abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162274625
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als hij dit seizoen heeft gekeken zal ie niet zo happig meer zijn.
Tja, hij heeft hem bij Southampton gewoon een half jaartje aan het werk gezien. Ik vond dat ook niet erg indrukwekkend, maar ze wilden hem toch hebben.
BFF met GGMM
pi_162274643
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Qua salaris zal het redelijk hoog zijn plus hij krijgt zelf de helft van zijn eventuele transfersom mee. Als het hem om het geld te doen is gaat hij dus weg deze zomer.
Ik dacht dat hij maar een contract van een jaartje had en er zonder verlenging sowieso geen sprake van een transfersom zal zijn.
BFF met GGMM
pi_162274677
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk niet echt dat hij kan rekenen op veel interesse maar bij een leuk aanbod zal hij zo weg zijn denk ik.
pi_162277352
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

We gaan er toch geen geld voor vangen, dus een verlenging lijkt me logisch. Nog steeds maar tot dat ie 33 is. Het zijn geen Mathijsen praktijken die je 3 jaar vast gaat leggen op z'n 32e.
Dat is zo maar je zou zachtjesaan ook eens kunnen gaan denken aan doorselecteren. El Ahmadi is in sommige opzichten onze beste middenvelder, maar ondanks zijn ervaring is hij geen leider en vult hij zijn rol in op een manier die niet altijd even nuttig is. El Ahmadi is fel en een prima balafpakker. Daar zou hij het bij moeten laten en de bal inleveren bij een middenvelder die offensieve, creatieve kwaliteiten heeft. Dat doet hij niet, maar op die manier brengt hij Feyenoord niet verder. Een steekpass heeft hij niet, scoren kan hij al helemaal niet, schieten doet mijn nichtje van 3 nog beter.. heb soms het idee dat jij zichzelf een beetje overschat en hij wordt ook niet afgeremd door andere spelers of de coach. Dus tsja.. prima middenvelder voor Feyenoord, we zitten niet echt in de positie om beter te verwachten, maar hou toch maar je ogen open Van Geel..
pi_162277544
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

King Kong?

Ook Elia verdiend gewoon een 6je trouwens imo. Was de laatste paar wedstrijden erg belangrijk en in de beker de belangrijkste man denk ik.
Kongolo heeft ook een periode lopen prutsen. Niet zo opzichtig als Van Beek, maar toch...
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:53:16 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162277591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is zo maar je zou zachtjesaan ook eens kunnen gaan denken aan doorselecteren. El Ahmadi is in sommige opzichten onze beste middenvelder, maar ondanks zijn ervaring is hij geen leider en vult hij zijn rol in op een manier die niet altijd even nuttig is. El Ahmadi is fel en een prima balafpakker. Daar zou hij het bij moeten laten en de bal inleveren bij een middenvelder die offensieve, creatieve kwaliteiten heeft. Dat doet hij niet, maar op die manier brengt hij Feyenoord niet verder. Een steekpass heeft hij niet, scoren kan hij al helemaal niet, schieten doet mijn nichtje van 3 nog beter.. heb soms het idee dat jij zichzelf een beetje overschat en hij wordt ook niet afgeremd door andere spelers of de coach. Dus tsja.. prima middenvelder voor Feyenoord, we zitten niet echt in de positie om beter te verwachten, maar hou toch maar je ogen open Van Geel..
En als El Ahmadi na een goed seizoen volgende zomer de deur was uitgelopen was jij ook vast weer de eerste om daar kritiek op te geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162278527
quote:
Grasmat in De Kuip opnieuw beste van Nederland

Feyenoord beschikte ook dit seizoen over de beste grasmat van Nederland. Het veld in De Kuip eindigde voor het derde jaar op rij op de eerste plek bij een verkiezing van spelersvakbond VVCS. Aanvoerders van alle achttien clubs geven na afloop van elke uitwedstrijd een cijfer voor het veld waar ze op gespeeld hebben.
Met een 4,88 zit Feyenoord dichtbij de maximaal score van 5. Nummer twee FC Twente volgt op gepaste afstand met het cijfer 3,94. Ook FC Utrecht (3,88) en PSV (3,81) scoren hoog.

Het veld in de Amsterdam Arena komt slechts als negende uit de bus. De kunstgrasmatten van Heracles Almelo, ADO Den Haag, PEC Zwolle, Roda JC, Cambuur en Excelsior worden het minst gewaardeerd. Excelsior eindigde met een score van 1,94 helemaal onderaan.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-van-Nederland.dhtml
pi_162278674
quote:
Die prijzen blijven maar binnen stromen. WAT EEN SEIZOEN
pi_162278905
Zou er al geëvalueerd zijn in het Maasgebouw?
pi_162279124
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef Caland het volgende:

[..]

En als El Ahmadi na een goed seizoen volgende zomer de deur was uitgelopen was jij ook vast weer de eerste om daar kritiek op te geven.
Nee hoor, ten eerste omdat El Ahmadi niet veel beter zal gaan spelen dan hij nu doet en ten tweede omdat hij dan 32 is en ik hem voor zo'n ervaren speler nauwelijks een steunpilaar vind. El Ahmadi is altijd goed met babbelen in de media, maar is zelf ook onderdeel van het beroerde spel van Feyenoord. Hij is een ideale balafpakker en als hij in die taak zou spelen, prima. Maar hij remt Feyenoord nu eerder af dan dat we een stap vooruit komen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:37:35 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162279240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee hoor, ten eerste omdat El Ahmadi niet veel beter zal gaan spelen dan hij nu doet en ten tweede omdat hij dan 32 is en ik hem voor zo'n ervaren speler nauwelijks een steunpilaar vind. El Ahmadi is altijd goed met babbelen in de media, maar is zelf ook onderdeel van het beroerde spel van Feyenoord. Hij is een ideale balafpakker en als hij in die taak zou spelen, prima. Maar hij remt Feyenoord nu eerder af dan dat we een stap vooruit komen.
Meh. In het kansloze ren je rot voetbal dat Feyenoord tracht te spelen met een Bottekneus achterin die het veld veel te lang laat heb je inderdaad niet zo heel veel aan El Ahmadi.

Wanneer je als team goed gegroepeerd druk zet (eerste jaar Koemangod) is het gewoon een van de betere middenvelders in de eredivisie. Ik ben blij dat hij blijft in ieder geval.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162279428
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Wanneer je als team goed gegroepeerd druk zet (eerste jaar Koemangod) is het gewoon een van de betere middenvelders in de eredivisie. Ik ben blij dat hij blijft in ieder geval.
Dat ben ik helemaal met je eens, zoals hij in het eerste jaar onder Koeman speelde was hij op zijn best. Toen was het middenveld ook meer in balans, met Clasie en Bakkal. Het komt op mij een beetje over of El Ahmadi zichzelf een beetje is gaan overschatten sinds hij terug is uit Engeland, maar het lijkt nog steeds niet tot hem door te dringen dat hij aanvallend van 0,0 waarde is.
pi_162279502
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, zoals hij in het eerste jaar onder Koeman speelde was hij op zijn best. Toen was het middenveld ook meer in balans, met Clasie en Bakkal. Het komt op mij een beetje over of El Ahmadi zichzelf een beetje is gaan overschatten sinds hij terug is uit Engeland, maar het lijkt nog steeds niet tot hem door te dringen dat hij aanvallend van 0,0 waarde is.
Dat laatste heeft hij nog geen paar weken geleden toch echt zelf nog gezegd in een interview.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:46:49 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162279550
Maar een middenveld met Kuyt én El Ahmadi zie ik ook niet echt werken trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162279642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
Maar een middenveld met Kuyt én El Ahmadi zie ik ook niet echt werken trouwens.
Ik vind Kuyt op het middenveld ook verschrikkelijk. Zie ik komend seizoen ook niet weer gebeuren eigenlijk. Of hopelijk. Weet niet.
pi_162279670
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
dat hij aanvallend van 0,0 waarde is
pi_162279698
Wereldgoal _O_
pi_162280104
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat was een mooie goal ja, maar zegt verder weinig. El Ahmadi scoort bijna nooit en heeft ook zeer weinig assists.
pi_162280166
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:51 schreef Scrummie het volgende:
Wereldgoal _O_
Vanuit die tweede hoek zie je dat hij de bal redelijk door het midden schoot. De hoek die je op tv zag deed vermoeden dat hij echt recht in de kruising vloog. Desondanks inderdaad een prima droge knal. Sowieso een geniale wedstrijd. Een van de weinigen waarbij ik echt weer helemaal in op ging. Na afloop ook gevierd alsof de Champions League was gewonnen :P.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:25:41 #120
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162280818
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)lo.htm?channel=phone

Wat een onzin-stuk. We kunnen geen serieuze versterkingen halen, omdat het salarisbudget dit niet zou toelaten? Klinkt niet echt logisch met het wegvallen van de salarissen van Kazim, Immers en Vilhena ..

[ Bericht 0% gewijzigd door PIETR op 17-05-2016 21:37:01 ]
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_162285179
Is dit weer dom gelul van de heren van Soccernews of...?

quote:
Tonny Vilhena gaat zijn contract bij Feyenoord mogelijk toch verlengen. De middenvelder heeft een aflopende verbintenis en liet eerder weten zeer verbolgen te zijn hoe de Rotterdamse club met hem is omgesprongen.

Afgelopen winterstop kon hij vertrekken naar Italië, maar mede door de ziekte van zijn moeder besloot hij in Nederland te blijven. Een vertrek in de zomer leek echter een zekerheid. Toch nu dan.

AD/Sportwereld opent woensdag namelijk dat een jawoord van Vilhena opeens weer zeer reëel is. De middenvelder is weer in gesprek met Feyenoord en de club heeft goede hoop dat hij toch nog minimaal een jaar in Rotterdam blijft. Doordat hij uit de jeugd van de club komt kan er dan toch ngo aardig aan hem verdiend worden.
http://www.soccernews.nl/(...)velder#ixzz48x90BpGc
  woensdag 18 mei 2016 @ 00:03:34 #122
436302 Brammess
Fina jou3
pi_162285269
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

soccernews en dom gelul is hetzelfde
pi_162285367
quote:

[..]

Beetje publiciteit maken met ongeloofwaardig nieuws :')
pi_162285561
quote:

[..]

Nee. Dat staat morgen in het AD.

(rechtsboven)
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 00:23:29 #125
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162285585
Mocht het waar zijn, zit je dan lekker met Tapia :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')