twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 14:36:30Do you know what? Verstappen is looking a very strong bet for third on the grid here. Sensational https://t.co/9PUJkvDXcy reageer retweet
Ja na Q2? Mag hopen dat hij nu gefocust is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Max zit nu met een glimlach van oor tot oor in die garage
ik moet het nog maar zien, zon knapie van 18 in de F1. Waar is dat goed voor? Waar eindigt dit? Dalijk komt er iemand van 16. Allemaal publiciteit verder niks.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijg het idee dat die Verstappen toch wel een goeie coureur is
Hoop het ook, denk dat ik in zijn plek alleen maar zou zitten stuiteren in die auto..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja na Q2? Mag hopen dat hij nu gefocust is.
Williams overweegt om Massa te vervangen door Felipinhoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik moet het nog maar zien, zon knapie van 18 in de F1. Waar is dat goed voor? Waar eindigt dit? Dalijk komt er iemand van 16. Allemaal publiciteit verder niks.
Hey Massa, leuk, heb je ook een account hier? Moet je je niet klaarmaken voor Q3? Ohnee wacht..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik moet het nog maar zien, zon knapie van 18 in de F1. Waar is dat goed voor? Waar eindigt dit? Dalijk komt er iemand van 16. Allemaal publiciteit verder niks.
Spannender om P2 tussen Rosberg en Verstappen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Wordt nog spannend voor P3 tussen Verstappen en Vettel.
Dubbele engine blow bij Mercedes , gewoon meteen pole dit weekend.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De Duitsers van Sky kunnen het ook niet geloven, hoe sterk Max is.
Maar we moeten niet te vroeg juichen.
jij kent duidelijk de regels niet......quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Al helemaal in nederlandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Als die p3 haalt breekt de pleuris uit over de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |