Een man met smaak.quote:
Kost een paar knakenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een man met smaak.
Dit is toch honderd keer beter dan al die futuristische zooi. Hier zit emotie, stijl en elegantie in.
[ afbeelding ]
Rook je ook sigaren Frank?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een man met smaak.
Dit is toch honderd keer beter dan al die futuristische zooi. Hier zit emotie, stijl en elegantie in.
[ afbeelding ]
Ja, als je zo'n ding wil kopen moet je niet trouwen. Dat zou een heel goed begin zijn.quote:
Je kunt je geld maar een keer uitgevenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, als je zo'n ding wil kopen moet je niet trouwen. Dat zou een heel goed begin zijn.
Dat is zeker waar, maar goed, laten we de vrouw maar houden anders krijgen we dadelijk dit soort toestanden.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kunt je geld maar een keer uitgeven
Het is prachtig, maar 'futuristische' shit kan ook erg bijzonder zijn. Hier zit kracht, bravoure en verleiding inquote:Op zondag 15 mei 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een man met smaak.
[ afbeelding ]
Kun je niet even ophalen?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
Heb mijn USB stick op kantoor laten liggen gvd. Gelukkig nog veel op e-mail staan, maar vind niet chill.
Ik vind het zeker geen lelijke wagen, maar het mist iets. Het zo vlak en emotieloos.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:21 schreef Drug het volgende:
[..]
Het is prachtig, maar 'futuristische' shit kan ook erg bijzonder zijn. Hier zit kracht, bravoure en verleiding in
[ afbeelding ]
Ben jij trouwens Henry Avery al weleens tegengekomen op zee, niels?quote:
Nope. Ik doe baggeren, offshore en constructie. Klein wereldje. Is dat niet die piraat trouwens?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij trouwens Henry Avery al weleens tegengekomen op zee, niels?
Nooit zoiets opgebaggerd?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nope. Ik doe baggeren, offshore en constructie. Klein wereldje.
Nee, wel WWII vliegtuigbommen, daarom is de pompkamer ook verboden terrein tijdens baggeren.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit zoiets opgebaggerd?
[ afbeelding ]
Dat lijkt me eerlijk niet zo geweldig als er ineens een bom naar boven komt.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, wel WWII vliegtuigbommen, daarom is de pompkamer ook verboden terrein tijdens baggeren.
lont is toch natquote:Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk niet zo geweldig als er ineens een bom naar boven komt.
Zeelieden roken aan een stuk door dus een bom aan boord, ik weet het zo net nog niet.quote:
net zoveel toegevoegde waarde als jouw "ik ben zoveel kilo kwijt" "ik ga wandelen" "ik ben ongesteld" "ik ben dick-horny" en "dit ga ik eten" posts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |