Zodra ik hem in bezit heb zal ik pontificaal een afbeelding in ons midden plaatsenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:20 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Vreemd. De BT-023 werd in 2010 geintroduceerd als opvolger van de BT-021, en daarna de T30 in 2013 als opvolger van de BT-023. Maar ze leveren de BT-021 en BT-023 ook nog steeds
Succes met die banden dan maar
Mwa, dat is redelijk te counteren met bandenmaat he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die PR3 laten je motor ook mooi de bochten in vallen omdat ze wat afgeronder zijn.
Neh, sinds ik op een deinende XJ heb gereden ben ik best te spreken over de vering van de bandit. De laatste tijd wel genoeg geld in de motor gestopt en moet ook weer nieuwe banden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trouwens, mjan of Geelman, interesse in progressieve veren voor de Bandit? Merk is Wilbers, kilometrage ergens tussen 30k en 70k, weet ik niet exact. Is tevens een verplichte upgrade voor Mk1 Bandits dus dat komt mooi uit.
Mietjequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:59 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb ook een iets oversize band op de achtervelg liggen. Wordt ie niet breder van, gaat ie wel wat ronder van staan. Heb je meteen wat meer ruimte op de wang dus wat meer rubber aan de grond in bochten. Nadeel is wel dat je er gigantische chickenstrips van krijgt aangezien het fysiek onmogelijk is de rand van de banden dan aan de grond te rijden
Ik kan hem helemaal niet horenquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:31 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens tijd om een nieuwe claxon aan te schaffen, deze is alsof je in een kuikentje knijpt
Rechtsom heb ik eerder een demper-down dan dat ik de wang van die band aan de grond rij hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook ik hoor vandaag bij de "insect in mijn jas" club.
Vrolijke wesp zat te zoemen... ik om mij heen kijken, weglopen... blijkt hij gewoon in mijn jas te zitten
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mooien fiets hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, deze is in de basis beter. Ik wist van de roestige tank en dat de carbs smerig waren. En nu zag ik dat de choke plunjer wel heel erg heen was en dan loopt die niet lekker.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:03 schreef Salatrel het volgende:
Had je hem als project gekocht of mankeert er meer aan dan verwacht en had je net zo goed de app op kunnen knappen?
omdat ze op zaterdag open zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 18:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Waarom zijn motorzaken gesloten op maandag
S100quote:Op zondag 29 mei 2016 23:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat gebruiken jullie om de ketting schoon te maken?
Ik lees veel over gebruiken van kerosine, maar waar is dat te koop?
Niks.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik maak m niet schoon. Spray er gewoon wat van dat spul van de action overheenquote:Op zondag 29 mei 2016 23:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nieuwe ketting kopen.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat Hildo zegt. "Waar vet zit, zit geen vuil"quote:
Mag je in Nederland vrij rondrijden zonder db-killers? Wat een lawaai kwam er van jouw motor afquote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Salatrel het volgende:
Eerste voorbereidende actie voor de vakantie is gedaan. De db killers zitten er weer in. Zon geklooi als het de vorige keer was zo soepel ging het nu
Mag niet, kans op controle schijnt niet zo heel groot te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mag je in Nederland vrij rondrijden zonder db-killers? Wat een lawaai kwam er van jouw motor af
Volgens mij is die van mij wel luiderquote:Op maandag 30 mei 2016 17:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mag je in Nederland vrij rondrijden zonder db-killers? Wat een lawaai kwam er van jouw motor af
Nee. de E-keur is alleen geldig als ze erin zittenquote:Op maandag 30 mei 2016 17:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mag je in Nederland vrij rondrijden zonder db-killers?
Hele kleine kans op een hele hoge boetequote:Op maandag 30 mei 2016 17:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ook. Bizar hoor... Denk je redelijk veilig op een circuit te rijden (tov in het normaal verkeer), verongeluk je als rij instructeur. Treurig.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:49 schreef Catch22- het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)-op-TT-circuit-Assen
Ben benieuwd hoe dat is gegaan
Er loopt/liep een mooi topic op motorforum over een gast die gepakt is. Motor in beslag genomen, uitlaat eraf, duizende Euro's boete.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hele kleine kans op een hele hoge boete
Zie ze anders steeds vaker voorbij komen. Dus blijkbaar nieuwe melkkoe van de petten brigade.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mag niet, kans op controle schijnt niet zo heel groot te zijn.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er loopt/liep een mooi topic op motorforum over een gast die gepakt is. Motor in beslag genomen, uitlaat eraf, duizende Euro's boete.
Gokje: lelijke highsider. Wel ernstigquote:Op maandag 30 mei 2016 19:49 schreef Catch22- het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)-op-TT-circuit-Assen
Ben benieuwd hoe dat is gegaan
Duizenden? Dan mogen ze van mij die motor houdenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er loopt/liep een mooi topic op motorforum over een gast die gepakt is. Motor in beslag genomen, uitlaat eraf, duizende Euro's boete.
Maat M, dus dat past mij niet. Lees hier wel eens mee, maar zal het de komende tijd beter in de gaten houden.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:46 schreef pindaplukker het volgende:
Iemand interesse in een mooie zgan helm?
http://link.marktplaats.nl/m1055689198
supersport performance maar stuk praktischer in druk verkeerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:26 schreef Catch22- het volgende:
Wat heeft iedereen toch zo obessief met nakeds?
De Powerhouse nakeds Snap ik wel, maar niemand lijkt een goede sporttourer te kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
supersport performance maar stuk praktischer in druk verkeer
Die zijn allemaal overgestapt naar de suv's onder de motoren. De "allroads" die alleen maar asfalt zienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De Powerhouse nakeds Snap ik wel, maar niemand lijkt een goede sporttourer te kunnen waarderen.
Ik rij overigens alleen een sportfiets omdat ik voor 1.5k niets kon vinden wat me kon bekoren.
Ik kan hem horen en voelen, dat is afdoende bij mijn blokquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:12 schreef BlackLining het volgende:
Je koopt toch een motor. Zorg dan ook dat je de motor kunt zien.
Ik ben gisteren gestrand met d'n Bandit. Plas water van een halve meter diep op de snelweg was toch wat teveel van het goede
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:14 schreef Salatrel het volgende:
(Ik ben al zwaar genoeg zonder al dat onnodige bodywork)
*Ahum*quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De Powerhouse nakeds Snap ik wel, maar niemand lijkt een goede sporttourer te kunnen waarderen.
Ik rij overigens alleen een sportfiets omdat ik voor 1.5k niets kon vinden wat me kon bekoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook maar overstappen op een allroad dan...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben gisteren gestrand met d'n Bandit. Plas water van een halve meter diep op de snelweg was toch wat teveel van het goedeBermvlucht met 220 kilo op straatbanden een veredeld moeras in is ook geen succes trouwens..
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die zijn allemaal overgestapt naar de suv's onder de motoren. De "allroads" die alleen maar asfalt zien
En sporadisch eens wat gras omdat ze moeten draaien op de camping![]()
Al vind ik de zit echt fantastisch op die dingen (los van het feit dat ik zelf amper met mijn voeten aan de grond kom)and smell it...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik kan hem horen en voelen, dat is afdoende bij mijn blok
Vandaag maar weer eens een stukje rijden
![]()
+-60km maar in totaal, maar toch
YouTube
Water in je blok of valt het mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben gisteren gestrand met d'n Bandit. Plas water van een halve meter diep op de snelweg was toch wat teveel van het goedeBermvlucht met 220 kilo op straatbanden een veredeld moeras in is ook geen succes trouwens..
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
*Ahum*die was vast geen 1500 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Lijkt mee te vallen. Had wel wat water in de airbox maar ik heb niet de indruk dat ie daarvan gedronken heeft. Het is vooral de ontsteking die nu fucktarded is. Uiteindelijk met een jumpstarter en een lading startgas weer twee van de vier cilinders aan de praat gekregen. De twee die het niet doen delen samen één bobine dus ik heb de indruk dat die de volle laag heeft gekregen. Morgen maar eens verder onderzoeken..quote:
Guiltyquote:
Genoeg VFR-adepten hier, toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Repost van twee jaar geleden of zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lijkt mee te vallen. Had wel wat water in de airbox maar ik heb niet de indruk dat ie daarvan gedronken heeft. Het is vooral de ontsteking die nu fucktarded is. Uiteindelijk met een jumpstarter en een lading startgas weer twee van de vier cilinders aan de praat gekregen. De twee die het niet doen delen samen één bobine dus ik heb de indruk dat die de volle laag heeft gekregen. Morgen maar eens verder onderzoeken..
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Repost van twee jaar geleden of zo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Repost van twee jaar geleden of zo.
[ afbeelding ]
Doen ze het ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nieuwe spiegels voor 13 euro uit China laten komen, en het is nog prima spul ook.
Ja, prima. Trillen niet meer dan de originele en houden hun positie goed vast. Geven ook wat beter zicht doordat ze iets groter zijn.quote:
Ideaal zo'n ding. Mijn motor heeft een middenbok maar ik krijg hem daar met geen mogelijkheid opquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Elegy het volgende:
Ik moet maar eens een paddockstand. Als ik mijn ketting ga smeren moet ik de hele straat doorlopengeen middenbok en ik vertrouw de kickstand niet al dat gewicht aan te kunnen
Het scheelt ook nog iets aan ruimte. En met sleutelen is het ook wel praktisch denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Elegy het volgende:
Ik moet maar eens een paddockstand. Als ik mijn ketting ga smeren moet ik de hele straat doorlopengeen middenbok en ik vertrouw de kickstand niet al dat gewicht aan te kunnen
Ja ik vind het echt een drama om hem er op te krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:17 schreef Catch22- het volgende:
Ja op de stand zetten is wel wat lastig. Het lukt mij wel wel, maar dat komt voor een groot deel omdat ik lange armen heb. Kan me voorstellen dat het wat lastig is als je wat kleiner bent.
Hoewel ik het eerst deed terwijl hij op de jiffy stond. Stand er schuin onder en dan omhoog. Tegenwoordig zet ik hem recht en Pruts ik met 1 hand de stand er onder en met de andere hand hou ik de motor tegen
Maegrim geloof ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:37 schreef mjan het volgende:
Iemand hier een NTV gehad? Zit eraan te denken om hem te kopen als woon-werk buffeltje. Andere ideeën voor woon-werk zijn ook welkom. Eisen: goedkoop in aanschaf, zuinig (vanaf 1:20), onderhoudsvriendelijk. Windbescherming boeit me niet, liefst zelfs geen schermpje of kuipwerk.
Gelukkig merk je het gewicht niet echt, hij is nog steeds makkelijk te verplaatsen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gelukkig merk je het gewicht niet echt, hij is nog steeds makkelijk te verplaatsen.
Foto's ter illustratie m.b.t. de headset trouwens:Ik heb mijn boom achter het wangkussen langs geleid. Anders had ik een afdruk in m'n wang na een langer ritje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de speakers achter de oorflapjes, zit een stuk fijner.
Volgende week drie dagen weg op de motor. Hopelijk komen mijn zadeltassen voor die tijd binnen, anders moet ik wel heel efficiënt mijn rugzak in gaan pakken.
Your opinion of me is none of my business.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:37 schreef mjan het volgende:
Iemand hier een NTV gehad? Zit eraan te denken om hem te kopen als woon-werk buffeltje. Andere ideeën voor woon-werk zijn ook welkom. Eisen: goedkoop in aanschaf, zuinig (vanaf 1:20), onderhoudsvriendelijk. Windbescherming boeit me niet, liefst zelfs geen schermpje of kuipwerk.
I'm such a noob... gisteren zwetend dat spul weggewerktquote:Op woensdag 1 juni 2016 10:09 schreef Salatrel het volgende:
Kweenie hoor MTA maar die speakertjes horen achter de kussentjes. Zo zit het bij mij in ieder geval en volume is prima
Zal het inderdaad op die manier doen!quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb mijn boom achter het wangkussen langs geleid. Anders had ik een afdruk in m'n wang na een langer ritje.En de speakers achter de oorflapjes, zit een stuk fijner.
Volgende week drie dagen weg op de motor. Hopelijk komen mijn zadeltassen voor die tijd binnen, anders moet ik wel heel efficiënt mijn rugzak in gaan pakken.
ik had er ook een, wel 200 km op gereden voor ik em weer wegdeedquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:37 schreef mjan het volgende:
Tof! Heeft een NTV nog specifieke zwakkere plekken waar ik op moet letten?quote:
Waarom meteen weer weg gedaan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:54 schreef Maegrim het volgende:
[..]
ik had er ook een, wel 200 km op gereden voor ik em weer wegdeedgrappig ding wel
Ik heb hetzelfde probleem ja. Kan hem er zo oprollen. Als ie dan over het dode punt heen gaat, hangt die bok weer in de luchtquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn motor heeft wel een middenbok, maar daardoor komt het achterwiel niet van de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |