SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Ook daar zullen wel minstens 5 betere of minimaal gelijkwaardige tegenstanders zitten. Wanneer staat de loting eigenlijk gepland?quote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de derde voorronde al lastig tbh.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ajax is gewoon te slecht in Europa om van makkies te spreken, helaas.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ook daar zullen wel minstens 5 betere of minimaal gelijkwaardige tegenstanders zitten. Wanneer staat de loting eigenlijk gepland?![]()
dat sowiesoquote:Op maandag 16 mei 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is gewoon te slecht in Europa om van makkies te spreken, helaas.![]()
Met Peter aan het roer krijgen we een goede Europese tourMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Regel 1 wat betreft Ajax in Europa: Ajax is ALTIJD de mindere tegenstander. Gelijkwaardige tegenstanders bestaan niet meer.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ook daar zullen wel minstens 5 betere of minimaal gelijkwaardige tegenstanders zitten. Wanneer staat de loting eigenlijk gepland?![]()
Danny Blindquote:Op maandag 16 mei 2016 12:48 schreef Tarado het volgende:
wordt een lange zomer, gelukkig hebben we het EK nog![]()
Een echte winnaarNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Wat maakt Peter voor jou een slechte kandidaat?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb bijna nog liever Gabri dan PeterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind dat hij nog maar eerst moet aantonen dat hij met druk van moeten om kan gaan. Bij Vitesse was het allemaal wel heel vrijblijvend. Daarnaast jankt hij te veel tijdens en na de wedstrijden over de scheids. Dat hoort niet, als coach van Ajax mag je best arrogant zijn maar tegelijkertijd moet je wel een gentleman zijn. Tegenover je eigen spelers moet/mag je wel keihard zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat maakt Peter voor jou een slechte kandidaat?
Ik zie graag een verrassende naam voor de groep staan![]()
Wat betreft het janken kan ik je wel begrijpen, maar verder vind ik het wel een prima kandidaat. Overigens zal je van iedereen af moeten wachten of ze met de druk om kunnen gaan, een echte gevestigde naam zie ik niet komenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nog maar eerst moet aantonen dat hij met druk van moeten om kan gaan. Bij Vitesse was het allemaal wel heel vrijblijvend. Daarnaast jankt hij te veel tijdens en na de wedstrijden over de scheids. Dat hoort niet, als coach van Ajax mag je best arrogant zijn maar tegelijkertijd moet je wel een gentleman zijn. Tegenover je eigen spelers moet/mag je wel keihard zijn.
Ik zie graag een verrassende naam voor de groep staanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee gevestigde namen willen niet meer. Niet met zulke onwetende RvC en matige TD als Nettoquote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat betreft het janken kan ik je wel begrijpen, maar verder vind ik het wel een prima kandidaat. Overigens zal je van iedereen af moeten wachten of ze met de druk om kunnen gaan, een echte gevestigde naam zie ik niet komen![]()
Dan vraag ik me toch af waarom je zo vaak in het topic zit hierquote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef BadderHaring het volgende:
Peter, Frank of John aan het roer, het interesseert niemand in Eindhoven eigenlijk een moer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stop met posten hier dan.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef BadderHaring het volgende:
Peter, Frank of John aan het roer, het interesseert niemand in Eindhoven eigenlijk een moer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nog maar eerst moet aantonen dat hij met druk van moeten om kan gaan. Bij Vitesse was het allemaal wel heel vrijblijvend. Daarnaast jankt hij te veel tijdens en na de wedstrijden over de scheids. Dat hoort niet, als coach van Ajax mag je best arrogant zijn maar tegelijkertijd moet je wel een gentleman zijn. Tegenover je eigen spelers moet/mag je wel keihard zijn.![]()
Hij gaat Ajax coachen, wat inhoudt dat hij scheidsrechtersbeslissingen moet gaan verdedigen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
KNJB dit dat allesquote:Op maandag 16 mei 2016 13:31 schreef eight het volgende:
[..]Hij gaat Ajax coachen, wat inhoudt dat hij scheidsrechtersbeslissing moet gaan verdedigen.
![]()
![]()
Ja joh, de spelers viel natuurlijk niks te verwijten.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Guus heeft er voor gezorgd dat wij niet naar het EK gaanzo'n kutlamp kan er niks van
![]()
Volgens mij bijna dezelfde spelers die onder Van Gaal derde werden op het WK.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, de spelers viel natuurlijk niks te verwijten.![]()
Onzin. Er waren nog kansen genoeg toen Danny het stokje overnam.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Guus heeft er voor gezorgd dat wij niet naar het EK gaanzo'n kutlamp kan er niks van
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
En ook dezelfde spelers die onder Blind ook faalde?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens mij bijna dezelfde spelers die onder Van Gaal derde werden op het WK.![]()
dit topic gaat over Ajaxquote:Op maandag 16 mei 2016 13:49 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Er waren nog kansen genoeg toen Danny het stokje overnam.
Graag ontopic![]()
Danny = Ajaxquote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nee. Het was puur de schuld van Hiddink met zijn lampenidentiteitquote:Op maandag 16 mei 2016 13:49 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Er waren nog kansen genoeg toen Danny het stokje overnam.![]()
![]()
Ajax topic, graag ontopic blijven.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee. Het was puur de schuld van Hiddink met zijn lampenidentiteit![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:31 schreef eight het volgende:
[..]![]()
Hij gaat Ajax coachen, wat inhoudt dat hij scheidsrechtersbeslissingen moet gaan verdedigen.heb jij toch zeker niet over te klagen en PSV ook niet denk ik
![]()
Bosz is allang rond, dat zie je aan alles.
Ik ben eerder benieuwd of Marc al met aankopen bezig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze zullen ongetwijfeld een lijstje hebben dat bestaat uit uitsluitend oud-Ajacieden. Want alle andere spelers zijn toch onhaalbaar dus waarom zou je het proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat wordt Bosz zijn eerste zin "we gaan het met deze groep doen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt inmiddels enorm bewierookt hier zoals zo vaak met spelers/trainers die het nog moeten laten zien, maar hij is de koning van de gelijke spelen daar bij Macabi.![]()
Sowieso, die willen niet graag genoeg voor Ajax spelenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld een lijstje hebben dat bestaat uit uitsluitend oud-Ajacieden. Want alle andere spelers zijn toch onhaalbaar dus waarom zou je het proberen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daarom moet die Marc ook gewoon weg, ik word schijtziek van die mentaliteit.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld een lijstje hebben dat bestaat uit uitsluitend oud-Ajacieden. Want alle andere spelers zijn toch onhaalbaar dus waarom zou je het proberen.Oh.![]()
als je deze selectie bij elkaar kan houden hoeft er eigenlijk alleen voorin wat bij of vervangen worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso, die willen niet graag genoeg voor Ajax spelen![]()
Kan ik me wel in vinden ja. Wellicht een linksback erbij. Dijks voldoet wel, maar is nou ook niet fantastisch en er is praktisch geen backupquote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je deze selectie bij elkaar kan houden hoeft er eigenlijk alleen voorin wat bij of vervangen worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach ik volg dat Macabi ook niet heel erg om te weten hoe hun voetbal is.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wordt Bosz zijn eerste zin "we gaan het met deze groep doen"
Hij wordt inmiddels enorm bewierookt hier zoals zo vaak met spelers/trainers die het nog moeten laten zien, maar hij is de koning van de gelijke spelen daar bij Macabi.
Maar de meer ervaren trainers komen toch niet hierheen want die willen het proberen in een grotere competitie. En groot gelijk hebben ze ook.Oh.![]()
Talentvolle linksback is sowieso wel nodig ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden ja. Wellicht een linksback erbij. Dijks voldoet wel, maar is nou ook niet fantastisch en er is praktisch geen backup
Daarnaast een extra spits en vleugelspeler en zijn we klaar. Al ligt het er ook aan of Bosz met een 6 of 10 wil spelen, want een echte 6 hebben we ook niet.Oh.![]()
Ik weet ook niet hoe sterk/zwak die selectie is. Ik kan me voorstellen dat hij met onze selectie wel betere resultaten kan neerzetten.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wordt Bosz zijn eerste zin "we gaan het met deze groep doen"
Hij wordt inmiddels enorm bewierookt hier zoals zo vaak met spelers/trainers die het nog moeten laten zien, maar hij is de koning van de gelijke spelen daar bij Macabi.![]()
Alsof dat zo'n verschil maaktquote:Op maandag 16 mei 2016 15:51 schreef GewoneBurger het volgende:
Is het salaris plafond nou al opgehoogd?
Of ze hier nou 1,1 miljoen of 1,5 miljoen kunnen verdienen maakt echt niet uit hoor. Dan kan je beter aan de slag met tekengelden.Oh.![]()
Hahaquote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, de spelers viel natuurlijk niks te verwijten.bij Chelsea zie je toch ook dat Hiddink er niks van bakt. Het ligt echt nooit aan de trainer in Nederland, zo gek eigenlijk
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Bij Chelsea was het toch al een verloren seizoen, dus dan speel je een halfjaar voor spek en bonen. Logisch dat je dan niet zo gemotiveerd meer bent.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hahabij Chelsea zie je toch ook dat Hiddink er niks van bakt. Het ligt echt nooit aan de trainer in Nederland, zo gek eigenlijk
Oh.![]()
Na 17 wedstrijden en 11 punten achterstand op nr 4 is er nog makkelijk CL voetbal te halen. En ik heb het over het voetbal, niet de stand. Hiddink heeft het countervoetbal omgetoverd tot saai kenmerkend Nederlands voetbal met slechte veldbezetting en horizontale passes met een pure mandekking. Net zoals hij bij Oranje deed.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Chelsea was het toch al een verloren seizoen, dus dan speel je een halfjaar voor spek en bonen. Logisch dat je dan niet zo gemotiveerd meer bent."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Hij heeft sowieso nooit bekend gestaan om zijn tactisch vernuft maar dat neemt niet weg dat Blind het ook nog had kunnen reddenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Na 17 wedstrijden en 11 punten achterstand op nr 4 is er nog makkelijk CL voetbal te halen. En ik heb het over het voetbal, niet de stand. Hiddink heeft het countervoetbal omgetoverd tot saai kenmerkend Nederlands voetbal met slechte veldbezetting en horizontale passes met een pure mandekking. Net zoals hij bij Oranje deed.![]()
Hij kreeg nog de drie concurrenten (waarvan twee thuis) en een makkelijk ploegje. Als hij die had gewonnen hadden we nog als eerste erheen gekund.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso nooit bekend gestaan om zijn tactisch vernuft maar dat neemt niet weg dat Blind het ook nog had kunnen redden
Ik denk zelfs dat als we gewoon verder waren gegaan met Hiddink dat we het wel gehaald hadden. Scholletje maakte er helemaal een puinhoop van.
Oh.![]()
Ik hoop echt dat Bosz Zahavi meeneemt naar Amsterdam. Peter is behoorlijk vol van hem.
Dus wie weet.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Middenvelder toch?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik hoop echt dat Bosz Zahavi meeneemt naar Amsterdam. Peter is behoorlijk vol van hem.
Dus wie weet.
Die hebben we genoegOh.![]()
Valt reuze mee. Is een echte klasse speler die ook in de CL structureel potten breekt.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Middenvelder toch?
Die hebben we genoeg
Klassespelers heb je nooit genoeg.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Mag Marc wel flink gaan oefenen op die naam.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Is een echte klasse speler die ook in de CL structureel potten breekt.
Klassespelers heb je nooit genoeg.Oh.![]()
Keppeltje op , mini synagoge bouwenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag Marc wel flink gaan oefenen op die naam.RED ONS HENNIEGOD![]()
Mag wel meer dingen oefenenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag Marc wel flink gaan oefenen op die naam.
Charlie: How's it going in there?
Kowet ofzoquote:Charlie: How's it going in there?
Jammer dat hij het tegen een Jupiler League club wel laat zien... Die jongen heeft best potentie, maar komt net iets tekort.quote:![]()
Zenit heeft vandaag punten verloren dus dat betekent dat Ajax sowieso geplaatst is in beide CL-voorrondes mochten ze die halen. Hierdoor ontlopen ze in de laatste voorronde Manchester City, Porto, Villarreal en Shakthar Donetsk.
Ze kunnen nog steeds tegen onder andere Gladbach, AS Roma, Fenerbahce of Monaco loten dus kans blijft klein dat ze het redden.![]()
Ajax overleefd de derde voorronde niet eens joh.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:32 schreef BobW het volgende:
Zenit heeft vandaag punten verloren dus dat betekent dat Ajax sowieso geplaatst is in beide CL-voorrondes mochten ze die halen. Hierdoor ontlopen ze in de laatste voorronde Manchester City, Porto, Villarreal en Shakthar Donetsk.
Ze kunnen nog steeds tegen onder andere Gladbach, AS Roma, Fenerbahce of Monaco loten dus kans blijft klein dat ze het redden.
Als je al niet uit bij de Graafschap kan winnen als het erom gaat
Oh.![]()
De grootspraak over Europa mag niemand nog meer gebruiken na 2015/16.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax overleefd de derde voorronde niet eens joh.
Als je al niet uit bij de Graafschap kan winnen als het erom gaat![]()
Als Bosz de CL groepsfase weet te halen mag het stadion meteen naar hem vernoemd worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De grootspraak over Europa mag niemand nog meer gebruiken na 2015/16.Oh.![]()
quote:De kans is groot dat Peter Bosz wordt aangesteld als nieuwe trainer van Ajax. Dat zei journalist van Voetbal International Freek Jansen maandagavond bij het programma Natafelen Met Kees.
"Voorlopig lijkt het gewoon Peter Bosz te worden", zegt Jansen. "Op dit moment ligt hij op pole-position. Alleen speelt Maccabi Tel Aviv nog de bekerfinale en is Ajax met Frank de Boer in China, daar zal het nog op wachten zijn. Maar binnen afzienbare gaat het waarschijnlijk Bosz worden."
Volgens de verslaggever neemt Bosz één assistent mee als hij naar Ajax gaat. "Dat zal dan Hendrie Krüzen worden", denkt Jansen. Krüzen is momenteel ook als assistent-trainer van Bosz actief in Israël.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 16-05-2016 om 23:34:29Morgen in @telesport het laatste nieuws over #Ajax reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Doorselecterenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Van Rhijn --> AZ schijnt een hip gerucht te zijn.
Ik snap best dat je eerst wat ruimte in zowel selectie als budget wil voordat je wat gaat halenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen wel eerst de uitgaande transfers zijn.
Ook niks mee om wat rommel op te ruimenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap best dat je eerst wat ruimte in zowel selectie als budget wil voordat je wat gaat halen
Fischer en Schöne mogen ook nog wel vertrekken. En ze moeten ook nog die Duarte lozen volgens mij.Oh.![]()
Heeft een aflopend contract volgens transfermarktquote:Op maandag 16 mei 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Fischer en Schöne mogen ook nog wel vertrekken. En ze moeten ook nog die Duarte lozen volgens mij.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Andersen, Menig, Beckers, Serero. Allemaal eraus.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Fischer en Schöne mogen ook nog wel vertrekken. En ze moeten ook nog die Duarte lozen volgens mij.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Becker, die ziet zichzelf binnen nu en 3 jaar in de Premjer liekquote:Op maandag 16 mei 2016 23:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Andersen, Menig, Beckers, Serero. Allemaal eraus.![]()
Misschien de Russischequote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Becker, die ziet zichzelf binnen nu en 3 jaar in de Premjer liekMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh ik dacht dat hij nog een seizoen contract had, maar dat zal wel een optie geweest zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft een aflopend contract volgens transfermarktSerero kan je wel vervangen door Anita in mijn ogen. Dan heb je een echte 6. Andersen gaat het ook niet meer redden denk ik, te weinig laten zien bij Willem II. Die andere twee Lukokikloontjes worden hem ook nietquote:Op maandag 16 mei 2016 23:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Andersen, Menig, Beckers, Serero. Allemaal eraus.Oh.![]()
Heb alleen geen idee of dit echt in de VI staattwitter:Voetbalpings twitterde op maandag 16-05-2016 om 23:37:37NIEUWS | Peter Bosz is de nieuwe trainer van Ajax, dat dit echter pas wil melden na de laatste wedstrijd van Bosz bij Maccabi op 24 mei.(VI) reageer retweet
![]()
Afgaande op de quote van Stijn nietquote:Op maandag 16 mei 2016 23:47 schreef Brammess het volgende:
Heb alleen geen idee of dit echt in de VI staattwitter:Voetbalpings twitterde op maandag 16-05-2016 om 23:37:37NIEUWS | Peter Bosz is de nieuwe trainer van Ajax, dat dit echter pas wil melden na de laatste wedstrijd van Bosz bij Maccabi op 24 mei.(VI) reageer retweet
Maar dit was toch sowieso al duidelijkquote:Op maandag 16 mei 2016 23:47 schreef Brammess het volgende:
Oh.![]()
Verwijs ik toch naar joh. Het is nog niet helemaal officieel maar wel redelijk zeker, concluderendquote:Op maandag 16 mei 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Freek Janssen zei het bij natafelen bij kees
post ik toch net mensenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
hier nog meer van wat freekie zegtquote:Ajax lijkt keuze te hebben gemaakt: Bosz topkandidaat
Volgens Freek Jansen, journalist van Voetbal International, is het slechts een kwestie van tijd voordat Peter Bosz zal worden aangesteld als nieuwe hoofdtrainer van Ajax. De huidige trainer van Maccabi Tel Aviv geldt al sinds het aangekondigde vertrek van Frank de Boer als de favoriet om het stokje over te nemen en volgens Jansen ligt Bosz inderdaad op ‘pole-position’.
Maccabi Tel Aviv speelt op 24 mei nog de bekerfinale en de clubleiding wil dit duel nog even afwachten, zo klinkt het. “Maar het lijkt erop dat Bosz de nieuwe trainer wordt van Ajax en dat hij één assistent mee zal nemen. Dat zal waarschijnlijk Hendrie Krüzen zijn”, vertelde Jansen maandagavond bij het FOX Sports-programma De Tafel van Kees.
Bosz heeft volgens Jansen te horen gekregen wat hij moet brengen bij Ajax: “Amusement. Het chagrijn ebde nooit weg bij Ajax over de manier van spelen in de laatste jaren”, aldus de verslaggever. “In de manier van aanvallen en druk zetten zien ze in Bosz de ideale trainer.” Voor zijn avontuur in Israël was Bosz hoofdtrainer van Vitesse, Heracles Almelo (twee periodes), De Graafschap en AGOVV. Ook was hij even technisch manager bij Feyenoord.![]()
Fascinerende switch wel @ dat laatste stukjequote:. Opeens is aantrekkelijkheid wel vreselijk belangrijk of zo. Dan had je hem er vorige zomer uit moeten peuren of in de periode dat De Boer te kennen gaf te willen blijven (volgens mij PSV1-3AJA 2015)
![]()
Ze waren te laf om hem er uit te gooien na zijn landstitels natuurlijk. En nu proberen ze maar een manier te vinden om toch nog genoeg seizoenskaarten te verkopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fascinerende switch wel @ dat laatste stukje. Opeens is aantrekkelijkheid wel vreselijk belangrijk of zo. Dan had je hem er vorige zomer uit moeten peuren of in de periode dat De Boer te kennen gaf te willen blijven (volgens mij PSV1-3AJA 2015)
Oh.![]()
De Boer heeft volgens mij de hele zomer beloofd het voetbal weer aantrekkelijk te maken. Het was dan ook wel een vooruitgang.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fascinerende switch wel @ dat laatste stukje. Opeens is aantrekkelijkheid wel vreselijk belangrijk of zo. Dan had je hem er vorige zomer uit moeten peuren of in de periode dat De Boer te kennen gaf te willen blijven (volgens mij PSV1-3AJA 2015)
![]()
Zou mij benieuwen hoe die paupers gaan reagerenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze waren te laf om hem er uit te gooien na zijn landstitels natuurlijk. En nu proberen ze maar een manier te vinden om toch nog genoeg seizoenskaarten te verkopen.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Ik denk dat we van Bosz in de winter alweer af zijnSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
In de Telegraaf staat:
- Ajax wacht op Bosz
Ajax wil Bosz voor meerdere jaren vastleggen na de Israëlische bekerfinale op 24 mei. Uit respect voor Maccabi wachten ze nog.
Zelfde bericht als in VI dus.
- Topclubs staan in de rij voor Arek Milik
Italiaanse topclubs, waaronder Lazio en Engelse kampioen Leicester hebben zich officieel gemeld. Ajax wil in principe niet verkopen voordat er een ander spits is aangetrokken.
Verder te arm om de artikelen in het geheel te kopen op Blendle![]()
![]()
Waarom nou meteen meerdere jaren? Trainer kan best telkens een jaar een contract tekenen en dan evalueren hoe het gegaan is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:47 schreef BobW het volgende:
In de Telegraaf staat:
- Ajax wacht op Bosz
Ajax wil Bosz voor meerdere jaren vastleggen na de Israëlische bekerfinale op 24 mei. Uit respect voor Maccabi wachten ze nog.
Zelfde bericht als in VI dus.
- Topclubs staan in de rij voor Arek Milik
Italiaanse topclubs, waaronder Lazio en Engelse kampioen Leicester hebben zich officieel gemeld. Ajax wil in principe niet verkopen voordat er een ander spits is aangetrokken.
Verder te arm om de artikelen in het geheel te kopen op BlendleOh.![]()
Milik moet je trouwens eerst het EK afwachten voor je hem gaat verkopen.
Als hij daar een paar goals maakt kan je 10 miljoen meer vragenOh.![]()
quote:Ajax lijkt Huntelaar te kunnen vergeten: ‘Ga niet uit van een vertrek’
Maandag, 16 mei 2016 om 18:22
Met drie doelpunten in de laatste drie wedstrijden kende Klaas-Jan Huntelaar een sterke eindsprint in de Bundesliga. De aanvaller van Schalke 04 wordt continu in verband gebracht met een vertrek, zo zou men bij Ajax met open armen op hem staan te wachten, maar de Nederlander denkt zelf dat hij nog wel even in Duitsland blijft.
“Nee, daar ga ik niet van uit”, zegt Huntelaar tegen Kicker over een afscheid bij Schalke 04. De 32-jarige spits heeft in Gelsenkirchen nog een verbintenis tot medio 2017 en hij denkt dat hij ook komend seizoen in de Bundesliga te bewonderen is.
Schalke 04 werd vijfde in de eindrangschikking en een seizoen eerder werd men zesde, dus in dat opzicht lijkt het geen slecht seizoen. Toch is Huntelaar niet helemaal tevreden. “Het betekent deelname aan de Europa League. Het was een redelijk seizoen. Om je ieder jaar voor Europa te kwalificeren is niet eenvoudig. Kijk naar VfB Stuttgart, dat degradeert. Dat toont aan dat de Bundesliga ijzersterk is. Vorig jaar deed Hamburger SV onderin mee, afgelopen jaar Werder Bremen. Dat zijn grote clubs.”![]()
Andersen is laatste weken weer prima bezig bij Willem II, hattrickje gisteren. Zou ideaal zijn als hij daar nog een seizoen kan spelen, ik zie nog steeds potentie voor Ajax.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij nog een seizoen contract had, maar dat zal wel een optie geweest zijn.
[..]
Serero kan je wel vervangen door Anita in mijn ogen. Dan heb je een echte 6. Andersen gaat het ook niet meer redden denk ik, te weinig laten zien bij Willem II. Die andere twee Lukokikloontjes worden hem ook niet![]()
Peter Bosz neemt de ultieme provinciaal Henrie Kruzen mee trouwens. Wat een doffe ellende, wordt helemaal niks die kneusjes bij Ajax.![]()
Nou, het is wat hè, knul.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 05:22 schreef Donnis het volgende:
Peter Bosz neemt de ultieme provinciaal Henrie Kruzen mee trouwens. Wat een doffe ellende, wordt helemaal niks die kneusjes bij Ajax."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Moet het nog maar zien. Ineens is dat roekeloze spel van Bosz de norm maar successen zie ik t niet snel brengen. Scheelt dat het een enigszins ervaren coach is. Liever toch had ik een coach gezien met veel ervaring en successen op zijn naam. Bert van Oranje bijvoorbeeld![]()
Nee hoor, die zal je later nog wel vervangen door een flinke piet. Geen probleem.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:50 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik lig met mijn duimpje in mijn mond in een hoek te huilen inderdaad, problem?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lekker man, weer eens vol glorie en met prachtig voetbal ten onder gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:10 schreef Dingflofbips het volgende:
Moet het nog maar zien. Ineens is dat roekeloze spel van Bosz de norm maar successen zie ik t niet snel brengen. Scheelt dat het een enigszins ervaren coach is. Liever toch had ik een coach gezien met veel ervaring en successen op zijn naam. Bert van Oranje bijvoorbeeld
Moet zeggen dat ik daar meer aan toe ben dan aan een nieuw kampioenschap."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En blijkbaar meerderen met jou. Ik erken wel dat zoiets nu leuk is voor een aantal maanden maar op langere termijn zijn het vooral de prijzen die tellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker man, weer eens vol glorie en met prachtig voetbal ten onder gaan
Moet zeggen dat ik daar meer aan toe ben dan aan een nieuw kampioenschap.![]()
Die tellen zeker ja maar voor het ogenblik heb je al twee jaar helemaal niets en verveel ik me bijna 6 jaar lang steevast iedere zondag zo ergens tussen half 2 en half 8. En dat laatste irriteert me inmiddels meer dan wel/geen kampioenschap. Ik wil graag weer eens oh! en ah! in de Arena horen vanwege prachtige acties en aanvallen. De Boer heeft van mij altijd alle krediet gehad maar het roer mag nu wel eens om.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
En blijkbaar meerderen met jou. Ik erken wel dat zoiets nu leuk is voor een aantal maanden maar op langere termijn zijn het vooral de prijzen die tellen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Raar berichtquote:Ajax heeft alles klaar om toe te slaan zodra Peter Bosz met Maccabi Tel Aviv het seizoen heeft beëindigd, zo schrijft De Telegraaf. De club weet wat het moet betalen, het weet wat het wil met Bosz en ook wat betreft Frank de Boer heeft Ajax een standpunt ingenomen.
De vertrekkende coach kan een rekening van 'tonnen' tegemoet zien als hij zelf geen nieuwe club vindt en Ajax er in slaagt om Bosz naar Amsterdam te halen. De trainer van Maccabi heeft een clausule in zijn contract staan en omdat De Boer op eigen houtje vroegtijdig vertrekt, gaat de rekening naar hem. Volgens de ochtendkrant moet die regeling nog wel worden besproken met De Boer.
Ajax denkt echter verder, zo valt te lezen. 'Vangt Everton bot bij Ronald Koeman, die zich met Southampton heeft gekwalificeerd voor de Europa League, dan zou de Engelse club een afkoopsom voor De Boer bij Ajax op tafel moeten leggen waarmee de ’transfersom’ van Bosz bij Maccabi wordt vergoed. Aangezien De Boer nog niet in onderhandeling is met een buitenlandse club, kijken alle partijen nu naar elkaar.'
Alles kan in gang worden gezet, zodra het seizoen van Maccabi Tel Aviv voorbij is. De club speelt nog één competitiewedstrijd en kan daarin nog kampioen worden. Een week later volgt de bekerfinale."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Klinkt als een jodenstreek dus zou best kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze willen Frank laten betalen voor de afkoopsom van Bosz?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit verbaast mij ook enorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De angst voor aanvallend voetbal in dit topic.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
daar ben ik zeker niet bang voor, eerder bang dat het hem niet zo goed gaat lukkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Ik zou het ergens ook wel grappig vinden, iedereen jarenlang klagen over de Boer en dan komt Bosz en dan blijkt dat er toch wel een kern van waarheid zit in die muur-verhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben ik zeker niet bang voor, eerder bang dat het hem niet zo goed gaat lukken![]()
En andersom? Zou je dat ook grappig vinden? Dat we ineens iedereen van de mat kunnen spelen en De Boer een bizar slechte trainer blijkt te zijn bij Everton?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zou het ergens ook wel grappig vinden, iedereen jarenlang klagen over de Boer en dan komt Bosz en dan blijkt dat er toch wel een kern van waarheid zit in die muur-verhalen![]()
![]()
Er zijn helaas steeds meer ajacieden die helemaal niet opgegroeid zijn met de échte huisstijl van Ajax. De laatste echt aanvallende trainer was Co Adriaans, en dat is toch alweer wat jaren geleden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu overdreef hij het ook wel met die omgekeerde kerstboom van hem. Pfff, die wedstrijd tegen Celtic. Veel kansloze wordt het niet.Life is what you make it.![]()
Dat zou ik fantastisch vinden, maar dan zou ik me wel even achter de oren krabbenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En andersom? Zou je dat ook grappig vinden? Dat we ineens iedereen van de mat kunnen spelen en De Boer een bizar slechte trainer blijkt te zijn bij Everton?. Maar het valt zeker niet uit te sluiten.
Overigens zie ik ook wel gebeuren dat het volgend jaar iets beter is, het verschil vervolgens enorm wordt overdreven, en pas vele jaren later de Boer weer echt op waarde wordt geschat. Dat zie je enorm vaak gebeuren bij Ajax, zowel bij trainers als spelers. De nieuw-is-beter-heuristiek.![]()
Juist Cootje werd verweten in bepaalde wedstrijden te verdedigend te gaan spelen. Ten Cate en Jol waren overigens echt wel aanvallend ingestelde trainers, wat is jouw criterium daar precies voor?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er zijn helaas steeds meer ajacieden die helemaal niet opgegroeid zijn met de échte huisstijl van Ajax. De laatste echt aanvallende trainer was Co Adriaans, en dat is toch alweer wat jaren geleden.
Nu overdreef hij het ook wel met die omgekeerde kerstboom van hem. Pfff, die wedstrijd tegen Celtic. Veel kansloze wordt het niet.![]()
Het is wel een beetje jammer dat De Boer jarenlang heeft mogen 'aankloten' en bizar slecht voetbal op de mat mogen leggen zonder een kritisch geluid van 410 of de Feyenoord-side. Maar nog voor Bosz trainer is hebben ze al kritiek. Een eerlijke kans gaat hij niet krijgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zou ik fantastisch vinden, maar dan zou ik me wel even achter de oren krabben. Maar het valt zeker niet uit te sluiten.
Overigens zie ik ook wel gebeuren dat het volgend jaar iets beter is, het verschil vervolgens enorm wordt overdreven, en pas vele jaren later de Boer weer echt op waarde wordt geschat. Dat zie je enorm vaak gebeuren bij Ajax, zowel bij trainers als spelers. De nieuw-is-beter-heuristiek.![]()
Kun je dan nagaan hoe slecht zijn voorgangers dan waren...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En andersom? Zou je dat ook grappig vinden? Dat we ineens iedereen van de mat kunnen spelen en De Boer een bizar slechte trainer blijkt te zijn bij Everton?![]()
Dat is helemaal niet jammer en het voetbal was niet bizar slecht. Je hebt gewoon een selectief geheugenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is wel een beetje jammer dat De Boer jarenlang heeft mogen 'aankloten' en bizar slecht voetbal op de mat mogen leggen zonder een kritisch geluid van 410 of de Feyenoord-side. Maar nog voor Bosz trainer is hebben ze al kritiek. Een eerlijke kans gaat hij niet krijgen.. Dit jaar was er een aantal slechte wedstrijden en een aantal goede wedstrijden. En een prima puntenaantal en doelsaldo, bijna zelfs het veel beter geachte PSV verslagen. Als zijn spelers uit de vele kansen de 0-2 binnen schieten tegen de Graafschap ben je kampioen. Als telt niet natuurlijk, maar meer om aan te geven dat er op meerdere vlakken een groot verschil is tussen dit en vorig seizoen.
Ben het er zeker mee eens dat Bosz een kans moet krijgen. Als hij het niet verkloot à la Blind, Marco of Wouters, verdient hij wat mij betreft minimaal twee jaar om het te laten zien.![]()
Selectief geheugen? Elk kampioenschap werd 'van de armoede' genoemd door de media en niet zonder reden. Er zaten amper echt goede wedstrijden tussen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet jammer en het voetbal was niet bizar slecht. Je hebt gewoon een selectief geheugen. Dit jaar was er een aantal slechte wedstrijden en een aantal goede wedstrijden. En een prima puntenaantal en doelsaldo, bijna zelfs het veel beter geachte PSV verslagen. Als zijn spelers uit de vele kansen de 0-2 binnen schieten tegen de Graafschap ben je kampioen. Als telt niet natuurlijk, maar meer om aan te geven dat er op meerdere vlakken een groot verschil is tussen dit en vorig seizoen.
Ben het er zeker mee eens dat Bosz een kans moet krijgen. Als hij het niet verkloot à la Blind, Marco of Wouters, verdient hij wat mij betreft minimaal twee jaar om het te laten zien.![]()
Wraak voor wat hij ons met Barcelona geflikt heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:10 schreef Scrummie het volgende:
Ajax wil dat de Boer de afkoopsom van Bosz gaat betalen![]()
Whutquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:10 schreef Scrummie het volgende:
Ajax wil dat de Boer de afkoopsom van Bosz gaat betalenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mijn eerste reactie: ''What the fuck''. Daarna moest ik er keihard om lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:10 schreef Scrummie het volgende:
Ajax wil dat de Boer de afkoopsom van Bosz gaat betalen
Nettogod.![]()
Ajax wil Peter Bosz als nieuwe trainer voor meerdere jaren vastleggen zodra de Nederlander in Tel Aviv de Israëlische bekerfinale op 24 mei heeft gespeeld. De Amsterdammers hebben respect voor de sportieve plichten die Bosz bij Maccabi Tel Aviv nog heeft. Ook kan Ajax in de tussentijd tot een financiële regeling komen met de opgestapte Frank de Boer.
De nummer twee van de eredivisie heeft intern al besloten dat Bosz de man moet worden die de club aan nieuwe successen gaat helpen en ook al het voorwerk is gedaan om de voormalig trainer van onder meer Heracles Almelo en Vitesse naar Amsterdam te halen. Ajax is exact op de hoogte van de clausule in het contract van Bosz bij Maccabi, waardoor alle financiële consequenties in kaart zijn gebracht.
Rekening voor De Boer
Bosz kan niet voor een appel en een ei weg bij de nummer twee van Israël. Dat betekent dat Ajax tonnen moet overmaken aan de Israëlische club, waar Jordi Cruijff technisch directeur is.
Omdat Ajax zelf niet heeft gevraagd om het vertrek van De Boer, maar de coach met het verzoek kwam een jaar voor het einde van zijn contractperiode op te stappen, staat de club op het standpunt dat de rekening voor het binnenhalen van Bosz niet voor Ajax maar voor De Boer is. Dat bedrag kan worden verrekend als een buitenlandse club zich meldt voor De Boer.
Vangt Everton bot bij Ronald Koeman, die zich met Southampton heeft gekwalificeerd voor de Europa League, dan zou de Engelse club dus een afkoopsom voor De Boer bij Ajax op tafel moeten leggen waarmee de ’transfersom’ van Bosz bij Maccabi wordt vergoed. Aangezien De Boer nog niet in onderhandeling is met een buitenlandse club, kijken alle partijen nu naar elkaar.
Maccabi Tel Aviv
In het geval van Bosz komt dat niet slecht uit, omdat hij zich in alle rust kan blijven concentreren op een succesvol einde van het seizoen met Maccabi. Komende zaterdag wordt de competitie beslist op de laatste speeldag. Bij puntenverlies van koploper Hapoel Beer Sheva kan Bosz met zijn ploeg kampioen worden. En een aantal dagen later wacht dus de bekerfinale.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Het blijven ook echt joden he. Stelletje krentenkakkersquote:Omdat Ajax zelf niet heeft gevraagd om het vertrek van De Boer, maar de coach met het verzoek kwam een jaar voor het einde van zijn contractperiode op te stappen, staat de club op het standpunt dat de rekening voor het binnenhalen van Bosz niet voor Ajax maar voor De Boer is. Dat bedrag kan worden verrekend als een buitenlandse club zich meldt voor De Boer.
De Boer moet nu trololol roepen dat Ajax t dus blijkbaar nog in hem ziet zitten en dat hij blijft.![]()
mooi hequote:Ik vind het ook mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie: ''What the fuck''. Daarna moest ik er keihard om lachen.
Nettogod..
![]()
Dan speelt De Boer het nog extreem netjes, want de meesten wachten gewoon totdat ze echt worden uitgekotst (zie Mario Been). Wordt 'ie op deze manier bedankt
GenotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Welke trainer niet van Feijenoord ? Die werden top op het veld achtervolgd door de supporters.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:04 schreef Caland het volgende:
Dan speelt De Boer het nog extreem netjes, want de meesten wachten gewoon totdat ze echt worden uitgekotst (zie Mario Been). Wordt 'ie op deze manier bedankt
Genot
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Beenhakker zit thuis weg te kwijnen. Sjakie zit gewoon nog op de praatstoel.
En Overmars. Neanderthaler. Rot eens op. Neem die dooie lul ook mee.
Dit kan ook alleen bij Ajax, net zoals met die belastingevallen van Laudrup en Averladze, dat hebben ze ook zo netjes aangepakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:04 schreef Caland het volgende:
Genot![]()
Maar het lijkt me toch heel stug dat De Boer dit met ze afgesproken heeft als hij geen club krijgt.![]()
Zul je zien dat je Frank aan de straatstenen niet kwijt kunt.
Heeft te vaak gefaald in Europa denk ik.Charlie: How's it going in there?
Ten Cate was ik even vergeten, maar kan me serieus ook niet zo meer een wedstrijd voor de geest halen uit die tijd, wat alweer veel zegt. Koeman had nog de mazzel van veel kwaliteit, maar ergens bij Koeman, ten Cate of Jol is het onzalige idee er in geslopen dat het bij Ajax hardop gezegd mag worden dat je 'de lange bal gaat spelen' en 'hopen dat hij goed valt'.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er zijn helaas steeds meer ajacieden die helemaal niet opgegroeid zijn met de échte huisstijl van Ajax. De laatste echt aanvallende trainer was Co Adriaans, en dat is toch alweer wat jaren geleden.
Nu overdreef hij het ook wel met die omgekeerde kerstboom van hem. Pfff, die wedstrijd tegen Celtic. Veel kansloze wordt het niet.
Ik zou iig weer graag een 10 terug zien keren. Veel combinatiespel over de grond, naar voren gericht.
En Ajax moet even aan de eigen klasse denken mbt dat bericht over Bosz/ de Boer. Echt, wtf?!Life is what you make it.![]()
ik denk dat hij er best wel goed op staat hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Heeft te vaak gefaald in Europa denk ik.![]()
In Engeland hebben ze nu ook liever Koeman dan Frons.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Heeft te vaak gefaald in Europa denk ik.
Wellicht kan hij naar Southampton
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat is de Ajax huisstijl?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ten Cate was ik even vergeten, maar kan me serieus ook niet zo meer een wedstrijd voor de geest halen uit die tijd, wat alweer veel zegt. Koeman had nog de mazzel van veel kwaliteit, maar ergens bij Koeman, ten Cate of Jol is het onzalige idee er in geslopen dat het bij Ajax hardop gezegd mag worden dat je 'de lange bal gaat spelen' en 'hopen dat hij goed valt'.
Ik zou iig weer graag een 10 terug zien keren. Veel combinatiespel over de grond, naar voren gericht.
En Ajax moet even aan de eigen klasse denken mbt dat bericht over Bosz/ de Boer. Echt, wtf?!
De Boer heeft het dit seizoen eigenlijk wel op de Van Gaal manier geprobeerd maar net als bij Van Gaal met ManU ziet het er als breiwerk uit, maar dat heeft toch echt ook voor een groot deel met de poppetjes te maken.![]()
zo werkt het toch, Koeman heeft zich nu bewezen in de PLquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze nu ook liever Koeman dan Frons.
Wellicht kan hij naar Southampton![]()
We spelen dit hele seizoen al met een 10. Dat is niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ten Cate was ik even vergeten, maar kan me serieus ook niet zo meer een wedstrijd voor de geest halen uit die tijd, wat alweer veel zegt. Koeman had nog de mazzel van veel kwaliteit, maar ergens bij Koeman, ten Cate of Jol is het onzalige idee er in geslopen dat het bij Ajax hardop gezegd mag worden dat je 'de lange bal gaat spelen' en 'hopen dat hij goed valt'.
En Ajax moet even aan de eigen klasse denken mbt dat bericht over Bosz/ de Boer. Echt, wtf?!
Met een 6 is de opbouw veel beterOh.![]()
Middenmotor PL kan Frank wellicht wel terecht, al is er nu niet zoveel plek over... Het zal me benieuwen. Wel geniaal van Marc Netto dat hij rekening gewoon bij Frank neerlegt. Heeft geluk dat ze vrienden zijn, anders zou Frank gewoon mad zijn geworden![]()
Is straatstenen niet een pleonasme ?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Qua straatvoetballen.
Ronald Koeman die groot is geworden bij Ajax. Frank de Boer een geweldige speler en coach. Wat is je puntquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan hij naar Southampton
In dat opzicht wel tong.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is straatstenen niet een pleonasme ?
Qua straatvoetballen.Charlie: How's it going in there?
Mijn punt is dat er nu gewoon niet zo gek veel clubs zitten te wachten op De Boer. Zijn momentum is verdwenen. Daar waar Koeman de laatste jaren uitstekende prestaties neerzet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ronald Koeman die groot is geworden bij Ajax. Frank de Boer een geweldige speler en coach. Wat is je punt
Het kan verkeren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo werkt het toch, Koeman heeft zich nu bewezen in de PLIk denk niet dat clubs als Soton bovenaan het wenslijstje staan van de Boer. Maar dat is wel het poeltje met interesse.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan hij naar SouthamptonCharlie: How's it going in there?
Andersen is technisch de beste speler van de Eredivisie. Mentaal en fysiek is hij echt heel slecht.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 05:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Andersen is laatste weken weer prima bezig bij Willem II, hattrickje gisteren. Zou ideaal zijn als hij daar nog een seizoen kan spelen, ik zie nog steeds potentie voor Ajax.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Dat is wel een beetje zo maar je kan het ook omdraaien, Koeman doet het goed terwijl De Boer als beter bekend stond.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er nu gewoon niet zo gek veel clubs zitten te wachten op De Boer. Zijn momentum is verdwenen. Daar waar Koeman de laatste jaren uitstekende prestaties neerzet.
Het kan verkeren.
Ze hebben dezelfde zaakwaarnemer, voor Koeman is Everton niet de verbetering waar hij op zit te wachten, Arsenal zou een logische stap zijn, moet eerst Wenker wijken.![]()
Staat Frank echt als beter bekend? Mocht united niet winnen van Bournemoss dan is Koeman gewoon als 5e geëindigd...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo maar je kan het ook omdraaien, Koeman doet het goed terwijl De Boer als beter bekend stond.
Ze hebben dezelfde zaakwaarnemer, voor Koeman is Everton niet de verbetering waar hij op zit te wachten, Arsenal zou een logische stap zijn, moet eerst Wenker wijken.
Ik denk dat de interesse vies tegenvalt.Charlie: How's it going in there?
stond, kleine nuancequote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Staat Frank echt als beter bekend? Mocht united niet winnen van Bournemoss dan is Koeman gewoon als 5e geëindigd...
Ik denk dat de interesse vies tegenvalt., we gaan het zien, ik gun hem wel een leuke club
![]()
Ik gun het hem ook wel hoor. Zie hem sowieso liever naar Spanje gaan om daar het pad naar Barcelona in te zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
stond, kleine nuance, we gaan het zien, ik gun hem wel een leuke club
Charlie: How's it going in there?
Als ik Koeman was zou ik ook niet naar Everton gaan nee. Everton is echt een heel klein stapje omhoog.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo maar je kan het ook omdraaien, Koeman doet het goed terwijl De Boer als beter bekend stond.
Ze hebben dezelfde zaakwaarnemer, voor Koeman is Everton niet de verbetering waar hij op zit te wachten, Arsenal zou een logische stap zijn, moet eerst Wenker wijken.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Ibra naar Ajaxquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd naar de aankopen. Laat de geruchten maar komen![]()
Tot de slotdag en dan komt marc met mido aan, en gaan we het met deze groep doen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Defour en Wilhelmsson naar Ajax.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd naar de aankopen. Laat de geruchten maar komen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Te Vredequote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd naar de aankopen. Laat de geruchten maar komen![]()
Sowieso iemand van AZquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:34 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd naar de aankopen. Laat de geruchten maar komenOh.![]()
Ze moeten Peter ook tevreden houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te duur gok ik. Zal wel 10 miljoen of meer moeten kosten.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
ons ook, elke keer weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen hem wel wat beloftes zijn gedaan op transfergebied.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hopen dat Peter nog connecties met die gekke Rus heeft. Kan nog een paar leuke spelertjes opleveren misschien.![]()
Huntelaar dus waarschijnlijk van de baan.
Milik waarschijnlijk naar leicester
gaat lekker zo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maak je geen zorgen, Marc heeft twee kanonnen beloofd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
gaat lekker zo.
En als een huisjesmelker iets beloofd, dan is dat wat waard hoor.![]()
Kanon 1 was hunt, die valt al zo goed als af.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Marc heeft twee kanonnen beloofd.
En als een huisjesmelker iets beloofd, dan is dat wat waard hoor.
ik ga weer even verder huilen....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou het prima vinden als Bosz de nieuwe trainer wordt. Hij is ook de enige met het profiel waar Ajax op dit moment naar zoekt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Juist wel, dan kunnen we lachen om Ajax.![]()
Als ze Milik voor het EK verkopen zijn ze echt domquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
gaat lekker zo.Oh.![]()
Ok dan kan het dus doorgaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden als Bosz de nieuwe trainer wordt.![]()
Snelle winst pakken. Misschien breekt hij wel een been!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze Milik voor het EK verkopen zijn ze echt dom![]()
![]()
De enige die ook wilquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden als Bosz de nieuwe trainer wordt. Hij is ook de enige met het profiel waar Ajax op dit moment naar zoekt.![]()
hangt van het bod af, als ze lang wachten kunnen ze weer niks kopen want dat mag niet van de RVCquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze Milik voor het EK verkopen zijn ze echt dom![]()
Volgens mij hadden ze eerst Bosz in hun hoofd en toen het profiel gemaakt, dus dat kan kloppenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden als Bosz de nieuwe trainer wordt. Hij is ook de enige met het profiel waar Ajax op dit moment naar zoekt.![]()
Dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze eerst Bosz in hun hoofd en toen het profiel gemaakt, dus dat kan kloppen![]()
![]()
Heeft niets laten zien dit seizoen. Echt zo'n typische Football Manager aankoop.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:09 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik hoop dat we Sisto kunnen halen.![]()
De supporters zijn het voetbal van De Boer zat en willen vermaakt worden. Dus zoek je naar een type coach waaronder je dat voetbal kunt spelen. En zo kom je op Bosz uit. Is niet vanzelfsprekend want Bosz staat gewoon onder contract nog. Niet allemaal heel moeilijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze eerst Bosz in hun hoofd en toen het profiel gemaakt, dus dat kan kloppen![]()
Eder Balanta halenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heeft niets laten zien dit seizoen. Echt zo'n typische Football Manager aankoop.Oh.![]()
Ik denk dat vd Brom ook wel staat te springen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die had bijna bij PSV gezeten. Als Bruma gaat zal die wel komen.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Benieuwd met welke spelers Bosz aan zal komen, al ligt het aankoopbeleid niet bij de trainer natuurlijk. Maar hij zal wel een stem hebben, hij moet er tenslotte mee werken.
En als Bosz wil dat Milik blijft dan zal ie ook wel blijven, geen noodzaak om 'm te verkopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
FM talentje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heeft niets laten zien dit seizoen. Echt zo'n typische Football Manager aankoop.![]()
![]()
PSV zal ook wel Hirving Lozano halen als buitenspeler toch? Hadden ze vorig jaar interesse in. Ook al een FM-heldje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die had bijna bij PSV gezeten. Als Bruma gaat zal die wel komen.
Zal Brands FM spelen?Oh.![]()
Giovanni Simeone, Luka Jovic, Gabriel Jesusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Andrija Balic , Gabriel Barbosa , Jhon Arango, JorgeOh.![]()
Donnarumma, Aranit Ferati, Jose Villalbaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Giovanni Simeone, Luka Jovic, Gabriel JesusRED ONS HENNIEGOD![]()
Ferati met FM gratis opgepikt en voor 60 miljoen verkocht met Ajax bohquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Donnarumma, Aranit Ferati, Jose VillalbaOh.![]()
Was FM maar het echte levenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ferati met FM gratis opgepikt en voor 60 miljoen verkocht met Ajax bohRED ONS HENNIEGOD![]()
Sommige clubs gebruiken die database wel om spelers te leren kennenquote:
Zou ook niet erg zijn als Netto het aanschafte, al is het alleen maar zodat hij wat spelers leert kennen die niet in de Eredivisie spelenOh.![]()
So he. Ik zit in 2023 en daar is net een speler voor 149 miljoen verkocht aan PSG. Geen regen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Andrija Balic , Gabriel Barbosa , Jhon Arango, Jorge
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Kijken hoe die ermee omgaat als een speler begint te huilenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige clubs gebruiken die database wel om spelers te leren kennen
Zou ook niet erg zijn als Netto het aanschafte, al is het alleen maar zodat hij wat spelers leert kennen die niet in de Eredivisie spelenRED ONS HENNIEGOD![]()
Die interesse was er idd ook. Jhon Arango is ook bekeken, maar er is gekozen voor Pereiro.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zal ook wel Hirving Lozano halen als buitenspeler toch? Hadden ze vorig jaar interesse in. Ook al een FM-heldje.
Zal Brands FM spelen?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Was zeker Ted vd Pavertgodquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
So he. Ik zit in 2023 en daar is net een speler voor 149 miljoen verkocht aan PSG. Geen regen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Bleef het maar bij één spelerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijken hoe die ermee omgaat als een speler begint te huilen
Oh.![]()
Hij was wel Frans ja.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ajax durft dat toch niet aan met die Zuid-Amerikanen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die interesse was er idd ook. Jhon Arango is ook bekeken, maar er is gekozen voor Pereiro.
Moet Marc teveel werk doen met zaakwaarnemers enzo. En ze kunnen zich dan niet aanpassen aan de harde cultuur bij Ajax en gaan ze weer teveel uit in Amsterdam.Oh.![]()
Spelers die gaan huilen dat je ze niet laat gaan terwijl geen enkele club een bod op ze heeft gedaan. Wat een genot.quote:Oh.![]()
Naar pakweg Manchester of Real willen gaan omdat ze denken dat ze bij Ajax geen CL kunnen winnenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers die gaan huilen dat je ze niet laat gaan terwijl geen enkele club een bod op ze heeft gedaan. Wat een genot.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Corentin Jean.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Of janken omdat ze niet van Ajax naar PSV mogen, terwijl die laatste is afgegleden tot onderkant middenmoot genot.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naar pakweg Manchester of Real willen gaan omdat ze denken dat ze bij Ajax geen CL kunnen winnenOh.![]()
Ik las ooit in de VI een interview met Overmars dat hij alleen een rubix cube kan oplossen door de stickertjes eraf te pulken, ik betwijfel of die man een PlayStation kan bedienen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige clubs gebruiken die database wel om spelers te leren kennen
Zou ook niet erg zijn als Netto het aanschafte, al is het alleen maar zodat hij wat spelers leert kennen die niet in de Eredivisie spelen![]()
FM en playstationquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik las ooit in de VI een interview met Overmars dat hij alleen een rubix cube kan oplossen door de stickertjes eraf te pulken, ik betwijfel of die man een PlayStation kan bedienen.![]()
![]()
Ho ho Marc Netto wilde niet net als zijn zoontje in FIFA de bekende spelers halen. Dat vond hij geen uitdaging!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik las ooit in de VI een interview met Overmars dat hij alleen een rubix cube kan oplossen door de stickertjes eraf te pulken, ik betwijfel of die man een PlayStation kan bedienen.Oh.![]()
Batshuayi als voorbeeld toen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ho ho Marc Netto wilde niet net als zijn zoontje in FIFA de bekende spelers halen. Dat vond hij geen uitdaging!![]()
![]()
die gaat ook nog wel wat laten zien op het EK, met Lewandowski als bliksemafleider moet hij wel ruimte krijgenquote:![]()
Bizar dat hij bij jullie nooit onbetwist is geweest terwijl hij de enige echte spits in de selectie is.quote:![]()
Ach ja, zelfs bij Zlatan werd er getwijfeld, Suarez ook geen Ajax spits, zo kan ik wel doorgaan, er wordt teveel gekeken wat een speler niet kan ipv wat hij wel kan, dat is naar mijn mening ook het grote verschil tussen de Cruijff filosofie en de Van Gaal filosofie die De Boer meer aanhangt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bizar dat hij bij jullie nooit onbetwist is geweest terwijl hij de enige echte spits in de selectie is.
Cruijff keek altijd naar de kwaliteiten van de spelers en paste daar zijn team op aan.![]()
Bosz riep bij z'n aanstelling al dat hij open stond voor de top 3, dus dat 'onder contract' zegt niet zo heel veel. Chique ook trouwens hoor, ergens tekenen en gelijk gaan roeptoeteren dat je wel bent te verleiden voor een overstap.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
De supporters zijn het voetbal van De Boer zat en willen vermaakt worden. Dus zoek je naar een type coach waaronder je dat voetbal kunt spelen. En zo kom je op Bosz uit. Is niet vanzelfsprekend want Bosz staat gewoon onder contract nog. Niet allemaal heel moeilijk.![]()
Daar heeft hij eerder nooit een geheim van gemaakt, een contract in de zandbak verandert daar niks aan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bosz riep bij z'n aanstelling al dat hij open stond voor de top 3, dus dat 'onder contract' zegt niet zo heel veel. Chique ook trouwens hoor, ergens tekenen en gelijk gaan roeptoeteren dat je wel bent te verleiden voor een overstap.![]()
quote:‘Barcelona is mijn club, maar uiteraard zou ik Ajax ook overwegen’
Ajax versterkte zich in de zomer van 2006 met Gabri, die Henk ten Cate achterna kwam naar Amsterdam en Barcelona verliet voor een avontuur in de Eredivisie. De Spanjaard bleef uiteindelijk vier jaar en beëindigde in 2014 zijn loopbaan, na verblijven bij Umm-Salal, FC Sion en Lausanne. Tegenwoordig is hij coach in de jeugd bij Barcelona, maar een tweede huwelijk met Ajax lijkt hem erg mooi.
Ajax is op dit moment zoekende naar een nieuwe hoofdtrainer, nadat men naar buiten bracht dat Frank de Boer niet doorgaat. In een interview met NextGen zegt de 37-jarige Gabri dat de gedachte aan een terugkeer naar Nederland hem wel aanstaat. “Het is heel moeilijk om als buitenlander Ajax te trainen, maar natuurlijk zou ik het willen doen”, geeft hij aan.
“Ik zit nu alleen bij Barcelona en ik wil daar coach zijn. Mijn doel is natuurlijk zo lang mogelijk bij deze club te blijven, want dit is mijn thuis en dit is mijn club. Hier zou ik carrière willen maken. Maar uiteraard zou ik Ajax ook overwegen, ik zie Ajax ook als mijn club en mijn thuis. Ik heb in Nederland ook vrienden, ook buiten het voetbal, en ik kom hier graag. Het voetbal van Ajax is vergelijkbaar met dat van Barcelona. Dus ja, ik zou graag ja zeggen”, aldus Gabri.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 18-05-2016 11:35:01 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mocht het nog niet voorbij gekomen zijn, Trustfull hoogstwaarschijnlijk met de Boer mee naar volgende club.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wisselen in de kampioenswedstrijd bij 1-1quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bizar dat hij bij jullie nooit onbetwist is geweest terwijl hij de enige echte spits in de selectie is.![]()
En dan 10 minuten later fucking Mike van der Hoorn in de spits zien opduiken. Gelukkig kan ik er om lachenquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wisselen in de kampioenswedstrijd bij 1-1
Ik kan er nog steeds niet om lachen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan 10 minuten later fucking Mike van der Hoorn in de spits zien opduiken. Gelukkig kan ik er om lachenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is niet slecht om op elke positie een bepaald eisenpakket te hebben voor spelers. Het getuigd alleen van weinig tactisch vernuft als je je daar maar op blijft focussen terwijl er wel degelijk een speler loopt met exceptionele kwaliteiten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach ja, zelfs bij Zlatan werd er getwijfeld, Suarez ook geen Ajax spits, zo kan ik wel doorgaan, er wordt teveel gekeken wat een speler niet kan ipv wat hij wel kan, dat is naar mijn mening ook het grote verschil tussen de Cruijff filosofie en de Van Gaal filosofie die De Boer meer aanhangt.
Cruijff keek altijd naar de kwaliteiten van de spelers en paste daar zijn team op aan.
De Boer heeft het geweldig gedaan voor jullie, maar zulke dingen vind ik toch apart.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu wachten op reactie van F-Sidetwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:31:02'Ajax heeft principe-akkoord met Bosz': https://t.co/Xy06RUxYAO https://t.co/W3TbdqxKnR reageer retweet
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Is het jullie opgevallen dat de Boer totaal geen raad weet tegen teams die 442 spelen. Denk aan de wedstrijden in Europa, tweemaal utrecht, tweemaal de Graafschap en de laatste keer tegen Cambuur. Het zijn echt geen incidenten meer en het probleem hadden we al in het begin van het seizoen. .Noodles![]()
Boer is weg vriend, dus geen probleem meer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:41 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de Boer totaal geen raad weet tegen teams die 442 spelen. Denk aan de wedstrijden in Europa, tweemaal utrecht, tweemaal de Graafschap en de laatste keer tegen Cambuur. Het zijn echt geen incidenten meer en het probleem hadden we al in het begin van het seizoen. .![]()
Het is wat he meidquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bosz riep bij z'n aanstelling al dat hij open stond voor de top 3, dus dat 'onder contract' zegt niet zo heel veel. Chique ook trouwens hoor, ergens tekenen en gelijk gaan roeptoeteren dat je wel bent te verleiden voor een overstap."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Fquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:36 schreef mabo11 het volgende:
Nu wachten op reactie van F-Sidetwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:31:02'Ajax heeft principe-akkoord met Bosz': https://t.co/Xy06RUxYAO https://t.co/W3TbdqxKnR reageer retweet
side
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is wel een beetje selectief. Tegen Roda thuis werd het 6-0 bijvoorbeeld, Excelsior treedt ook nog wel eens aan in een 4-4-2. Er zijn ook wel voorbeelden te noemen dat het wel goed gingquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:41 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de Boer totaal geen raad weet tegen teams die 442 spelen. Denk aan de wedstrijden in Europa, tweemaal utrecht, tweemaal de Graafschap en de laatste keer tegen Cambuur. Het zijn echt geen incidenten meer en het probleem hadden we al in het begin van het seizoen. .Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wim Jansen, oer - Feyenoorder. Kampioen met Ajax in 1982.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:36 schreef mabo11 het volgende:
F-Side moet niet janken over een speler met een verleden bij Feyenoord.'Wish I was old and a little sentimental'
Daar waren ze het ook niet mee eens hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wim Jansen, oer - Feyenoorder. Kampioen met Ajax in 1982.
F-Side moet niet janken over een speler met een verleden bij Feyenoord.
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Hoe triest ben je dan. Zelfde geldt voor die amoebes uit Rotterdam die weigeren de titel van 1984 te erkennen omdat Cruijff.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:41 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Daar waren ze het ook niet mee eens hoor'Wish I was old and a little sentimental'
KutaziatenEen oefenpotje verkloten en dan ook nog eens onterecht vlaggen, waardoor de keeper van de tegenpartij geen rood krijgt
![]()
die aziaten zien het ook totaal niet he...
![]()
Maak je niet zo druk pik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef Syntix het volgende:
KutaziatenEen oefenpotje verkloten en dan ook nog eens onterecht vlaggen, waardoor de keeper van de tegenpartij geen rood krijgt
![]()
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Rustaaaagh. Gaat om de centjes hequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef Syntix het volgende:
![]()
Met Peter bij Ajax aan het roer gaat niemand in Mokum meer naar een hoer.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..![]()
In het topic is de stemming overwegend pro-Bosz dus dat gaat helemaal goed komen, toch bedanktquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Dus Bosz komt zo goed als zeker.
Ik wens jullie veel sterkte.
Eigen goal lees ik?
Dat tekent wel het scorend vermogen van deze ploeg
Mikey voor spits, Milik kan vertrekken!!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Een van de invallers was Mike van der Hoorn, die vijf minuten voor tijd over de bal trapte maar een speler van Liaoning Whowin uiteindelijk in eigen doel zag schieten (0-2).
gras is groen
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2016 15:56:44 ]![]()
gaan we Twente nog uitlachen hier of wa?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:04 schreef Catch22- het volgende:
gaan we Twente nog uitlachen hier of wa?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bedankt. Jullie wederom ook alvast veel sterkte voor aankomend seizoen. En het daaropvolgende seizoen. En die daarna.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Dus Bosz komt zo goed als zeker.
Ik wens jullie veel sterkte.![]()
Ja lachen man. Grote club uit de regio verdwijnt omdat er een paar geldwolven aan de macht zijn geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:04 schreef Catch22- het volgende:
gaan we Twente nog uitlachen hier of wa?
Hilarisch.![]()
Nee . Maar ik gun het ze welquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:04 schreef Catch22- het volgende:
gaan we Twente nog uitlachen hier of wa?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ach ze krijgen eindelijk een passende straf dat zou eens tijd worden. Wel kut voor die supporters maar die kunnen altijd nog voor Heracles worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja lachen man. Grote club uit de regio verdwijnt omdat er een paar geldwolven aan de macht zijn geweest.
Hilarisch.![]()
je klinkt madquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja lachen man. Grote club uit de regio verdwijnt omdat er een paar geldwolven aan de macht zijn geweest.
Hilarisch.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Jammer. Hoe erg het ook zou zijn om op die wijze kampioen te worden, ik zou het wel grappig vinden hoe mad ze in EHV zouden worden.quote:EINDHOVEN - PSV blijft kampioen van Nederland, ook als woensdagmiddag een besluit rondom FC Twente bekend is geworden. Er circuleren hevige geruchten dat FC Twente wordt teruggezet naar de eerste divisie, maar daar reageert de bond niet op. Een woordvoerder geeft wel aan dat PSV kampioen van Nederland blijft, wat er ook gebeurt.
Bekijk ook...
Consequenties voor eredivisie bij degradatie FC Twente
KNVB laat FC Twente degraderen, club schakelt advocaat in
Liveblog | KNVB maakt besluit bekend over FC Twente
Door financieel gegoochel ligt FC Twente momenteel onder een vergrootglas. Had de KNVB de resultaten van afgelopen seizoen geschrapt, dan was Ajax kampioen van Nederland geweest. Dat laatste gebeurt dus niet.![]()
Lekker voor ze.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hilarisch.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat zou dan ook het enige leuke zijn, erg trots zou ik er niet van wordenquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef DenXD het volgende:
[..]
Jammer. Hoe erg het ook zou zijn om op die wijze kampioen te worden, ik zou het wel grappig vinden hoe mad ze in EHV zouden worden.![]()
Eigenlijk had Twente weken geleden al uit de competitie gezet moeten worden, weet zeker dat dit ook gewoon gedaan zou zijn als het niet in het voordeel van Ajax zou uit hebben gepakt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef DenXD het volgende:
[..]
Jammer. Hoe erg het ook zou zijn om op die wijze kampioen te worden, ik zou het wel grappig vinden hoe mad ze in EHV zouden worden.
Heel erg vreemd om opeens na het seizoen met deze straf te komen.![]()
Terug naar de Jupiler League. Juventus heeft een jaartje serie B ook wel overleefd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hilarisch.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lekker fucking belangrijk, ze wilden daar toch groot worden met kampioenschappen en CL? Ook op de blaten zitten dan met die grote bek van ze. Deze lui verdienen geen medelijden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hilarisch.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoornwat een doelpunt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Precies! Die lui...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker fucking belangrijk, ze wilden daar toch groot worden met kampioenschappen en CL? Ook op de blaten zitten dan met die grote bek van ze. Deze lui verdienen geen medelijden.
De Twentesupporters zijn nu de gebeten hond...![]()
Dan kreeg de politie in EHV wel heel veel aangiften tegen de KNVB te verwerken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef DenXD het volgende:
[..]
Jammer. Hoe erg het ook zou zijn om op die wijze kampioen te worden, ik zou het wel grappig vinden hoe mad ze in EHV zouden worden.![]()
![]()
Kan Ajax die coach van Sevilla niet ophalen ofzo. Boeiend dat ie geen Nederlands spreekt het is gewoon een baas.![]()
quote:Ajax sluit aanvechten van stand in Eredivisie niet uit
Edwin van der Sar kan niet uitsluiten dat Ajax naar de rechter of het internationaal sporttribunaal CAS stapt, om het kampioenschap van het seizoen 2015/16 op te eisen. De licentiecommissie wil FC Twente laten degraderen en als alle uitslagen tegen de Tukkers geschrapt zouden worden, zou Ajax meer punten hebben dan landskampioen PSV.
PSV wist twee keer te winnen van Twente, maar Ajax speelde in Enschede gelijk (2-2). Wanneer alle uitslagen van Twente dus uit de eindstand worden gehaald, finisht Ajax met een beter doelsaldo bovenaan. De kans dat Ajax dit gaat proberen te bewerkstelligen is volgens De Telegraaf nihil, maar Van der Sar kon er nog geen duidelijkheid over geven.
“Het is hier middernacht en ik ken de uitleg van de KNVB nog niet”, zei de Ajax-directeur vanuit China. “Ook wil ik het graag bespreken met mijn collega's in de directie.” TC Tubantia meldde woensdag dat de KNVB in ieder geval niet van plan is om de eindstand te veranderen en dat de bond de schaal gewoon in Eindhoven wil houden. Zelfs veel supporters van Ajax hopen daar op: “Zo wil je de titel niet hebben”, is een veel gelezen reactie op social media. “We hebben het zelf verpest.”![]()
![]()
!
![]()
Is hij toch gewoon verplicht te onderzoeken maar hij zal ook wel tot de conclusie komen dat het geen zin heeft om naar het CAS te gaanquote:![]()
Ik zou er niet trots op zijn. Maar ik zou wel over de grond rollen van het lachen als het gebeurd. Al die lampjes die gaan huilen, fucking hilarisch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sjaak Swart zit al met zijn broek omlaag te fappen op dit nieuwsbericht van Sar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mooie actie van Sar om de hatertjes mad te maken.![]()
nee want Sjaak wil dat de Graafschap degradeertquote:Op donderdag 19 mei 2016 08:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sjaak Swart zit al met zijn broek omlaag te fappen op dit nieuwsbericht van Sar.![]()
Neuh, Ajax is gewoon terecht geen kampioen geworden. Kan me ook niet voorstellen dat Ajax die rechtszaak kan winnen. Mochten ze wel winnen zou ik er ook zeker niet trots op zijn, en ook geen uitreiking meer organiseren uiteraard. Maar verder begrijp ik wel dat Ajax het gaat proberen, gaat toch om 15(?) miljoen extra voor de CL.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
Ik zou er niet trots op zijn. Maar ik zou wel over de grond rollen van het lachen als het gebeurd. Al die lampjes die gaan huilen, fucking hilarisch.![]()
Valeri Qazaishvili wordt in media in Georgië nadrukkelijk in verband gebracht met een overgang naar Ajax. De speler van Vitesse zou zelfs al een akkoord bereikt hebben over een driejarig contract met Ajax, zo wordt gemeld. 'Ik word er veel over gebeld en ermee gefeliciteerd,' aldus 'Vako' in een reactie tegenover Sportall. 'Natuurlijk zou een overgang naar Ajax mooi zijn. Maar ik weet van niets. Misschien is er wel interesse en heeft Vitesse me niets gezegd. Maar ik heb in ieder geval geen driejarig contact getekend en niemand uit Amsterdam heeft met mij contact opgenomen. Die berichten zijn nergens op gebaseerd.'
kanon gespotFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
directe plaatsing vooralquote:Op donderdag 19 mei 2016 08:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Neuh, Ajax is gewoon terecht geen kampioen geworden. Kan me ook niet voorstellen dat Ajax die rechtszaak kan winnen. Mochten ze wel winnen zou ik er ook zeker niet trots op zijn, en ook geen uitreiking meer organiseren uiteraard. Maar verder begrijp ik wel dat Ajax het gaat proberen, gaat toch om 15(?) miljoen extra voor de CL.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
in principe nog niet, maar dan moet Ajax zich ook plaatsen via de voorrondequote:Op donderdag 19 mei 2016 08:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Neuh, Ajax is gewoon terecht geen kampioen geworden. Kan me ook niet voorstellen dat Ajax die rechtszaak kan winnen. Mochten ze wel winnen zou ik er ook zeker niet trots op zijn, en ook geen uitreiking meer organiseren uiteraard. Maar verder begrijp ik wel dat Ajax het gaat proberen, gaat toch om 15(?) miljoen extra voor de CL.![]()
Hoewel dit toch niet gaat gebeuren is het wel weer heerlijk hoe iedereen na een bericht weer op de kast zit. Mocht het andersom geweest zijn dan was half nederland aan het juichen dat PSV naar het CAS moest stappen maar als Ajax dat doet, nou nou hoor..http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
pijnlijke waarheid dit....quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:41 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoewel dit toch niet gaat gebeuren is het wel weer heerlijk hoe iedereen na een bericht weer op de kast zit. Mocht het andersom geweest zijn dan was half nederland aan het juichen dat PSV naar het CAS moest stappen maar als Ajax dat doet, nou nou hoor..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
tis watquote:Op donderdag 19 mei 2016 08:41 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoewel dit toch niet gaat gebeuren is het wel weer heerlijk hoe iedereen na een bericht weer op de kast zit. Mocht het andersom geweest zijn dan was half nederland aan het juichen dat PSV naar het CAS moest stappen maar als Ajax dat doet, nou nou hoor..
en nu vind de andere helft van nederland dat ze wel een poging moeten wagen
hoe zou dat toch komen?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2016 08:42:32 ]![]()
Jealousy leads to hate.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
tis wat
en nu vind de andere helft van nederland dat ze wel een poging moeten wagen
hoe zou dat toch komen?![]()
![]()
Als Ajax toch aangewezen wordt als kampioen hoeven ze toch geen voorronde te spelen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe nog niet, maar dan moet Ajax zich ook plaatsen via de voorronde![]()
dat is waar maar jij had het over 15 miljoen extraquote:Op donderdag 19 mei 2016 08:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als Ajax toch aangewezen wordt als kampioen hoeven ze toch geen voorronde te spelen?![]()
Voor directe plaatsing CL krijg je toch ook 15 miljoen oid?quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar jij had het over 15 miljoen extra![]()
I.p.v. bezig zijn met dit soort achterlijke ideeën hoop ik dat ze nu eindelijk eens gaan investeren in het team, het is al snel juli...![]()
"We gaan het met deze groep doen"quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:52 schreef Simmertje het volgende:
I.p.v. bezig zijn met dit soort achterlijke ideeën hoop ik dat ze nu eindelijk eens gaan investeren in het team, het is al snel juli...
- P. BoszFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou ik prima vindenquote:Op donderdag 19 mei 2016 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
"We gaan het met deze groep doen"
- P. Bosz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: