Iedereen heeft Maxquote:Op maandag 16 mei 2016 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondanks Max gewoon weer 172 plekken gezakt.
Maar de rest heeft daarnaast nog wel goede spullen.quote:
Ik niet. Manor en de Hulk.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de rest heeft daarnaast nog wel goede spullen.
Door falers als ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik niet. En ik ben toch 90 plaatsen gestegen.
Ik ga Grosjean er uit halen na dit weekend, kost wel aardig wat punten de laatste weken.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:38 schreef Karstman het volgende:
Ik heb een hoop HAAS, heb nog niet gekeken maar vrees het ergste
Je bent ongeveer 600 plaatsen gezaktquote:Op maandag 16 mei 2016 16:38 schreef Karstman het volgende:
Ik heb een hoop HAAS, heb nog niet gekeken maar vrees het ergste
ik ben een faalHAASquote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 600 plaatsen gezakt
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker Verstappen gewisseld voor Rosberg. Top zet.
Ik dacht ga voor een toprijderquote:
Klopt, het ging mij erom dat ik nu lekker had kunnen scoren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:32 schreef lobotm het volgende:
Je bent echt niet de enige met Max in je team .. ik sta nog steeds in de top 100 met max verstappen met een matige score..
Nope. Iemand van 800 naar 200.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:12 schreef Rossdale het volgende:
Van plek 700 naar plek 147
Ik moet deze ronde toch wel de sterkste stijger zijn
Hier ook, ik had Perez overwogen om Max voor even uit mijn team te zetten en saampjes met Button de klus te klaren..quote:Op zondag 29 mei 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een FI onderdeel overwogen dat is extra kut
Waar mijn twee McLaren-onderdelen me vorig week nog enorm in de steek lieten hebben ze me nu enorme winst opgeleverdquote:Op maandag 30 mei 2016 07:02 schreef Meike26 het volgende:
Maar toch, ondanks uitvallen Max, 2 Manor team onderdelen en good old Button toch wat plekken gestegen.. Van 703 >> 637
Nasr en Verstappen hebben zich officieel niet gekwalificeerd en daarom geen punten gekregen. Dat ze alsnog mochten racen staat daar los van. In de race zijn ze beiden uitgevallen = 0 punten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:13 schreef LuieSurinamer het volgende:
0 punten krijgen voor een coureur is nieuw ofzo?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Nasr en Verstappen hebben zich officieel niet gekwalificeerd en daarom geen punten gekregen. Dat ze alsnog mochten racen staat daar los van. In de race zijn ze beiden uitgevallen = 0 punten.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:31 schreef LuieSurinamer het volgende:
Beetje onaardig om iemand die zijn profiel afschermt, zijn team bekent te maken of niet?
Achteraf blijkt dat het goed was dat ik het vergeten was, ben van plaats 390 naar 94 gestegen!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Damn, vergeten. Ik had ook max er nog bij kunnen kopen al was ik dan erg afhankelijk van RBR geworden.
Niet denken maar doen. Ik heb red bull ingewisseld voor Mercedes. Ik wilde eigenlijk een coureur upgraden maar dit lijkt me even noodzakelijk om schade te beperken.quote:
Ik heb wel een wissel gedaan, maar ik heb een dure rijder ingewisseld voor een goedkopere, omdat ik denk dat-ie in Baku meer kans maakt.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga niet wisselen. Ik heb net te weinig geld
Bottas erin Raikkonen eruit?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb wel een wissel gedaan, maar ik heb een dure rijder ingewisseld voor een goedkopere, omdat ik denk dat-ie in Baku meer kans maakt.
Ik heb Sainz eruit gehaald voor Perezquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:23 schreef DeProf het volgende:
Alles met een Mercedes motor maakt een hoop kans in Baku
Je staat op plaats 694 en 263 punten achter op de nummer 100. Als Button als enige meedoet dit weekend zit er wel een top 100 notering voor je in.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:27 schreef Meike26 het volgende:
Manager wéér vergeten.. Overdag nog wel aan gedacht, savonds nog wat tv gekeken en boek van Olav gelezen. Nou, de manager + top 100 klassering kan ik echt gaan vergeten, of ik moet dikke mazzel hebben, want Button
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Helaas een Manor niet aan de finish en een tegenvallende Ricciardo, toch hebben ze de schade wat mij betreft redelijk beperkt gehouden.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Perez pakt de nodige punten voor me. Was ook wel nodig, want met Verstappen als andere rijder en Toro Rosso en Manor onderdelen haal ik verder nauwelijks punten.
Het zal wel een dramatische race zijn geweest voor de meeste spelers.
Een wissel van Sainz naar Perez was vanaf ongeveer 5 plaatsen verschil positief (met de transactiekosten), maar dat kost je nu wel de volgende paar rondes waarschijnlijk wat punten omdat je langer met minimaal 1 slecht onderdeel moet doorgaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondanks het uitvallen van Toro Rosso, gestegen van 131 naar 55.
Alles omgegooid en dat leverde 74 punten meer op. Dat heeft wel veel budget gekost en waarschijnlijk moet ik het voor de volgende race nog eens helemaal omgooien en terug naar het team dat ik had.
Bazenkeuze.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:57 schreef Meike26 het volgende:
Gisteravond nog snel Button ingeruild voor Kimi.. Kan ik nog wel eens spijt van krijgen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |