Oh zoquote:Op zondag 15 mei 2016 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Grapje mop. Omdat 'wij' tegen Oekraïne stemden onlangs bij het referendum..
Voor mij bijna te laat, ik leef nog steeds gisteren.quote:
Wik hadden Trijn natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2016 12:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Doen weliswaar veel hetzelfde (niet gelukt dit jaar) maar hebben ook uitstapjes naar andere genres gehad.
Een soort Waar is Waylon?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:05 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Douwe Bob is onvindbaar hoorde ik net
Trijn, wat een bizar optreden was dat. Rouwdoekjes, een onbegrijpelijke outfit en een camera waar iedereen kotsmisselijk van werd.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wik hadden Trijn natuurlijk
Maar we hebben nu wel een niche gevonden die ons blijkbaar ligt. Dus op zich kunnen we dat beter vaker sturen (alleen liever niet volgend jaar, want dan vrees ik een eindeloze reeks ballads van landen als Cyprus, Portugal, Albanië, Azerbeidzjan en vele anderen die dat beter niet kunnen doen).
Dat laatste is niet leuk, nee, maar ik vraag me af of er geen andere manier te bedenken was om het spannender te maken. Ik heb er geen computermodellen op losgelaten (nog nietquote:Op zondag 15 mei 2016 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ben al lang blij dat ze een manier hebben om het tot het eind onduidelijk te houden.
Ik werd er de afgelopen jaren een beetje gaar van dat de winnaar al werd uitgeroepen terwijl er nog meerdere landen in de wacht hingen om te stemmen.
Ehhhhhhhhh... Doe maar SIENEKE!! :-Pquote:Op zondag 15 mei 2016 13:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Trijn, wat een bizar optreden was dat. Rouwdoekjes, een onbegrijpelijke outfit en een camera waar iedereen kotsmisselijk van werd.![]()
Op zich is het mooi dat we die niche gevonden hebben inderdaad en die zouden we zeker moeten koesteren. Met je eens dat we volgend jaar echt wel eens iets heel anders zouden moeten sturen. Ik heb daar met Avrotros een beetje een hard hoofd in omdat volstrekt onduidelijk is wie daar aan de touwtjes trekt. Ik denk dat Jan Smit en Daniel Dekker bijvoorbeeld een grote stem daarin blijven houden en daar zit mijn grootste probleem.
Tegelijk besef ik me ook dat de NOS het vroeger niet meer wilde en het hele songfestival binnen Nederland op sterven na dood was toen de Tros het toch maar weer oppakte. Het muntje opgooien van Pierre Kartner had ik ook voor geen goud willen missen trouwens.
Hebben ze al tussen een paar andere deelne(e)m(st)ers gezocht?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:05 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Het verschil tussen de nummers 1 en 2 was gisteren 23 punten. Dat is minder dan 2x12 (een land gaat met max. 12 punten voorsprong de laatste stemronde in en de nummer 1 krijgt er 12 en de nummer 2 niets, waardoor het tot de allerlaatste spokesman spannend blijft). Daarvoor was dit nieuwe systeem dus alvast niet nodig.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat laatste is niet leuk, nee, maar ik vraag me af of er geen andere manier te bedenken was om het spannender te maken. Ik heb er geen computermodellen op losgelaten (nog niet), maar het puntensysteem waar we allemaal zo verknocht aan zijn (1 t/m 8, 10 en 12), draagt ook enorm bij aan het vroeg ontstaan van een koploper die voortijdig een punt bereikt dat hij niet meer in te halen is. Zowel doordat nr. 11 t/m 24 helemaal geen punten krijgen en omdat de hoogsten steeds met 2 stappen tegelijk vooruitgaan.
Het spannende komt nu vooral door wijziging in de manier van presenteren en doordat de smaak van de jury en het publiek zo mijlenver uit elkaar kunnen liggen. Ik vraag me af of andere wijzigingen ook overwogen zijn, zoals het geven van punten aan meer landen (1 t/m 24 voor mijn part), zonder sprongen van 2 punten.
Geniaal moment.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:09 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhh... Doe maar SIENEKE!! :-P
Ik moet zeggen dat het onafhoudelijke geflirt met alles wat een hartslag heeft wel wat genant werd op een gegeven momentquote:Op zondag 15 mei 2016 13:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben ze al tussen een paar andere deelne(e)m(st)ers gezocht?
Misschien ligt hij ergens naast Francesca.. of Amir.. of naast alletwee..quote:Op zondag 15 mei 2016 13:05 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ja maar doe dat dan toch ook gewoon niet jongen!quote:Op zondag 15 mei 2016 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het onafhoudelijke geflirt met alles wat een hartslag heeft wel wat genant werd op een gegeven moment
Ik ga er wel vanuit dat ze bij de EBU ook eerst naar andere opties hebben gekeken. Niet dat ze dit plan op een papiertje hebben gekalkt en gezegd, laten we dit gewoon eens proberen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat laatste is niet leuk, nee, maar ik vraag me af of er geen andere manier te bedenken was om het spannender te maken. Ik heb er geen computermodellen op losgelaten (nog niet), maar het puntensysteem waar we allemaal zo verknocht aan zijn (1 t/m 8, 10 en 12), draagt ook enorm bij aan het vroeg ontstaan van een koploper die voortijdig een punt bereikt dat hij niet meer in te halen is. Zowel doordat nr. 11 t/m 24 helemaal geen punten krijgen en omdat de hoogsten steeds met 2 stappen tegelijk vooruitgaan.
Het spannende komt nu vooral door wijziging in de manier van presenteren en doordat de smaak van de jury en het publiek zo mijlenver uit elkaar kunnen liggen. Ik vraag me af of andere wijzigingen ook overwogen zijn,
Ja, en dan per land weer alle punten oplezen.quote:zoals het geven van punten aan meer landen (1 t/m 24 voor mijn part), zonder sprongen van 2 punten.
Maar dat het verschil gisteren zo klein zou zijn zullen ze van tevoren niet hebben geweten. De afgelopen jaren waren de verschillen een heel stuk groter.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het verschil tussen de nummers 1 en 2 was gisteren 23 punten. Dat is minder dan 2x12 (een land gaat met max. 12 punten voorsprong de laatste stemronde in en de nummer 1 krijgt er 12 en de nummer 2 niets, waardoor het tot de allerlaatste spokesman spannend blijft). Daarvoor was dit nieuwe systeem dus alvast niet nodig.
quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, en dan per land weer alle punten oplezen.
Ons Douw heeft het prima gedaan, er zat gewoon niet meer in dan dit.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:20 schreef Jane het volgende:
Mensen die zeuren over Douwe, verdienen Trijntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |