abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:20:07 #201
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162712369
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:41 schreef Greys het volgende:
Oneens. Laat iedereen dat lekker zelf bepalen.
Wat als een van de Nederlandse artiesten bv al eeuwen samenwerkt met een buitenlandse liedschrijver (zoals TCL en Waylon met lui uit Nashville samenwerken soms), dat mag dan ineens niet meer?
Het hele team vind ik ook wat ver gaan, maar de artiest zelf (of iig 1 in geval van duet/trio/etc) uit eigen land zou ik weinig op tegen hebben.

Kijk, dat San Marino iemand uit Italië vraagt kan ik nog mee leven. Ik zie San Marino toch al min of meer als Italiaans dorp, maar als San Marino iemand uit Turkije importeert en Oostenrijk (voor de tweede keer) iemand uit Canada laat overvliegen wordt het misschien toch tijd om eens te kijken waar de grens ligt.

Het moet niet zo zijn dat de finale straks bestaat uit de top 25 van de Amerikaanse billboards oid, waarbij het land met het grootste budget de populairste artiest inhuurt.

Hebben we straks een ESF met inzendingen als Madonna, Justin Timberlake/Bieber, Janet Jackson, Beyoncé etc.
quote:
Overigens heb ik het 'Wie moet Nederland vertegenwoordigen'-topic uit MyAT gehaald, want zowel de polls zijn compleet vertieft als elk woord moet op een weegschaal met die knakker die maar blijft gillen over haat.

Ik hoor wel wie er gaat, het interesseert me eigenlijk weinig meer *O* w/
Ik ga er verder ook gewoon niet meer op reageren, ik praat wel om hem heen. Daarbij interesseert het je natuurlijk nog wel, aangezien Waylon gewoon gaat. w/
Hij heeft niet voor niks bij the Voice getekend. Dat is voor nog meer positieve publiciteit en om daar zijn nummer aan een groot publiek te presenteren. Ik zie geen andere mogelijkheid. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juni 2016 @ 12:24:44 #202
163650 Greys
pi_162712458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het hele team vind ik ook wat ver gaan, maar de artiest zelf (of iig 1 in geval van duet/trio/etc) uit eigen land zou ik weinig op tegen hebben.

Kijk, dat San Marino iemand uit Italië vraagt kan ik nog mee leven. Ik zie San Marino toch al min of meer als Italiaans dorp, maar als San Marino iemand uit Turkije importeert en Oostenrijk (voor de tweede keer) iemand uit Canada laat overvliegen wordt het misschien toch tijd om eens te kijken waar de grens ligt.

Het moet niet zo zijn dat de finale straks bestaat uit de top 25 van de Amerikaanse billboards oid, waarbij het land met het grootste budget de populairste artiest inhuurt.

Hebben we straks een ESF met inzendingen als Madonna, Justin Timberlake/Bieber, Janet Jackson, Beyoncé etc.
Oh ja daar ben ik het gewoon mee eens. Sorry, dan las ik het verkeerd die stelling, dacht dat het ging om alleen schrijvers/producers die niet uit een ander land mogen komen :@

quote:
Ik ga er verder ook gewoon niet meer op reageren, ik praat wel om hem heen. Daarbij interesseert het je natuurlijk nog wel, aangezien Waylon gewoon gaat. w/
Hij heeft niet voor niks bij the Voice getekend. Dat is voor nog meer positieve publiciteit en om daar zijn nummer aan een groot publiek te presenteren. Ik zie geen andere mogelijkheid. :7
:D

Ik denk oprecht niet dat Waylon gaat hoor, misschien nog een keer in een van de komende jaren. Khou in elk geval sterk rekening met nee :P

Maar wie weet is hij al lang stiekem in gesprek met De Commissie inderdaad. Als hij naar ze toe stapt met het beste nummer evah zouden ze dom zijn als ze het niet doen. Maar ik denk dat hij gevraagd/gepeild wil worden, net als Jan nu bij O'g3ne gaat doen. Dat zou ik dan weer WEL dom vinden, als ze O'g3ne gaan peilen namens de commissie en anderen die al eerder hebben geroepen dat ze willen niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juni 2016 @ 12:25:47 #203
163650 Greys
pi_162712478
Even uit Douwe Bob topic gekopieerd, ook wel interessant voor hier :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 09:19 schreef Em31 het volgende:
Songfestival wordt volgens organisatoren steeds duurder

De voorbereidingen voor het Eurovisie Songfestival worden steeds duurder. Het extra geld gaat naar een betere voorbereiding en professionalisering.
"Daar is het succes de laatste jaren ook naar", aldus woordvoerder van AVROTROS tegen NRC.

De Songfestivaleditie van 2016 in Stockholm kostte 500.000 euro. Van dat bedrag ging 250.000 euro naar de European Broadcasting Union, de organisator van het evenement. Dat deel werd betaald door koepelorganisatie Nederlandse Publieke Omroep (NPO). De rest werd betaald door de AVRO-TROS zelf.

Van de overgebleven 250.000 euro werd in 2016 het verblijf van Douwe Bob en de delegatie betaald, haar, make-up en kleding van de band, het componeren van het liedje, de regie, promotiemateriaal, het ontwerp van de klok die op het podium te zien was en het kopen van de rechten zodat het liedje door de Songfestivalorganisatie gebruikt kon worden.

Repeteren
Vier jaar geleden kostte het Songfestival nog maar 350.000 euro. Sinds de kansen op een succesvolle plek steeds groter worden, wordt het steeds duurder. De extra kosten gaan vooral zitten in repeteren. "Als je die kijkersaantallen ziet, en het grote saamhorigheidsgevoel dat we wisten te creëren, dan is die vijf ton volgens mij een weloverwogen investering", aldus Ed Nijpels, voorzitter van de raad van toezicht.

Het is onduidelijk wat andere landen uitgeven aan het Songfestival.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:46:40 #204
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162712902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja daar ben ik het gewoon mee eens. Sorry, dan las ik het verkeerd die stelling, dacht dat het ging om alleen schrijvers/producers die niet uit een ander land mogen komen :@
Stelling was artiest + schrijver/componist.

Wie het lied (mede) schrijft vind ik dan weer iets minder interessant, artiest vind ik wel dat het iemand moet zijn die zijn/haar land vertegenwoordigd. Mag van mij wel samen met iemand van elders in duet ofzo, als de hoofdrol maar is voor de eigen artiest.
quote:
[..]

:D

Ik denk oprecht niet dat Waylon gaat hoor, misschien nog een keer in een van de komende jaren. Khou in elk geval sterk rekening met nee :P

Maar wie weet is hij al lang stiekem in gesprek met De Commissie inderdaad. Als hij naar ze toe stapt met het beste nummer evah zouden ze dom zijn als ze het niet doen. Maar ik denk dat hij gevraagd/gepeild wil worden, net als Jan nu bij O'g3ne gaat doen. Dat zou ik dan weer WEL dom vinden, als ze O'g3ne gaan peilen namens de commissie en anderen die al eerder hebben geroepen dat ze willen niet.
Ik hou mijn hart vast. Ik heb tot nu toe nog niemand in de selectiecommissie kunnen betrappen op enige vorm van bovenmatige intelligentie. :{

Het is gewoon te hopen dat ze nu eindelijk het verband hebben gelegd: Iets goeds sturen ≥ goed resultaat.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juni 2016 @ 12:49:18 #205
163650 Greys
pi_162712977
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Stelling was artiest + schrijver/componist.
Zie het nu idd. Te snel gelezen.
Artiest uit het betreffende land ben ik het mee eens, schrijver maakt me weinig uit. Zelfs als je daarmee niet voorkomt dat het festival straks nog meer typisch Zweedse liedjes bevat. Die vrijheid moet er blijven wmb. Degenen die dat NIET doen steken er dan alleen maar meer bovenuit :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:51:10 #206
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162713017
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:25 schreef Greys het volgende:
Even uit Douwe Bob topic gekopieerd, ook wel interessant voor hier :)

[..]

Dat bedoel ik in mijn vorige post, ze moeten leren de juiste verbanden te leggen ipv de verkeerde conclusies trekken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 09:19 schreef Em31 het volgende:
*uit artikel*
Sinds de kansen op een succesvolle plek steeds groter worden, wordt het steeds duurder.
Nee, sinds we er wat meer tijd en moeite is steken zijn de kansen op succes toegenomen. Niet andersom. :|W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:52:13 #207
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162713043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie het nu idd. Te snel gelezen.
Artiest uit het betreffende land ben ik het mee eens, schrijver maakt me weinig uit. Zelfs als je daarmee niet voorkomt dat het festival straks nog meer typisch Zweedse liedjes bevat. Die vrijheid moet er blijven wmb.
Eens, daarbij vind ik die Zweedse nummers meestal helemaal niet slecht. Zolang ze maar van bestaande nummers afblijven. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162723724
Hoe graag ik die Zweedse deuntjes ook hoor, laat het vooral in Melodifestivalen blijven. Het ESF heb ik graag zo gevarieerd mogelijk. De artiest moet wat mij betreft ook uit het land zelf komen. Ik zou het bijv echt niks vinden als Adele ons zou vertegenwoordigen, hoe goed ze ook is. Het 'voelt' toch niet helemaal correct. Je wilt als land toch ook je eigen artiesten promoten en trots zijn op 'onze' (O'g3ne :P) artiest. Maakt me opzich niet uit waar de schrijvers/producers vandaan komen, maar ik zou het behoorlijk irritant vinden als we net als Azerbeidzjan elk jaar een liedje uit Zweden halen.
~The present is all there is~
pi_162724225
Maar het zou toch ook absurd zijn om iemand in te gaan huren om je land te gaan vertegenwoordigen.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 21:50:00 #210
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162726103
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 20:26 schreef grazz het volgende:
Hoe graag ik die Zweedse deuntjes ook hoor, laat het vooral in Melodifestivalen blijven. Het ESF heb ik graag zo gevarieerd mogelijk. De artiest moet wat mij betreft ook uit het land zelf komen. Ik zou het bijv echt niks vinden als Adele ons zou vertegenwoordigen, hoe goed ze ook is. Het 'voelt' toch niet helemaal correct. Je wilt als land toch ook je eigen artiesten promoten en trots zijn op 'onze' (O'g3ne :P) artiest. Maakt me opzich niet uit waar de schrijvers/producers vandaan komen, maar ik zou het behoorlijk irritant vinden als we net als Azerbeidzjan elk jaar een liedje uit Zweden halen.
Oh, ik dacht bij trots zijn even dat je het over goede artiesten had. :+ :P

Maar even serieus, ben het er helemaal mee eens.
Sowieso het feit dat we niet trots zouden kunnen zijn als "onze (ingehuurde) artiest" het goed doet, daarbij zou het voelen als van tevoren al de handdoek in de ring gooien. Als je ergens anders een artiest vandaan moet halen zeg je eigenlijk bij voorbaat al dat, ook al koop je een goed nummer, je niemand in je hele land hebt die het zou kunnen vertolken. Dan heb je gewoon al verloren.

Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van O3enz, maar liever dit dan iemand uit weet-ik-waar te moeten invliegen.
There, i said it. (8>
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162729180
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:25 schreef Greys het volgende:
Even uit Douwe Bob topic gekopieerd, ook wel interessant voor hier :)

[..]

500000 EUR voor twee, drie avonden een miljoenenpubliek, dat haal je met reclameinkomsten toch al weer aardig terug :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_162732539
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:41 schreef Greys het volgende:
Oneens. Laat iedereen dat lekker zelf bepalen.
Wat als een van de Nederlandse artiesten bv al eeuwen samenwerkt met een buitenlandse liedschrijver (zoals TCL en Waylon met lui uit Nashville samenwerken soms), dat mag dan ineens niet meer?

Overigens heb ik het 'Wie moet Nederland vertegenwoordigen'-topic uit MyAT gehaald, want zowel de polls zijn compleet vertieft als elk woord moet op een weegschaal met die knakker die maar blijft gillen over haat.

Ik hoor wel wie er gaat, het interesseert me eigenlijk weinig meer *O* w/
Gillen? Ik ben de rust zelve als ik type. Woorden hoeven ook niet op een weegschaal, maar totale onzin uitkramen dat iedereen O'G3ne binnen 24 uur nadat het programma De Beste Zangers is afgelopen is vergeten? Dan schuif ik het toetsenbord toch even naar mij toe. Jouw opmerking daar was gewoon zwaar neerbuigend en krenkend jegens O'G3ne en hun fans. Jammer dat je dat niet ziet, maar tegelijk meent je van alles te kunnen permitteren zonder weerwoord van iemand anders.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zaterdag 4 juni 2016 @ 03:34:59 #213
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162733084
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 02:01 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Gillen? Ik ben de rust zelve als ik type. Woorden hoeven ook niet op een weegschaal, maar totale onzin uitkramen dat iedereen O'G3ne binnen 24 uur nadat het programma De Beste Zangers is afgelopen is vergeten? Dan schuif ik het toetsenbord toch even naar mij toe. Jouw opmerking daar was gewoon zwaar neerbuigend en krenkend jegens O'G3ne en hun fans. Jammer dat je dat niet ziet, maar tegelijk meent je van alles te kunnen permitteren zonder weerwoord van iemand anders.
Wel lachen dat je dit zegt om vervolgens in de rest van je post heel erg je best te doen om aan te tonen dat Greys volledig gelijk heeft. Chapeau. :')

Maar goed, je gilt dus niet, prima. Houden we het op miepen, zeveren, zaniken of tijdens een hissy fit volledig uit je panty springen. Wat jij wilt. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162733198
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 03:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wel lachen dat je dit zegt om vervolgens in de rest van je post heel erg je best te doen om aan te tonen dat Greys volledig gelijk heeft. Chapeau. :')

Maar goed, je gilt dus niet, prima. Houden we het op miepen, zeveren, zaniken of tijdens een hissy fit volledig uit je panty springen. Wat jij wilt. ^O^
Nou jongen, helderziendheid en inschattingsvermogen kun jij maar beter overlaten aan de grote jongens, want daar bak jij helemaal niks van. Volgende afspraak maar over een jaar of tien? Nadat je geschoold genoeg bent om mijn niveau aan te kunnen? Najaar 2025 of zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door WhiteBeard op 04-06-2016 04:49:21 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162735004
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 02:01 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Gillen? Ik ben de rust zelve als ik type. Woorden hoeven ook niet op een weegschaal, maar totale onzin uitkramen dat iedereen O'G3ne binnen 24 uur nadat het programma De Beste Zangers is afgelopen is vergeten? Dan schuif ik het toetsenbord toch even naar mij toe. Jouw opmerking daar was gewoon zwaar neerbuigend en krenkend jegens O'G3ne en hun fans. Jammer dat je dat niet ziet, maar tegelijk meent je van alles te kunnen permitteren zonder weerwoord van iemand anders.
Dat is haar inschatting, dat jij dat meteen ziet als een aanval ligt echt aan jou. Je lijkt posts moeilijk te kunnen interpreteren. Je neemt alles persoonlijk en heel serieus op. Tegelijkertijd kraak je mensen/dingen af op een manier die je zelf niet zou waarderen bij je 'tegenstanders'. Zoals je reactie hierboven. :') Vreemd gedrag.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zaterdag 4 juni 2016 @ 10:55:36 #216
375570 crew  Cyan9
pi_162735323
Ja maar je weet toch, in principe heeft WhiteBeard altijd gelijk. In z'n hoofd dan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juni 2016 @ 12:04:13 #217
163650 Greys
pi_162736660
Echt, in dit topic ook al?
En ik er maar trots op zijn dat ESF elk jaar zo tof is ondanks de verschillende meningen. Nou, das wel klaar :')

Heb je mij bv ooit horen zeuren en zaniken en janken en zeiken als Waylon voor de dertigste keer een onbetrouwbare cokesnuiver werd genoemd terwijl ik hem naar het esf zou willen? Nee. Ik gaf dan wel mijn eigen mening en ging niet op mensen zitten zeiken dat ze hem dan haten. Of ik negeerde het gewoon.

Hou op met je overdreven gedoe, neem niet alles zo zwaar op, for fucks sake. Hou het voor iedereen gezellig. Niemand is het hier haast met elkaar eens elk jaar, maar toch is het altijd leuk geweest hier, nooit zo kut geweest als nu. Integendeel, dat hield het juist interessant.

Maar goed, dat heb ik je nu al veertig keer vriendelijk uitgelegd. Ik blijf wel uit esf. Jij wint.

[ Bericht 30% gewijzigd door Greys op 04-06-2016 12:13:53 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? zaterdag 4 juni 2016 @ 12:12:57 #218
70532 loveli
N
pi_162736837
Als je een abo hebt werkt ignoren best aardig, alleen niet als een domme reactie wordt gequote.
crap in = crap out
pi_162737265
Maak anders lekker een O'G3NE topic aan, zwaar irritant dat de sfeer zo verpest wordt.
pi_162737673
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er niks van. Die gaan niet. En dat Jan zei dat ze heus wel gepeild gaan worden is om alle tijdelijke Og3enefans kalm te houden. Want als dat programma is afgelopen is iedereen ze binnen 24 uur weer vergeten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 02:01 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Gillen? Ik ben de rust zelve als ik type. Woorden hoeven ook niet op een weegschaal, maar totale onzin uitkramen dat iedereen O'G3ne binnen 24 uur nadat het programma De Beste Zangers is afgelopen is vergeten? Dan schuif ik het toetsenbord toch even naar mij toe. Jouw opmerking daar was gewoon zwaar neerbuigend en krenkend jegens O'G3ne en hun fans. Jammer dat je dat niet ziet, maar tegelijk meent je van alles te kunnen permitteren zonder weerwoord van iemand anders.
Je reageert anders wel altijd heel erg heftig op uitspraken. Iemand beweert dat O`G3ne 24 uur nadat de serie van BZVN is afgelopen alweer is vergeten. Die 24 uur hoef je niet zo letterlijk nemen, want het was figuurlijk bedoeld. Oké, misschien denk jij er niet zo over. Dat kan. Een weerwoord is prima, maar dan kun je gewoon zeggen: Hier ben ik het niet mee eens, ik denk dat ze genoeg indruk maken om niet vergeten te worden. Je begint dan helemaal door te slaan door mensen die O`G3ne niet zo waarderen zoals jij te betichten van haat, domheid of problemen met de realiteit (?). En eerder dat iedereen hier anti O`G3ne is en pro Waylon, wat ook niet waar is. Dat zijn toch geen dingen waar je je zo druk om hoeft te maken.

Zwaar neerbuigend of krenkend valt ook wel mee. Dat de meiden goed zingen, betekent niet dat niemand mag denken dat ze na de serie weer snel vergeten zijn. Ze hebben geen prinsessenstatus of zo, dat ze nu hun leven lang moeten worden verheerlijkt. Ook niet na een eventuele succesvolle deelname aan de BZVN. Jij kunt het neerbuigend en krenkend vinden en dat mag. Verkondig het alleen niet als een feit, want het is jouw mening. Anderen hoeven niet zo enthousiast te zijn.

Zelf denk ik (helaas) dat O`G3ne nu wel een serieuze kandidaat is voor het ESF. Ook omdat er in 2015 al met de meiden schijnt te zijn gesproken en Jan Smit papt wel erg met de meiden aan in de BZVN. Er is achter de schermen heus over gesproken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 04:25 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]

Nou jongen, helderziendheid en inschattingsvermogen kun jij maar beter overlaten aan de grote jongens, want daar bak jij helemaal niks van. Volgende afspraak maar over een jaar of tien? Nadat je geschoold genoeg bent om mijn niveau aan te kunnen? Najaar 2025 of zo?
Ik begrijp hier ook helemaal niets van. Zelf hekelde je het zogenaamde "arrogante" gedrag van Douwe, en ben je een groot voorstander van een diplomatieke/ bescheiden houding. In je uitspraken naar anderen laat je dit vaak niet blijken, want dit soort uitspraken komen nogal verwaand en belerend over. Jammer.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 13:08:19 #221
368283 ato
pi_162737917
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:04 schreef Greys het volgende:
Echt, in dit topic ook al?
En ik er maar trots op zijn dat ESF elk jaar zo tof is ondanks de verschillende meningen. Nou, das wel klaar :')

Heb je mij bv ooit horen zeuren en zaniken en janken en zeiken als Waylon voor de dertigste keer een onbetrouwbare cokesnuiver werd genoemd terwijl ik hem naar het esf zou willen? Nee. Ik gaf dan wel mijn eigen mening en ging niet op mensen zitten zeiken dat ze hem dan haten. Of ik negeerde het gewoon.

Hou op met je overdreven gedoe, neem niet alles zo zwaar op, for fucks sake. Hou het voor iedereen gezellig. Niemand is het hier haast met elkaar eens elk jaar, maar toch is het altijd leuk geweest hier, nooit zo kut geweest als nu. Integendeel, dat hield het juist interessant.

Maar goed, dat heb ik je nu al veertig keer vriendelijk uitgelegd. Ik blijf wel uit esf. Jij wint.
Je blijft hier hoor, niets van de Narcistische meneer aantrekken.
Negeren x
Life can be a bitch, so like it..
pi_162738068
Eens met Ato, gewoon overheen lezen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter zaterdag 4 juni 2016 @ 13:22:16 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_162738158
Doe ik ook. Ik hou van honden maar ik maak 1 uitzondering.
Jongens we zijn alweer bijna een maand dichter bij het ESF 2017! *O*
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 13:49:34 #224
43556 miss_dynastie
pi_162738610
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:04 schreef Greys het volgende:
Echt, in dit topic ook al?
En ik er maar trots op zijn dat ESF elk jaar zo tof is ondanks de verschillende meningen. Nou, das wel klaar :')

Heb je mij bv ooit horen zeuren en zaniken en janken en zeiken als Waylon voor de dertigste keer een onbetrouwbare cokesnuiver werd genoemd terwijl ik hem naar het esf zou willen? Nee. Ik gaf dan wel mijn eigen mening en ging niet op mensen zitten zeiken dat ze hem dan haten. Of ik negeerde het gewoon.

Hou op met je overdreven gedoe, neem niet alles zo zwaar op, for fucks sake. Hou het voor iedereen gezellig. Niemand is het hier haast met elkaar eens elk jaar, maar toch is het altijd leuk geweest hier, nooit zo kut geweest als nu. Integendeel, dat hield het juist interessant.

Maar goed, dat heb ik je nu al veertig keer vriendelijk uitgelegd. Ik blijf wel uit esf. Jij wint.
Que? Moet ik even een abonnementje voor een maand voor je aanvragen via sms? Als we hem allemaal een maand op negeer zetten, is de lol er vanzelf vanaf :)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 14:54:08 #225
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162740034
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:04 schreef Greys het volgende:
Echt, in dit topic ook al?
En ik er maar trots op zijn dat ESF elk jaar zo tof is ondanks de verschillende meningen. Nou, das wel klaar :')

Heb je mij bv ooit horen zeuren en zaniken en janken en zeiken als Waylon voor de dertigste keer een onbetrouwbare cokesnuiver werd genoemd terwijl ik hem naar het esf zou willen? Nee. Ik gaf dan wel mijn eigen mening en ging niet op mensen zitten zeiken dat ze hem dan haten. Of ik negeerde het gewoon.

Hou op met je overdreven gedoe, neem niet alles zo zwaar op, for fucks sake. Hou het voor iedereen gezellig. Niemand is het hier haast met elkaar eens elk jaar, maar toch is het altijd leuk geweest hier, nooit zo kut geweest als nu. Integendeel, dat hield het juist interessant.

Maar goed, dat heb ik je nu al veertig keer vriendelijk uitgelegd. Ik blijf wel uit esf. Jij wint.
Dat kan helemaal niet. Als onderdeel van het ESF-collective ben je in zekere zin altijd aanwezig, net als de rest van ons. :7
Ok, als ik het zo lees klinkt het een beetje creepy, maar je hebt maar te begrijpen wat ik bedoel. :+

Daarbij heb ik altijd geleerd dat je kinders in een temper tantrum nooit hun zin moet geven. Als jij plaats maakt voor iemand die elke keer dat er misschien iets gezegd wordt over O'3enz wat wellicht negatief geïnterpreteerd zou kunnen worden meteen in een emotionele meltdown schiet, dan wordt wmb deze wereld meteen een minder mooie plaats. :*

En als dat stuk proza je niet overtuigd, dan heeft Miss_Dynastie hierboven nog een heel mooi aanbod. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')