Ik irriteer me totaal niet aan Ziggo en ben juist onder de indruk van ze. Als 1 van de weinige stations luisteren ze naar hun fans. Ieder jaar doen ze meer en doen ze het beter. Ze investeren in de racerij en geven waar voor hun geld, ieder jaar gaan ze vooruit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die heeft tenminste een beetje verstand van auto's!
Ik kijk gewoon Sky dan hoef je niet zo te ergeren aan het ziggo kanaal
Nascar Sprint cupquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:36 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik irriteer me totaal niet aan Ziggo en ben juist onder de indruk van ze. Als 1 van de weinige stations luisteren ze naar hun fans. Ieder jaar doen ze meer en doen ze het beter. Ze investeren in de racerij en geven waar voor hun geld, ieder jaar gaan ze vooruit.
Tegenwoordig uitgebreide voorbeschouwing en nabeschouwing. Pitreporter erbij. Nog een programma op dinsdagen. Een 24h race kanaal. IndyCars. NASCAR. Van alles. Ze doen ontzettend hun best voor auto sportliefhebbers en die kunnen meer dan ooit van hun sport genieten.
Nee, de negativiteit van racefans richting ziggo begrijp ik totaal niet.
En dan nog eens een keer voor alle ziggo abo's niet achter een decoderquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:36 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik irriteer me totaal niet aan Ziggo en ben juist onder de indruk van ze. Als 1 van de weinige stations luisteren ze naar hun fans. Ieder jaar doen ze meer en doen ze het beter. Ze investeren in de racerij en geven waar voor hun geld, ieder jaar gaan ze vooruit.
Tegenwoordig uitgebreide voorbeschouwing en nabeschouwing. Pitreporter erbij. Nog een programma op dinsdagen. Een 24h race kanaal. IndyCars. NASCAR. Van alles. Ze doen ontzettend hun best voor auto sportliefhebbers en die kunnen meer dan ooit van hun sport genieten.
erg onder de indruk inderdaad. Max had dacht ik ook 3e racepace tijdens een van de trainingen. Heb er zin in morgenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik blijf het een wereldprestatie vinden van Max. Ja 4/10 is veel, maar als we nu inderdaad zien dat het met name in 1 sector zat, dan is dat al makkelijker te verbetren dan dat het over de gehele linie slechter zou zijn.
En laten we niet vergeten dat Kvyat over de eerste 4 wedstrijden van dit jaar gemiddeld 0.7s trager kwalificeerde dan Ricciardo. Met een heel seizoen en wintertesten aan ervaring in de Red Bull ipv 4 uur.
Was racing maar gratis.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan nog eens een keer voor alle ziggo abo's niet achter een decoder
Je hebt geen Duitse rtl?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:29 schreef Gutmensch het volgende:
Mjah ik heb KPN, waar ik heel tevreden over ben, maar zou de GP van morgen toch graag zien, ook tegen betaling.
Hoe?
Ziggo Sport Totaal Go kost een tientje per maand, je hoeft geen Ziggo-klant te zijn en je krijgt een aantal sportzenders, waaronder Racing, die je op 5 devices tegelijk kan kijken. Niet als zenders op je tv, maar via ChromeCast en de app werkt het prima.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:29 schreef Gutmensch het volgende:
Mjah ik heb KPN, waar ik heel tevreden over ben, maar zou de GP van morgen toch graag zien, ook tegen betaling.
Hoe?
Sinds Van Basten, wat mij betreft. Dus 30 jaar dan zelfs. Serieuze potentie om de beste van de wereld te zijn in een sport die ertoe doet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sinds Krajicek? Of sinds Breukink en Van Basten.
Ik kijk nooit naar Ziggo, dus ik kan niet echt oordelen. Maar vandaag voor het eerst de nabeschouwing gekeken, en dan zie je een presentator die uit blind fan-schap de raarste dingen roept en een analist die zonder ironie een uitrijrondje analyseert. Gelachen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:36 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
we wonen niet allemaal in een vrijstaand huis met een meter wok op het dak.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:21 schreef tja77 het volgende:
Pak een alles in 1 abb. van Ziggo zonder extra paketten.
Schaf een Dreambox aan, en kijk alle kanalen die achter de decoder zitten voor vrijwel niks.
Ik kijk voor 5 Euro per maand, alle kanalen van Film 1, HBO, Fox Sport, Ziggo sport enz enz.
Het mag officieel niet, maar er mag wel meer niet.
http://www.livesportstreaming24.com/quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef THEFXR het volgende:
ik vind de visuele info verschaffing maar graadmager, na de eerste serie bandenstops, weet je niet meer wie nog moet en hoe vaak. USA races verschaffen veel meer data waardoor het beter en makkelijk te volgen is.
Die moest het met 1 pk doen hequote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:01 schreef potjecreme het volgende:
Een ander groot talent met pk's was Anky van Grunsven.
oh, das nieuw voor mij, want op f1live timing moet je betalen voor uitgebreide infoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.livesportstreaming24.com/
Live timing en ook op welke banden ze rijden en op welk rubber ze al gereden hebben
Ricciardo zat in China toch op 0,5 seconde van Rosberg?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ricciardo reed absoluut een superronde.
Voor het eerst sinds 2013 dat er op slechts 6 tienden achter de pole van Mercedes was gekwalificeerd hoorde ik van Kravitz op Sky.
ja en Kimi zat vlak daar achterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ricciardo zat in China toch op 0,5 seconde van Rosberg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |