Deze raaktquote:
Ken je dat nummer dan niet?quote:
Tuurlijk ken ik dat maar dankjewel voor de reminder, is mooiquote:Op maandag 16 mei 2016 03:24 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ken je dat nummer dan niet?Ik draai hem altijd als ik denk aan mijn verloren geliefden
![]()
En deze![]()
trustequote:
Mooi mens, ben hem ooit in de tram tegengekomen in A'dam, botste tegen me aan en keek onnodig onderuit en toen dacht ik al shit niet naar beneden kijken jongenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Ja dat doet ze wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:44 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ja! Maar ben wel weer klaarwakker nu.
Het rare is dat het ook nog echt lekker klinkt.quote:
quote:
Mooi nummer, ik hou wel van mensen die samen zingen, duetten dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Haha ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bedankt, liters tranen om gelaten, jeugdtrauma
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja moest ook hierom janken dus, why![]()
Ik ook al om diequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]waarom?
Ik om deze, ook zonder duidelijke reden![]()
Haha aawwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook al om dieben er nog steeds niet achter waarom, ik denk dat ik kikkers en konijnen gewoon zielig vind ofzo
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, na deze stop ik met janknummers, maar hier moet ik ook ieder jaar weer om huilenIk vind Oud en Nieuw gewoon niet leuk
![]()
Hahaha ja dit is er ook zo één! Het klinkt zo melancholischquote:
Yepz, exact hetzelfde effect als dezequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja dit is er ook zo één! Het klinkt zo melancholisch![]()
Deze dan?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]ik denk dat wij dezelfde genen hebben
Wat stoppen ze in die nummers?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yepz, exact hetzelfde effect als deze![]()
Daar stoppen ze iets van huilpoeder in denk ik.....en ok bedankt voor diequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat stoppen ze in die nummers?![]()
Hier weer een
Oh dat is wel heftig zegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar stoppen ze iets van huilpoeder in denk ik.....en ok bedankt voor die![]()
Ik heb mijn veel te jong gestorven zwager zijn kist gedragen op He aint't heavy, he's my brotherPrecies waar hij voor geschreven is
Vooral mooi, warm en indrukwekkend toch wel, soms heb je van die momenten die precies kloppen met muziekquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is wel heftig zegWel mooi
maar heftig.
Zoiets heb ik met dit nummer. De tekst was ineens perfect passend bij de situatie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral mooi, warm en indrukwekkend toch wel, soms heb je van die momenten die precies kloppen met muziek
Als een man ooit de stem van een engel heeft (gehad) dan is het Art Garfunkel wel, waanzinnig vreemde ontstemde man (met awkward haar) maar tochquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met dit nummer. De tekst was ineens perfect passend bij de situatie.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wat echte muziek om het jankbal af te sluiten
Ik zat mee te zingenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is zó slecht!
Ok, dit is echt de laatste en dan ga ik slapen![]()
En toen was 'ie geblokt.quote:
Huilpoeder wie zei datquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yepz, exact hetzelfde effect als deze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |