdruk van de mossel van KKJ te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:18 schreef Nouri het volgende:
Ik doe mee met een prijsvraag in kpd. Ik hoop dat ik de fantastische prijzen win.
Ach zo'n beetje iedereen doet toch iedereen in die SC's?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was naar den Haag gekomen. Haags en ik waren in de Vink
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De hoofdprijs schijnt een in brons gegoten zeefdruk van de mossel van KKJ te zijn.
bedankt ik ging over mn nekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De hoofdprijs schijnt een in brons gegoten zeefdruk van de mossel van KKJ te zijn.
Werk je daar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop dat iemand echt een keer naar de Vink gaat omdat wij het zo aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |