Rallies kun je niet met een F1 wagen rijden nee.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zat vaker met zijn auto naast de baan geloof ik. Die moest nog leren dat het de bedoeling is dat je op het asfalt rijdt.
intresseert me niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
hetzalallemaalwel, ik vind jou echt de meest intrigerende persoon van deze sc. Zo fascinerend enzo
goed verhaal.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Rallies kun je niet met een F1 wagen rijden nee.
Zoiets vraagt natuurlijk om begeleiding van een romantisch muziekje, inclusief zoetsappig beeldmateriaal.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
hetzalallemaalwel, ik vind jou echt de meest intrigerende persoon van deze sc. Zo fascinerend enzo
jat m'n lines niet, plagiaatquote:Op zondag 15 mei 2016 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond misschien aan de paddo's, spanning sensatie alom
grow upquote:Op zondag 15 mei 2016 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Toen ooit eens in Rotterdam gegeten in de winter met sneeuw. We hadden slechts een iemand die op ons paste dus dan kun je het wel raden.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrijdag 1,5 pil geslikt en nog eentje opgelost in lauw water, je weet wel, klapthee.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
niet gelezenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen ooit eens in Rotterdam gegeten in de winter met sneeuw. We hadden slechts een iemand die op ons paste dus dan kun je het wel raden.
Je hebt daar ergens - geen flauw idee meer waar - een oud treinstation en ik waande me zuiver in de jaren 1800. Heel bijzonder. En wandelde met een vriend naar een winkelcentrum om mensen te overtuigen dat de lucht écht roze is. Dat laatste moet je niet doen.
Je hebt er niemand van kunnen overtuigen nee?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen ooit eens in Rotterdam gegeten in de winter met sneeuw. We hadden slechts een iemand die op ons paste dus dan kun je het wel raden.
Je hebt daar ergens - geen flauw idee meer waar - een oud treinstation en ik waande me zuiver in de jaren 1800. Heel bijzonder. En wandelde met een vriend naar een winkelcentrum om mensen te overtuigen dat de lucht écht roze is. Dat laatste moet je niet doen.
Zou ook zo stoer als jij willen zijnquote:
Jij lust er ook wel pap van hequote:Op zondag 15 mei 2016 16:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Vrijdag 1,5 pil geslikt en nog eentje opgelost in lauw water, je weet wel, klapthee.
M'n eigen space shuttle gebouwd van matrassen en kussens.
Goeie shit, paarse van 195 mg.
En gisteren 5 gram pep weggewerkt met 4 man met 70% amfetamine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |