quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
4e.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat is de beste kwalificatie van een Nederlander?
van Max en Jos, 4e geloof ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Jos in Frankrijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Bij lange na niet. Alleen als ze de hybride voor een rondje compleet leegzuigen. In race trim is het verschil gigantisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze motoren zijn sneller dan de V8.
quote:
IK HEB MEER ROLLEN NODIG!!!!!quote:
Hamilton blokkeert wel vaker zijn banden, is zijn trademark.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:56 schreef KingRoland het volgende:
De grap is dat Hamilton alles probeerde te doen en Max net pas begon![]()
![]()
Dat is echt niet te gelovenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan nog: je moet het maar doen. En in het eerste weekend dat je in de auto zit.
Max in Monaco vorig jaar toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:56 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Jos in Frankrijk![]()
Maar toen kwam er nog een kwalificatie achteraan..
Monaco ook alquote:
zijn daar al aan het fappen op maxquote:
jij schiet ondertussen al stof zodroog dat je al bentquote:
Doe mij nog 2 pakken. Dan kom ik de middag net mee door denk ikquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:58 schreef Falco het volgende:
Daar gaat de mooiboy weer. Laat ie alsjeblieft zijn motor opblazen ofzo
Zielig in een hoekje zitten huilen denk ikquote:
Ok hans dankjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
0,7 sec is 2 jaar achterstand in F1
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:57 schreef KingRoland het volgende:
Mad, jelly en het zit diep bij Hamilton.
Ik ook. Ik houd het bijna niet meerquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:59 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Hamilton moet choken !!!!!!!
Gaat vrees ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:58 schreef Bluurgh het volgende:
"Could be the youngest driver on the front row"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook!!!!quote:
Natuurlijk. Ricciardo zit al 3 jaar in die bak. Max 3 dagen. Rijdt nu 4 tienden eronder. Wat. Een. Held.quote:
maar dat wisten we natuurlijk welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ricciardo laat toch effe zien geen koekwaus te zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:02 schreef Nober het volgende:
Terug naar Toro Rosso met die Verstappen, da's wel weer duidelijk geworden vandaag. Is er gewoon nog niet klaar voor.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:02 schreef potjecreme het volgende:
Dat was lang geleden dat ik zo heb genoten wan kwalificatie.![]()
Laat 'm zich maar lekker een muur in rijdenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:02 schreef KingRoland het volgende:
Hamilton![]()
nu misschien niet maar zakt hopelijk dit seizoen weer weg
Hopelijk niet. Het kampioenschap moet wel spannend blijven.quote:
zat op het puntje van mijn stoel potverdikkie zegquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:02 schreef potjecreme het volgende:
Dat was lang geleden dat ik zo heb genoten van kwalificatie.![]()
Zonder hem kan dat best. Irritatie in een kampioenschap brengt helemaal geen spanning.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Het kampioenschap moet wel spannend blijven.
Het verschil tussen met Q1 en Q2 is zo groot dat jij haast gaat denken dat Ricciardo bewust het beste bewaard heeft voor het laatst.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:02 schreef Niox het volgende:
Tof. Ook hulde voor Ricciardo. Toch even flink druk erop en hij rijdt 'm wel gewoon als het moet.
Ja troll. Kvyat kont niet eens Sainz voorbij.quote:
Neu.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer van die laatste ronde. Maar duidelijk is dat Verstappen Ricciardo compleet zoek gaat rijden de rest van het jaar. Is ook niet zo gek, Ricciardo is vrij matig.
Precies, achter Rosberg sta je veel gunstiger.quote:
Als het weer spannend wordt wint Hamilton alsnog, daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Het kampioenschap moet wel spannend blijven.
Sowieso is het slim om Q1 en Q2 niet tot het gaatje te gaan, maar gewoon binnen de bandbreedte zitten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef eight het volgende:
[..]
Het verschil tussen met Q1 en Q2 is zo groot dat jij haast gaat denken dat Ricciardo bewust het beste bewaard heeft voor het laatst.
als hij goed start. Dat moet hij nu eindelijk wel laten zienquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef THEFXR het volgende:
ik zie max wel nog wat inhalen bij de start
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef XL het volgende:
[..]
Precies, achter Rosberg sta je veel gunstiger.
Meest overgewaardeerde rijder ooit. Hij gaat nooit weer een race winnen.quote:
Dat is nou net het enige onderdeel van Max waar ik nog even niet zoveel vertrouwen in heb.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef THEFXR het volgende:
barney.gifquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Laat 'm zich maar lekker een muur in rijden
Ja precies.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Sowieso is het slim om Q1 en Q2 niet tot het gaatje te gaan, maar gewoon binnen de bandbreedte zitten.
Twee makkelijk pratende mensen en altijd lachend. Dit is een mooi koppel inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
RB heeft goud in handen met deze twee gasten die elkaar kunnen opschalen.
Een stuk of 3 auto's pakken tijdens een chaotische start moet mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef THEFXR het volgende:
Hamilton in zo een lamme bak en we zien hem niet eens in de top-10.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meest overgewaardeerde rijder ooit. Hij gaat nooit weer een race winnen.
Ik denk dat het beter is als hij bij de start wat voorzichtiger is, anders kan het zomaar in de eerste bocht al afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef THEFXR het volgende:
wat doe jij hier? rot opquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Hij is tot nog toe bij de start altijd redelijk voorzichtig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als hij bij de start wat voorzichtiger is, anders kan het zomaar in de eerste bocht al afgelopen zijn.
Dit zeggen we week in week uit, komt altijd goedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als hij bij de start wat voorzichtiger is, anders kan het zomaar in de eerste bocht al afgelopen zijn.
Waarom zou je dat ook niet doen? In Q1 en Q2 moet je gewoon zorgen dat je snel genoeg bent dat je naar Q3 gaat. In Q3 gaat het pas echt voor positie voor de topteams.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef eight het volgende:
[..]
Het verschil tussen met Q1 en Q2 is zo groot dat jij haast gaat denken dat Ricciardo bewust het beste bewaard heeft voor het laatst.
Febo muur zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Ik weet wel wie er vandaag wat wodka naar binnen giet om dit te verwerkenquote:
Bandjes sparen in q2, want die moet je ook morgen gebruiken in de race.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, Ricciardo reed twee runs in Q2.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Bandjes sparen in q2, want die moet je ook morgen gebruiken in de race.
Dat is wel duidelijk als je bijna een halve seconde toegeeft. Laten we het maar even afwachten, dit is knap maar hij is er nog lang niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer van die laatste ronde. Maar duidelijk is dat Verstappen Ricciardo compleet zoek gaat rijden de rest van het jaar. Is ook niet zo gek, Ricciardo is vrij matig.
Dat komt zeker goed. 4 tienden achter Ricardo in je eerste GP in een nieuwe auto en nieuw team etc is echt echt heel erg goed. Er komen GP's dat Max Ricardo gewoon gaat pakken. Structureel. En die tijd lijkt me niet heel er ver weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:06 schreef KingRoland het volgende:
Komt goed voor Max als ik de users met verstand hier mag geloven.
Ik wil middelste welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Voor diegenen die zich afvroegen wie het waren: familie van Sainz.
Leuk familie daarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Voor diegenen die zich afvroegen wie het waren: familie van Sainz.
De top 10 start op de banden waarop in q2 de snelste tijd gereden is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, Ricciardo reed twee runs in Q2.
Ik neem Brennie welquote:
Morgen met een kater 2x de man voor hem van de baan afduwen en in Monaco banden wisselen met de pitcrewquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet wel wie er vandaag wat wodka naar binnen giet om dit te verwerken
Dat klopt, dus van banden sparen is geen spraken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:09 schreef Fer het volgende:
[..]
De top 10 start op de banden waarop in q2 de snelste tijd gereden is.
En die waar je de snelste tijd op zet moet je op starten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, Ricciardo reed twee runs in Q2.
Terecht. Reed een hele goeie rit natuurlijk...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
RIC zit daar lekker smug blij te wezen!
zeg ik dat dat niet zo is dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:11 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Terecht. Reed een hele goeie rit natuurlijk...
Wat een belediging.quote:
Vincent Bijlo kan het nog beter dan Robquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:11 schreef potjecreme het volgende:
Ik za ziggo een mail sturen. Ik wil daar iemand anders. Dit trek ik niet.
quote:
quote:
Max zn inlap aan het analyserenquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ook gewoon dat complete rondje analyseren waarin je al duidelijk ziet dat hij rustig terugrijdt, en pas als hij de pits inrijdt: "oh, dit was het uitlooprondje. Foutje, kan gebeuren"
Gewoon eerst Vettel uitschakelen. Owacht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:12 schreef Geralt het volgende:
Het zou toch godverdomme wat zijn als Max morgen een podium weet te pakken
Ik durf het niet eens te hopen![]()
Kvyat weet hoe dat moetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon eerst Vettel uitschakelen. Owacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |