wat schattig ben je virginquote:Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef Montelly het volgende:
Gehad/gebanged, jeetje Crip
Vergeet niet dat jij ook nog maagd bent.
Koelkast gok ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
wat voor body hadden de meisjes die je had gebanged
Dit denkenquote:Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef Montelly het volgende:
Gehad/gebanged, jeetje Crip
Vergeet niet dat jij ook nog maagd bent.
zo'n appetijtelijke chick als jij? dat zou betekenen dat je al die duizenden hunkies hebt moeten weigerenquote:
Heb mijn puni gewoon on lockdown hoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:15 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n appetijtelijke chick als jij? dat zou betekenen dat je al die duizenden hunkies hebt moeten weigeren![]()
ewa als het je is gelukt tbarkallah, zo niet bsa7a wa ra7a
Verantwoorden nog wel?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:13 schreef MrBradge het volgende:
Eh nee..
Maar ik ga mezelf niet weer verantwoorden op dat vlak.
bent nassquote:Op zondag 15 mei 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb mijn puni gewoon on lockdown hoor.Geen vent is 'm waard geweest.
ana la 'ustaemal la yaqill ean 100 klgh min almakyaj lileamal kharij baladi aleuyub waineidam al'amnquote:
wut?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ana la 'ustaemal la yaqill ean 100 klgh min almakyaj lileamal kharij baladi aleuyub waineidam al'amn
mehboul, ya deboz elkaffiroen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ana la 'ustaemal la yaqill ean 100 klgh min almakyaj lileamal kharij baladi aleuyub waineidam al'amn
Deze vraag met omwegquote:Op zondag 15 mei 2016 12:15 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n appetijtelijke chick als jij? dat zou betekenen dat je al die duizenden hunkies hebt moeten weigeren![]()
Appetijtelijk, hunksquote:Op zondag 15 mei 2016 12:15 schreef Drug het volgende:
[..]
Laat ze maar ouwehoeren brad.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:13 schreef MrBradge het volgende:
Eh nee..
Maar ik ga mezelf niet weer verantwoorden op dat vlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |