1986 bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2016 10:15 schreef Stimorol- het volgende:
1996 geboren![]()
Waren mooie tijden. Dat je dat gemist heb.
Bedankt hè.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
top kek lel jij bent ook de grootste mongol die hier rond loopt
doe normal manquote:Op zondag 15 mei 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
top kek lel jij bent ook de grootste mongol die hier rond loopt
wow ja het is watquote:Op zondag 15 mei 2016 10:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Wowow dat oekraine esf heeft gewonnen he
who cares manquote:Op zondag 15 mei 2016 10:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet veel Drug!quote:
goed bezig man. waarom schuif je niet ff aan bij die oudjes? prik een gebakje mee, doe een tjatjatja met die gilfiesquote:Op zondag 15 mei 2016 11:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet veel Drug!
Vanmiddag met m`n opa/oma/moeder naar een verjaardag cruisenHeb al een 50s en 60s playlist opgezocht op Spotify
Hehehequote:Op zondag 15 mei 2016 11:23 schreef Drug het volgende:
[..]
goed bezig man. waarom schuif je niet ff aan bij die oudjes? prik een gebakje mee, doe een tjatjatja met die gilfies
Met Braddie waren we #1 geworden.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ziet er niet uitquote:Op zondag 15 mei 2016 11:53 schreef Montelly het volgende:
De 37-jarige Sema Özkan uit Almelo wil niets liever dan naar het EK Bodybuilding. Maar de Almelose heeft nog een doel. Ze traint keihard om een voorbeeld te zijn voor Turkse vrouwen. 'Ik heb zelf een dochtertje en zou haar in alles steunen als ze ook iets met krachtsport zou willen doen.'
Drie jaar was Sema Özkan toen ze naar Nederland kwam. Vanuit Konya, qua inwoneraantal de zesde stad van Turkije, gelegen in het midden van het land, belandt ze uiteindelijk in Almelo.
Miniscule bikini
Toch koos Özkan om haar ambitie door te zetten, ondanks haar Turkse achtergrond. ,,Het is vooral de oudere generatie die er moeite mee heeft. Zij zien het grotere geheel niet. Het enige wat ze zien is een vrouw in een minuscule bikini op een podium. Maar in de sport gaat het helemaal niet om die bikini, het gaat om de prestatie, om de toewijding, dat je elke dag bezig bent met de sport. Dat begrijpt niet iedereen."
Met haar prestatie kan Özkan de deur voor andere Turkse vrouwen te openen. ,,De jonge generatie verandert heel snel. Ik hoop dat ik een voorbeeld kan zijn voor jonge meisjes van Turkse komaf die ook twijfelen over de sport. Ik heb zelf een dochtertje en zou haar in alles steunen als ze ook iets met krachtsport zou willen doen."
[ afbeelding ]
i camequote:Op zondag 15 mei 2016 11:53 schreef Montelly het volgende:
De 37-jarige Sema Özkan uit Almelo wil niets liever dan naar het EK Bodybuilding. Maar de Almelose heeft nog een doel. Ze traint keihard om een voorbeeld te zijn voor Turkse vrouwen. 'Ik heb zelf een dochtertje en zou haar in alles steunen als ze ook iets met krachtsport zou willen doen.'
Drie jaar was Sema Özkan toen ze naar Nederland kwam. Vanuit Konya, qua inwoneraantal de zesde stad van Turkije, gelegen in het midden van het land, belandt ze uiteindelijk in Almelo.
Miniscule bikini
Toch koos Özkan om haar ambitie door te zetten, ondanks haar Turkse achtergrond. ,,Het is vooral de oudere generatie die er moeite mee heeft. Zij zien het grotere geheel niet. Het enige wat ze zien is een vrouw in een minuscule bikini op een podium. Maar in de sport gaat het helemaal niet om die bikini, het gaat om de prestatie, om de toewijding, dat je elke dag bezig bent met de sport. Dat begrijpt niet iedereen."
Met haar prestatie kan Özkan de deur voor andere Turkse vrouwen te openen. ,,De jonge generatie verandert heel snel. Ik hoop dat ik een voorbeeld kan zijn voor jonge meisjes van Turkse komaf die ook twijfelen over de sport. Ik heb zelf een dochtertje en zou haar in alles steunen als ze ook iets met krachtsport zou willen doen."
[ afbeelding ]
Okéquote:Op zondag 15 mei 2016 11:37 schreef MrBradge het volgende:
Krijg ik net dit Whatsappje van iemand:
[11:33, 15-5-2016] Ingón: Weetje watt ook n irri geluid is?
[11:33, 15-5-2016] Bradge: Nou?
[11:34, 15-5-2016] Ingón: T gescroll van n muis
[11:35, 15-5-2016] Bradge: Dat is echt een geluid wat niet op valt..
[11:36, 15-5-2016] Ingón: Wel als iemand t constand heel langzaam doet
I can't even___!!!!
quote:Op zondag 15 mei 2016 11:53 schreef Montelly het volgende:
Miniscule bikini
[ afbeelding ]
sws gespierde vrouwen is recept voor braaksel dat opborrelt en net zo achterin m'n keel komtquote:Op zondag 15 mei 2016 11:58 schreef Crip het volgende:
kifache al die gespierde vrouwen die een mannelijk gezicht krijgen, lijkt me geen natuurlijke gains dan.
soms denk ik wel eens na zovan als ik kon kiezen zou ik dan fatty blijven of echt heavy gespierd.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:59 schreef Drug het volgende:
[..]
sws gespierde vrouwen is recept voor braaksel dat opborrelt en net zo achterin m'n keel komt
inb4 penis achterin je keel
snap ik vetjes rijmt tenminste nog op fetisj en kan me sws opwinden. maar spieren? noooohhquote:Op zondag 15 mei 2016 12:01 schreef Crip het volgende:
[..]
soms denk ik wel eens na zovan als ik kon kiezen zou ik dan fatty blijven of echt heavy gespierd.
ik denk fatty
Die bovenste vind ik al te gespierdquote:Op zondag 15 mei 2016 12:06 schreef Crip het volgende:
dit vind ik wel sexy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat schattig ben je virginquote:Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef Montelly het volgende:
Gehad/gebanged, jeetje Crip
Vergeet niet dat jij ook nog maagd bent.
Koelkast gok ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
wat voor body hadden de meisjes die je had gebanged
Dit denkenquote:Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef Montelly het volgende:
Gehad/gebanged, jeetje Crip
Vergeet niet dat jij ook nog maagd bent.
zo'n appetijtelijke chick als jij? dat zou betekenen dat je al die duizenden hunkies hebt moeten weigerenquote:
Heb mijn puni gewoon on lockdown hoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:15 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n appetijtelijke chick als jij? dat zou betekenen dat je al die duizenden hunkies hebt moeten weigeren![]()
ewa als het je is gelukt tbarkallah, zo niet bsa7a wa ra7a
Verantwoorden nog wel?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:13 schreef MrBradge het volgende:
Eh nee..
Maar ik ga mezelf niet weer verantwoorden op dat vlak.
bent nassquote:Op zondag 15 mei 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb mijn puni gewoon on lockdown hoor.Geen vent is 'm waard geweest.
ana la 'ustaemal la yaqill ean 100 klgh min almakyaj lileamal kharij baladi aleuyub waineidam al'amnquote:
wut?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ana la 'ustaemal la yaqill ean 100 klgh min almakyaj lileamal kharij baladi aleuyub waineidam al'amn
mehboul, ya deboz elkaffiroen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ana la 'ustaemal la yaqill ean 100 klgh min almakyaj lileamal kharij baladi aleuyub waineidam al'amn
Deze vraag met omwegquote:Op zondag 15 mei 2016 12:15 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n appetijtelijke chick als jij? dat zou betekenen dat je al die duizenden hunkies hebt moeten weigeren![]()
Appetijtelijk, hunksquote:Op zondag 15 mei 2016 12:15 schreef Drug het volgende:
[..]
Laat ze maar ouwehoeren brad.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:13 schreef MrBradge het volgende:
Eh nee..
Maar ik ga mezelf niet weer verantwoorden op dat vlak.
moet jij zeggen, kanslozer kom je ze niet tegenquote:Op zondag 15 mei 2016 12:26 schreef Montelly het volgende:
Ow god, nerds galore is wel strong in dit topic.
Niet je eigen reacties vergeten voordt ik je mad maaktequote:Op zondag 15 mei 2016 12:26 schreef Montelly het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:32 schreef Montelly het volgende:
Crip is trouwens echt goede wife material.
Aayyyyquote:Op zondag 15 mei 2016 12:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet je eigen reacties vergeten voordt ik je mad maakte
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2016 12:25 schreef Drug het volgende:
[..]
taz omweg 3la 3ainik.
ik ben str8 met crip en zij is str8 met mij.
quote:Op zondag 15 mei 2016 12:26 schreef Montelly het volgende:
Vandaag cardio, track💪🏻quote:
Ze komt heel geforceerd over, hen liever Liza😍quote:Op zondag 15 mei 2016 12:49 schreef Crip het volgende:
omfgggggg the rock gaf haar gwn kusje op dr voorhoofd.
ik val flauw
waterfalls
jelly
jij weetquote:Op zondag 15 mei 2016 12:54 schreef Drug het volgende:
[..]
Tosti uit tosti-apparaat
Geen pantosti maken
Gewoon berichtje sturen, gaat om een kamer. Ze moet zich met zulke zaken wel wat strikter qua afspraken houden.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ugh ugh berichtje sturen of niet?
Officieel 1 juni pas kamer, maar meidje zei twee weken geleden dat ik er "volgende week" wel in kon. Haar vorige week toevallig gesproken op kampioensfeest en toen was ze nog niet klaar. Ondertussen een week later nog steeds niks gehoord. Maar wil niet dwingend of vervelend overkomen of zo :s :s ;s ;s ;s
Oh ja, ze blijft wel m'n huisgenoot. Voor waarschijnlijk 3 jaar, minstensquote:Op zondag 15 mei 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon berichtje sturen, gaat om een kamer. Ze moet zich met zulke zaken wel wat strikter qua afspraken houden.
boeie zet ze zich wel overheen, en ligt er ook aan op welke manier je het zegt,quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, ze blijft wel m'n huisgenoot. Voor waarschijnlijk 3 jaar, minstens.
En wel? Want officieel officieel heeft ze nog gewoon twee weken.
True true. Is gewoon best vervelend allemaal, omdat ik dus zo snel mogelijk al mijn spullen die ik wil verhuizen verzameld heb en dit staat hier nu al ik weet niet hoe veel dagen en ik kan er maar niks meequote:Op zondag 15 mei 2016 13:17 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie zet ze zich wel overheen, en ligt er ook aan op welke manier je het zegt,
ja maar dan had ze zelf niet moeten zeggen dat je er al eerder in kon want dan ga jij je ook voorbereiden om daadwerkelijk te vertrekken. Vind ik niet zo netjes, dan had ze gewoon moeten zeggen 1 juni.
Hoezo maak ik m'n afspraken niet goed?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
blijkbaar plant ze niet goed en maak jij je afspraken niet goed.
Anders was ze ze wel nagekomen. Je moet pressiemiddelen hebben, wakker worden naast de afgehakte kop van je favoriete paard bijvoorbeeld. Khartoumquote:Op zondag 15 mei 2016 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo maak ik m'n afspraken niet goed?
Owww wat fijn dat ik er volgende week in kan! kun je mij een dag en tijd benoemen waarop je dan zeker klaar bent dan verhuis ik die dag mijn spullen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo maak ik m'n afspraken niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |