Je kan er hooghartig om doen, of je kan het als een mooie opening voor de sport ziet zodat deze meer publiek trekt en meer aandacht krijgt in Nederland.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:22 schreef plesner het volgende:
Mensen die helemaal niks met F1 hebben en nu Max het ineens goed doet het ook gaan volgen
Het mooie is dat ik herkende wat Mol zei: 'al die jaren hoop je dat het zou gaan gebeuren'. Zo was het ook. Sinds mn 13e (30 jr terug) kijk ik F1 en we hadden als NL nooit een schijn van kans, en dat dit dan gebeurt... Ik schoot echt vol met het volkslied en alles. Brok in mijn keel van dat ventje.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:41 schreef j95 het volgende:
[..]
Geweldig man als je het al zo lang volgt. Ik ben er pas sinds hij bij Torro Rosso rijdt, keek ook nooit F1, maar ben helemaal hyped nu.
en dat. Ik ben ook vorig seizoen pas weer begonnen met volgen. Vroeger gedaan en toen afgezakt, maar met weer een kansrijke NL rijder weer de gok genomen. Was een goede gok!quote:Op maandag 16 mei 2016 08:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan er hooghartig om doen, of je kan het als een mooie opening voor de sport ziet zodat deze meer publiek trekt en meer aandacht krijgt in Nederland.
Schijnbaar ben jij van het eerste soort volk. Die pech kan je hebben.
ik kijk ook al heel wat jaartjes (sinds de tijd van Jacky Ickx en Jacky Stewart) maar helemaal met je eens hoor, dit is gewoon uniek voor de NL F1 liefhebber, wanneer die dan instappen is niet relevantquote:Op maandag 16 mei 2016 08:28 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik herkende wat Mol zei: 'al die jaren hoop je dat het zou gaan gebeuren'. Zo was het ook. Sinds mn 13e (30 jr terug) kijk ik F1 en we hadden als NL nooit een schijn van kans, en dat dit dan gebeurt... Ik schoot echt vol met het volkslied en alles. Brok in mijn keel van dat ventje.
Mol zei iets over mooie sportprestatis en dat dit voor hem de mooiste ooit was. Dat was het voor mij ook echt. Nog nooit was ik zo euforisch (en ook zo gespannen tijdens de laatste 15 ronden).
Leuk dat de F1 populair wordt in NL. Slaat nergens op dat reguliere fans (zoals ik ook ben) daar geïrriteerd over doen. Laat iedereen lekker massaal kijken zeg. Dat ventje brengt heel wat teweeg.
is ook alleen maar voordelig, je krijgt meer exposure, betere tv om de races heen omdat er meer budget is.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:32 schreef Bluurgh het volgende:
Ik kijk sinds 1993 en dit is het mooiste wat ik in al die tijd gezien heb. En als dat extra fans geeft dan is dat toch alleen maar goed
precies. Met alle respect voor Mol en Plooij, Sky en BBC zijn veel beter. Komt mede door budgetten e.d.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ook: hoe meer kijkers, hoe meer geld hopelijk voor de verslaggeving.
uiteindelijk is het ook in zijn voordeel geweestquote:Op maandag 16 mei 2016 08:39 schreef Fer het volgende:
Grappig dat de Hamilton/Rosberg discussie op internationale fora helemaal ontploft is en hier natuurlijk slechts een bijzaak.
Naar mijn mening doken ze beide tegelijk naar die rechts. En was het volkomen duidelijk en toegestaan dat Rosberg deze beweging ging maken. Hamilton had hem naar rechts moeten lokken en links moeten inhalen. Voor zover de regels.
In feite is Rosberg weer eens een schlemiel door die motor niet in de juiste setting te doen. En dacht Hamilton, dat zacht ei laat hem niet staan. Maar deze keer deed Rosberg dus wel wat een echte topper hoort te doen, verdedigen.
En gewoon de autosport daar. Kijk alleen al naar wie ze bij Sky hebben: Johnny Herbert, Martin Brundle, Damon Hill, Davidson, Di Resta, McNish. Die hebben bij elkaar iets van 500 gp's ervaring ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 08:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies. Met alle respect voor Mol en Plooij, Sky en BBC zijn veel beter. Komt mede door budgetten e.d.
Dit heeft toch ook helemaal geen straf nodig. Het is duidelijk dat ze beiden niet de intentie hadden elkaar van het circuit te beuken en ze hebben hier niemand mee, alleen zichzelf en het team. Geen enkele concurrent heeft hier last van gehad, integendeel zelfs.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:43 schreef Toekito het volgende:
Denk wel als het een Toro Rosso of Renault was die op Rosberg klapte dat de Stewardsdan hadden in gegrepen. Maargoed dat is koffiedik kijken.
Eens. Hopelijk kunnen wij door het succes van MV nu als autosportland gaan groeien en hebben we binnen een aantal jaren veel talenten in GP2/GP3 enzo rijden. En elk jaar minimaal 1 coureur op de grid in F1. En dan bedoel ik niet als bezemwagenquote:Op maandag 16 mei 2016 08:42 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
En gewoon de autosport daar. Kijk alleen al naar wie ze bij Sky hebben: Johnny Herbert, Martin Brundle, Damon Hill, Davidson, Di Resta, McNish. Die hebben bij elkaar iets van 500 gp's ervaring ofzo?
En de enige persoon die hier nog wel okay is voor de TV is Tom Coronel ofzo, die ooit een dagje een F1 auto getest heeft geloof ik. En Doornbos gaat misschien ook nog wel.
Dat klopt. Maar het gebeurd vaker dat als het een mindere god betreft er sancties komen maar als het Ferrari/Mercedes/McLaren is er geen sancties zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:46 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dit heeft toch ook helemaal geen straf nodig. Het is duidelijk dat ze beiden niet de intentie hadden elkaar van het circuit te beuken en ze hebben hier niemand mee, alleen zichzelf en het team. Geen enkele concurrent heeft hier last van gehad, integendeel zelfs.
ik vrees van niet, maar hopen mag, beter genieten nu het kanquote:Op maandag 16 mei 2016 08:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk kunnen wij door het succes van MV nu als autosportland gaan groeien en hebben we binnen een aantal jaren veel talenten in GP2/GP3 enzo rijden. En elk jaar minimaal 1 coureur op de grid in F1. En dan bedoel ik niet als bezemwagen.
Dat sowieso.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees van niet, maar hopen mag, beter genieten nu het kan
Max kan in theorie nog 20 jaar mee en die laten ze echt niet zo gauw gaan, ik gok dat we voor minimaal de komende 10 jaar al aan je 1 coureur op de grid zitten.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk kunnen wij door het succes van MV nu als autosportland gaan groeien en hebben we binnen een aantal jaren veel talenten in GP2/GP3 enzo rijden. En elk jaar minimaal 1 coureur op de grid in F1. En dan bedoel ik niet als bezemwagen.
In het Max Verstappen topic werden ze gloryhunters genoemd, wat een bullshit.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk ook al heel wat jaartjes (sinds de tijd van Jacky Ickx en Jacky Stewart) maar helemaal met je eens hoor, dit is gewoon uniek voor de NL F1 liefhebber, wanneer die dan instappen is niet relevant
Wat doe jij hier achter het scherm? Ga onmiddelijk je nieuwe bike inrijden!!quote:Op maandag 16 mei 2016 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik werd wakker en vond het nog steeds ongelofelijk.
Je wil dat het hier een elitegroepje wordt?quote:Op maandag 16 mei 2016 08:56 schreef Dauthi het volgende:
Het is een idee om een F1 FAQ te maken voor alle newbies die er aan zitten te komen ? Op die manier vermijd je overbodige vraagstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |