Zelfs Zwitserland, allemachtig!!!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Jan vindt tegenwoordig bijna alles geweldig gezongen.
Btw, zie ik nu dat Jan tegenwoordig ook al een voetbalprogramma presenteert (NPO3)?![]()
Hij blijft mooiquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond dat hele Victor Reinier topic weer teruggelezen en hardop gejankt van het lachen.
GC / Wie is deze man?
NEE DIE LINKER!!!
In voorgaande jaren was Jan nagenoeg alle inzendingen aan het afzeiken (behalve NL) over de zuiverheid van de zang. Misschien dat daar opmerkingen over kwamen. Nu slaat het alleen door naar de andere kant.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zelfs Zwitserland, allemachtig!!!
quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond dat hele Victor Reinier topic weer teruggelezen en hardop gejankt van het lachen.
GC / Wie is deze man?
NEE DIE LINKER!!!
Verdomme zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:32 schreef Greys het volgende:
GC / Wie is deze man?
NEE DIE LINKER!!!
Heerlijk topic.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:32 schreef Greys het volgende:
GC / Wie is deze man?
NEE DIE LINKER!!!
Douwe Bob betrokken bij vechtpartijquote:Zanger Douwe Bob is in de nacht van dinsdag op woensdag betrokken geweest bij een vechtpartij in Haarlem. Dat meldt het Haarlems Dagblad donderdag. Er is niemand gewond geraakt of aangehouden, aldus de politie.
Douwe Bob bezocht samen met wat vrienden uit Haarlem onder andere café Stiels. Volgens een ooggetuige had de Songfestivaldeelnemer te diep in het glaasje gekeken. Ondertussen zorgde zijn aanwezigheid voor veel drukte. "Het was een gekkenhuis omdat Douwe Bob er was", zegt de man die liever anoniem wil blijven.
Het is niet duidelijk hoe de vechtpartij is ontstaan en of Douwe Bob zelf ook klappen heeft gekregen of uitgedeeld
Zie Douwe topic, daar staat ook zijn reactie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Douwe Bob betrokken bij vechtpartij
Ah. Ik zie het al ja. Lekker spuit elf van me.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie Douwe topic, daar staat ook zijn reactie.
Geeft toch nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah. Ik zie het al ja. Lekker spuit elf van me.
Ik kende het topic niet en nu ga ik een beetje stuk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:32 schreef Greys het volgende:
GC / Wie is deze man?
NEE DIE LINKER!!!
iig nog ff op Italië wachten.quote:
Portugal heeft al toegezegd terug te keren volgend jaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:30 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik denk geen Rusland en Italië. Verrassende niet-deelnemer wordt UK. Denk dat Portugal niet terugkeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |