Dit bedoel ik. Ga anders even voor anderen bepalen hoe ze iets schrijven, wie denk je wel dat je bent?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:54 schreef WhiteBeard het volgende:
Bij sommigen gaat de afkeer zo diep dat ze niet eens de naam van de groep correct typen. Lolletje? Niet serieus nemen? Korrel zout? Nope.
Hoe bedoel je? Dat wanneer een artiest uit bijvoorbeeld Turkije voor een ander land uit komt dat dan de diaspora op hem/haar zou stemmen? Dat zou ik nog niet zo durven zeggen, Joan Franka is deels Turks en ook Serhat ging niet naar de finale. Anderzijds gaven ze nou ook niet bepaald de beste optredensquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het politiek stemmen hiermee meer in de kaart wordt gespeeld.
Børdsquote:
Haha, geinig. ...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Helaas zonder clipje van ons, daarom in de SC, maar zeker leuk om te zien.![]()
Wat leuk! En ze reageren zo tof. 'It's the Celine Dion of her day.'quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Helaas zonder clipje van ons, daarom in de SC, maar zeker leuk om te zien.![]()
Ceequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:22 schreef Cee het volgende:
Jongens we zijn alweer bijna een maand dichter bij het ESF 2017!
Yeaahhhhhhquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:22 schreef Cee het volgende:
Doe ik ook. Ik hou van honden maar ik maak 1 uitzondering.
Jongens we zijn alweer bijna een maand dichter bij het ESF 2017!
Stropop tactiek, ga maar effe googelen. Die afkeer blijkt als je hun naam niet eens fatsoenlijk wenst te typen EN tegelijk met statements komt, zoals je hebt gedaan. Heel simpel. Net als Wildershaters hem Blondie of Peroxydehoofd noemen en ook een afkeer/haat jegens hem koesteren.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Ga anders even voor anderen bepalen hoe ze iets schrijven, wie denk je wel dat je bent?
Als ik odzjien wil schrijven omdat ik dat grappig vind EN omdat het simpelweg strontirritant is om Og3ne op je mobiel te moeten invoeren bepaal ik dat toch echt lekker zelf. Net als iedereen hier. Waar haal je de euvele moed vandaan om dat ook maar meteen aan diepe afkeer en haat te verbinden.
Of heb je ook in alle topics lopen klagen waar men Douwe 'Pushing Bob' noemde voor de lol, Trijntje heeft tig bijnamen gehad (niet al te flatteus, dan valt odzjien nog reuze mee), topics waarin ze Wilders blondie noemen etc. Wat zal je een zwaar leven hebben als je over al dat soort dingen valt. Manmanman.
Ondertussen zat je je ook druk te maken over een Waylon tt... het is een zinloze discussie en genoeg zo. Is ook niet de eerste keer dat het tegen je is gezegd.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:56 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Stropop tactiek, ga maar effe googelen. Die afkeer blijkt als je hun naam niet eens fatsoenlijk wenst te typen EN tegelijk met statements komt, zoals je hebt gedaan. Heel simpel. Net als Wildershaters hem Blondie of Peroxydehoofd noemen en ook een afkeer/haat jegens hem koesteren.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |