Zit je nog op de middelbare school ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:39 schreef Allures het volgende:
Laten we een sociogram maken zodat ik weet met wie ik moet afspreken
Met wie ga je het liefst om en met wie het minst graag?
Hmm volgens mij moest je er 2 noemen maar ik weet het niet meer zeker
En dit dusquote:
Ik ben bijzonder saai gezelschapquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:39 schreef Allures het volgende:
Laten we een sociogram maken zodat ik weet met wie ik moet afspreken
Met wie ga je het liefst om en met wie het minst graag?
Hmm volgens mij moest je er 2 noemen maar ik weet het niet meer zeker
Klopt, is ook zoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het gewoon allebei delen van iemands karakter zijn
Of je moet echt kei hard liegen en catfishen
Maar ik snap niet waarom je dat zou doen om jezelf belachelijk te maken
Jaquote:
Waarom denk jij dat wij jou überhaupt cool vinden?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:51 schreef Allures het volgende:
Jullie helpen allebei niet
Never mind. Ik begin wel mijn eigen coole mensen groepje en dan word ik de Queen bee
Daar werd ik natuurlijk gepest dus probeer ik het nu op internet te compenserenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zit je nog op de middelbare school ofzo
Bam, weg fragiel zelfvertrouwen net weer opgebouwd ondanks mijn pest-verledenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat wij jou überhaupt cool vinden?
Er zijn speciale topics voor het ontmoeten van meer fokkersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Daar werd ik natuurlijk gepest dus probeer ik het nu op internet te compenseren
Sorry, zou aanhanger worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Bam, weg fragiel zelfvertrouwen net weer opgebouwd ondanks mijn pest-verleden
Hofnar? HOFNAR? Mijn ambitie is toch echt wel hoger dan datquote:
wat dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hofnar? HOFNAR? Mijn ambitie is toch echt wel hoger dan dat
Is dat cool tegenwoordig?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:56 schreef Allures het volgende:
Ik wil wel een collectieve zelfmoord op het eind. Dan weet je dat vast
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Bam, weg fragiel zelfvertrouwen net weer opgebouwd ondanks mijn pest-verleden
Weet ik niet maar ik vind het wel lekker dramatisch en romantisch.quote:
Die proberen altijd de boel over te nemen dus nee. Ik ga echt niet onder invloed van jou staan hoorquote:
En ik heb niet eens zo'n mooie pimpcane als Jaffar, maak je nou maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Die proberen altijd de boel over te nemen dus nee. Ik ga echt niet onder invloed van jou staan hoor
Volgens mij zei Jaffar dat ook vaakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik heb niet eens zo'n mooie pimpcane als Jaffar, maak je nou maar geen zorgen.
Ik kan jouw manier van denken wel waarderen. Jij mag mijn rechterbitch zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:21 schreef Allures het volgende:
[..]
je gaat nu al wel aan kop met 2 stemmen
Ik zou even naar de Pearle lopen als ik jou was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Awww, ik zie een bitchfittie
Twee honden die vechten om een been, en die derde staat rukkend aan de zijlijn te kijken
Bitchfittie? Waar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Awww, ik zie een bitchfittie
Twee honden die vechten om een been, en die derde staat rukkend aan de zijlijn te kijken
de couppogingen vliegen me hier om de orenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan jouw manier van denken wel waarderen. Jij mag mijn rechterbitch zijn
Hosti is mijn linkerbitch. Die zorgt ervoor dat alles dark 'n stormy is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
de couppogingen vliegen me hier om de oren
Maar oke, ik heb toch geen leidinggevende kwaliteiten dus dit zat er wel aan te komen en nu hoeven we tenminste niet naar die HostiMeister te luisteren
Kronkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:29 schreef Allures het volgende:
Maakt niet uit, iedereen weet dat rechterbitch beter is
En dan nog gaan schreeuwen en schelden ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat?! Dat zijn mijn vriendjes!
Edit: jaloers kreng
Ik ben niemands bitch meerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hosti is mijn linkerbitch. Die zorgt ervoor dat alles dark 'n stormy is.
Iemand die het concept wederkerigheid niet begrijpt. Had je mij maar moeten noemenquote:
Ik heb je toch net aangenomen?quote:
Best, ik ben wel dedicated barman cq. chefkok.quote:
Atta boy!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Best, ik ben wel dedicated barman cq. chefkok.
Oeh de beste plek voor een man, het aanrechtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Best, ik ben wel dedicated barman cq. chefkok.
Begint wel duidelijk te worden waarom je alleen bent.....quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Oeh de beste plek voor een man, het aanrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |