abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162453274
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hij mag opflikkeren uit Irak. Iran heeft niets te zoeken daar! Ik juich iedereen toe die ISIS bestrijd maar ik wil geen Iraanse generaals hebben op Iraaks grond.
Zonder die Iraanse generaals had ISIS allang gewonnen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_162459459
als reactie van een aantal rebellen groeperingen die het staakt het vuren hebben opgezegd zeggen de amerikanen door de bombardementen op daraya,

"Maak een melding van overtredingen we hebben met de russen een overeenkomst. Ga vooral niet terugschieten omdat dit de assadisten het excuus zal geven om te zeggen dat dat de rebellen het staakt het vuren niet respecteren"

mijn god wat is het amerikaanse beleid een lachertje :') :') :')

hierop geven de russen de rebellen in daraya een ultimatum om afstand te nemen van nusra. de russen spelen het zoals gebruikelijk heel goed en de amerikanen dansen naar de pijpen het russische beleid.

moscow_ghost twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 12:28:30 #Russia gave 72 hours to #Syria rebels in #Daraya + #Ghouta to distance themselves frm #AlQaeda terrorists @EjmAlraihttps://t.co/KNWpauFJ8f reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162459496
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hij mag opflikkeren uit Irak. Iran heeft niets te zoeken daar! Ik juich iedereen toe die ISIS bestrijd maar ik wil geen Iraanse generaals hebben op Iraaks grond.
waarom wil je geen iraanse generaals op de grond?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162462605
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 24 mei 2016 @ 16:07:58 #255
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_162464958
quote:
Ben benieuwd of het ISIS was of een ongeluk. Een pro-gov twitteraar had het ontploffen van een munitiedepot al die dag bevestigd maar dat van die helikopters niet.
pi_162467642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 05:53 schreef HSG het volgende:

[..]

Zonder die Iraanse generaals had ISIS allang gewonnen.
Dat is niet waar
pi_162468198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het ISIS was of een ongeluk. Een pro-gov twitteraar had het ontploffen van een munitiedepot al die dag bevestigd maar dat van die helikopters niet.
volgens die gast in het filmpje dus een aanval ipv een "ongeluk"
-Rabia Al-Basri
pi_162468416
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wat dat betreft vind ik het bizar hoe lang IS het volhoudt. Ze vechten vaak tegen een meerderheid die ook luchtsteun en moderne artilleriedekking heeft.
Het heeft strategisch gezien geen enkel nut om op te schieten (no pun). IS wordt uitgerookt.
pi_162468447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat is niet waar
Ik denk het wel.
pi_162468491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:27 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
ik denk dat bagdad mogelijk was gevallen als de iraakse overheid niet internationaal gebacked was.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 24 mei 2016 @ 18:31:52 #261
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_162468528
DrPartizan_ twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 13:22:46 SDF started operation to liberate Northern Raqqa at 2pm today from Ayn Issa fronts. Via ANHA. https://t.co/goNg3hazNU reageer retweet
DrPartizan_ twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 14:04:16 SDF operation in Northern Raqqa vs ISIS is a 3 pronged attack, 4km long and 15km wide. Total area 50-60km. Via ANF. https://t.co/T5pEIWU6dw reageer retweet
DrPartizan_ twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 13:48:39 Important - Wording of SDF campaign is for "Northern Raqqa" meaning city won't be liberated any time soon. https://t.co/SlYxnUI2MU reageer retweet
Say what?
pi_162468564
arabthomness twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 15:49:14 #Syria: the #SDF has announced the stay of an offensive to capture the northern countryside of #Raqqa province https://t.co/wxibJs1QId reageer retweet
-Rabia Al-Basri
pi_162468573
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk dat bagdad mogelijk was gevallen als de iraakse overheid niet internationaal gebacked was.
Je moet elkaar nou eenmaal helpen. Want als er geen luchtondersteuning was irak/iran/syrie verslagen en hadden we een groter probleem.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 18:37:41 #264
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_162468655
Ze zijn al aan het meppen geslagen
sayed_ridha twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 17:54:07 Clashes reported between #SDF & #IS near Tell al-Salem south of Ayn Issa reageer retweet
sayed_ridha twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 18:07:36 #SDF have liberated al-Fatsah east of Ayn Issa reageer retweet
Say what?
pi_162468708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:33 schreef HSG het volgende:

[..]

Je moet elkaar nou eenmaal helpen. Want als er geen luchtondersteuning was irak/iran/syrie verslagen en hadden we een groter probleem.
eens.

echter moet er ook op de langere termijn gedacht worden en in de langere termijn zullen de iraanse geeraals in syrie en in irak de situatie alleen maar ingewikkelder maken. dus ze zouden zsm weer exit moeten zijn als isis opgedoekt is.
echter is het probleem met name in syrie dat de syrische staat niet eens in staat is om op eigen benen te staan, waardoor de iraniers here to stay lijken met enorm veel invloed. iets waar de omliggende landen niet blij mee zijn. israel en tr met name uiteraard. terugtrekken voor de iraniers zou betekenen val van assad blijven zou betekenen steeds meer en meer invloed, maar ook steeds meer en meer in het moeras, waardoor welke keuze je ook maakt je fucked bent. om niet te spreken over hezz, die hoog hebben gespeeld en het meest te verliezen hebben in deze strijd.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 24 mei 2016 @ 18:45:23 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_162468809
In vergelijking met andere Iraakse steden is Bagdad een waar fort, ik geloof er niks van dat die stad was gevallen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_162468875
doe je zo hard je best voor een verblijfsvergunning in iran ;(

warreports twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 17:07:43 29 Afghans of #IRGC's Fatemiun killed in Khan Touman,southern Aleppo,Syria buried in recent days in cities of Iran. https://t.co/MIW20hor5a reageer retweet
kannelijk heeft fatah haleb in aleppo stad ook manpads

putintintin1 twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 17:27:49 #Syria Jaish Al-Mujahdeen shooting at regime helicopter west #Aleppo and you can see the MANPADS on the roof https://t.co/KHhBoq0BnC reageer retweet

[ Bericht 32% gewijzigd door Slayage op 24-05-2016 19:14:44 ]
-Rabia Al-Basri
pi_162471258
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

eens.

echter moet er ook op de langere termijn gedacht worden en in de langere termijn zullen de iraanse geeraals in syrie en in irak de situatie alleen maar ingewikkelder maken. dus ze zouden zsm weer exit moeten zijn als isis opgedoekt is.
echter is het probleem met name in syrie dat de syrische staat niet eens in staat is om op eigen benen te staan, waardoor de iraniers here to stay lijken met enorm veel invloed. iets waar de omliggende landen niet blij mee zijn. israel en tr met name uiteraard. terugtrekken voor de iraniers zou betekenen val van assad blijven zou betekenen steeds meer en meer invloed, maar ook steeds meer en meer in het moeras, waardoor welke keuze je ook maakt je fucked bent. om niet te spreken over hezz, die hoog hebben gespeeld en het meest te verliezen hebben in deze strijd.
Liever Iraniërs dan ISIS.
pi_162471665
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Bagdad is niet een soennitische stad waar ze gemakkelijk kunnen overnemen, ISIS heeft geen enkel sjiitisch stad kunnen veroveren.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 23:39:09 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_162478750
@Syria_Protector
And the #Russian Zero hour has just began, dozens airstikes conducted over #Aleppo & #Idleb CS.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_162478853
Het kalifaat staat op instorten :D
-
pi_162480530
Je kan de mensen wel uit het kalifaat halen maar het kalifaat haal je niet uit de mensen, zonder een degelijke verwijdering/zuivering van het IS-gebied zal het daar blijven bestaan, ongeacht wie het gebied onder controle heeft.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_162481137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 01:34 schreef chroestjov het volgende:
Je kan de mensen wel uit het kalifaat halen maar het kalifaat haal je niet uit de mensen, zonder een degelijke verwijdering/zuivering van het IS-gebied zal het daar blijven bestaan, ongeacht wie het gebied onder controle heeft.
Ik vind dat Nederland daarvoor ons kanon Job Cohen maar eens naar dat gebied moet gaan sturen, met een container pittige thee. Daar mag best wel wat geld voor worden uitgetrokken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Toga op 25-05-2016 07:27:05 ]
Racist
pi_162488038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 20:06 schreef HSG het volgende:

[..]

Liever Iraniërs dan ISIS.
daar zijn de turken/israeliers en de gcc landden het niet mee eens.

iraanse militie met een portret van nimr

-Rabia Al-Basri
pi_162488062
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 20:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Bagdad is niet een soennitische stad waar ze gemakkelijk kunnen overnemen, ISIS heeft geen enkel sjiitisch stad kunnen veroveren.
wel als het iraakse leger hun posities verlaten zonder een schot gelost te hebben. zoals in mosul is gebeurd.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')