Ben benieuwd naar welke band ze haar kind vernoemt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:31 schreef Coco98 het volgende:
Een negerin die Destiny heet.
Je verwacht het niet.
Ik weet niet of ik een trio zou willen met jou.quote:
doe maar.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Moet ik die gast op Twitter op zijn plek zetten? net zoals ik deed bij dat wijf die onze inzending afkraakte?
Jij kan datquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Moet ik die gast op Twitter op zijn plek zetten? net zoals ik deed bij dat wijf die onze inzending afkraakte?
Dat vindt Jos van Rey niet leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Originele posts hequote:
wij zijn alle twee duidelijk hetero.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een trio zou willen met jou.
negersexquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar welke band ze haar kind vernoemt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:31 schreef Coco98 het volgende:
Een negerin die Destiny heet.
Je verwacht het niet.
Shoarma? nu heb ik hongerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef schoolstudent het volgende:
Ik wist gewoon dat Shirma hier gelijk genoemd werd.
Tweeten na 22u zou verboden moeten wordenquote:
Ik geef je toestemming.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |