Veel groepen die onder 1 leiderschap gaan vallen.twitter:Nidalgazaui twitterde op woensdag 18-05-2016 om 20:56:49Soon we will hear big Changes in the Rebel Scence in #Syria. There are Reports of a New Army... 3X Bigger than Jaish Al Fateh now. reageer retweet
Goed of slecht nieuws?quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Veel groepen die onder 1 leiderschap gaan vallen.twitter:Nidalgazaui twitterde op woensdag 18-05-2016 om 20:56:49Soon we will hear big Changes in the Rebel Scence in #Syria. There are Reports of a New Army... 3X Bigger than Jaish Al Fateh now. reageer retweet
Om zo teruggeschopt te worden naar de FSA.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op je moeders flubberpunanitwitter:NorthernStork twitterde op woensdag 18-05-2016 om 20:02:37Reports Turkish army artillery pounding #IS held Kafra village in support of FSA ground forces trying to storm ithttps://t.co/E3WMdEwG0s reageer retweet
eerst zien en alles...quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
stumpers in de ghoutaquote:Op donderdag 19 mei 2016 09:47 schreef IPA35 het volgende:
Meerdere fronten actief vandaag. SAA boekt winsten in de Ghouta bij Damascus.
twitter:archicivilians twitterde op donderdag 19-05-2016 om 08:55:05#Syria: Ongoing infighting since weeks between Opposition factions of East Ghouta (Jaysh al-Islam - Faylaq Rahman & Jaysh Fustat). #Damascus reageer retweet
twitter:NorthernStork twitterde op donderdag 19-05-2016 om 10:53:29Rebels lost Jazer, Yahmul, Skh Rih, Fayrazia & Bal to #IS N. Aleppo & about to lose Zibden, Dair al-Asafir, Bzina & Bala to #Assad in #Ghota reageer retweet
zie TTquote:
iemand stelde dat voor omdat in de irak topoic weinig werd gepsot ofzo. zo geschiedequote:Op donderdag 19 mei 2016 11:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook, daarom vroeg ik me af waarom het nu 2 in 1 is geworden.
Zou dat puur de verwijdering van Alloush zijn, dat die onderlinge strijd zo is opgelaaid daar? Knuppels.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
stumpers in de ghoutatwitter:archicivilians twitterde op donderdag 19-05-2016 om 08:55:05#Syria: Ongoing infighting since weeks between Opposition factions of East Ghouta (Jaysh al-Islam - Faylaq Rahman & Jaysh Fustat). #Damascus reageer retweet
twitter:NorthernStork twitterde op donderdag 19-05-2016 om 10:53:29Rebels lost Jazer, Yahmul, Skh Rih, Fayrazia & Bal to #IS N. Aleppo & about to lose Zibden, Dair al-Asafir, Bzina & Bala to #Assad in #Ghota reageer retweet
dat zie je vaak natuurlijk, als de sterke man wordt uitgeschakeld dat er dan een vorm van machtsvacuum ontstaat en een hele hoop poppetjes dat machtsvacuum proberen op te vullen. met de uitschakeling van alloush schijnt dat gebeurd te zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou dat puur de verwijdering van Alloush zijn, dat die onderlinge strijd zo is opgelaaid daar? Knuppels.
dat had ik niet meegekregen. hezz heeft natuurlijk degelijke troepen zal altijd wel een verschil maken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:10 schreef Szura het volgende:
Ah ik lees nu ook dat Hezbollah wat soldaten heeft herplaatst naar Ghouta, dat zal meehelpen.
das wel aannemelijk iddquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:32 schreef vigen98 het volgende:
Oorlog in Syrië gaat nog jaren door, Irak zal wel binnen paar jaar stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |