abonnement Unibet Coolblue
pi_162488035
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik wilde ze vragen om mijn huidige banden om te zetten maar dat gaat niet omdat het een andere maat betreft. Zal die batlax wel afrijden tot ik andere bestel.

Reden dat ik geen vertrouwen in die batlax heb is omdat de grip met een nat wegdek echt slecht is (mijn ervaring)
Hmm ja, maar dan nog. Je koopt een nieuwe motor, en er kan geen nieuw bandensetje vanaf? :') Rare dealer.

Ik heb nu Pirelli Angel ST's, da's helemaal een drama in de regen :')
  woensdag 25 mei 2016 @ 13:54:58 #177
177940 Tunafish
met staart
pi_162488496
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:32 schreef Elegy het volgende:
Welke Batlax? Ik heb BT45 en die rijden eigenlijk best prima :?

Of ik rij als een natte krant :') :P
Die had ik ook onder mijn Suzuki liggen, zolang het wegdek droog en vlak was ging dat best goed. Nat of een beetje hellend en ik ging als een dweil heen en weer.

In before BlackLining trouwens :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:16:50 #178
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_162488925
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:54 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Die had ik ook onder mijn Suzuki liggen, zolang het wegdek droog en vlak was ging dat best goed. Nat of een beetje hellend en ik ging als een dweil heen en weer.

In before BlackLining trouwens :')
Ah okee, ik heb eigenlijk nog nauwelijks gereden in de regen/nat wegdek. Ja, ik ben vooral een mooi weerrijder so shoot me :P Dat zou verklaren waarom ik er geen last van heb gehad. En ik rij nog niet zo heel lang, paar weken eigenlijk pas. Heb het papiertje al wel in 2014 gehaald maar ben er niet zo veel aan toegekomen.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:27:46 #179
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_162489188
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:04 schreef Tunafish het volgende:
Ja, het is ook maar een voorwiellager, ik lees overal op het grote boze internet dat de betere sleutelaar dat in een half uurtje gedaan heeft, dat moet toch wel even tussendoor te proppen zijn :') Heb nu maar een garage in Arnhem gebeld waar een maat van me heengaat, die fixen het gewoon zodra ik de motor daar krijg. Zij kunnen hem namelijk niet komen ophalen, want zitten er met twee man ofzo :')

Dus, broer gebeld of hij vanuit Groningen met een aanhanger hierheen kan komen dat ding ophalen en naar Arnhem brengen. _O- Ik ben wanhopig ;(
Ga eens naar een bouwmarkt, kun je voor weinig een aanhanger en paar uur huren.
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:53:51 #180
177940 Tunafish
met staart
pi_162489911
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:16 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ah okee, ik heb eigenlijk nog nauwelijks gereden in de regen/nat wegdek. Ja, ik ben vooral een mooi weerrijder so shoot me :P Dat zou verklaren waarom ik er geen last van heb gehad. En ik rij nog niet zo heel lang, paar weken eigenlijk pas. Heb het papiertje al wel in 2014 gehaald maar ben er niet zo veel aan toegekomen.
In het begin weet je ook nog niet beter :P Toen ik die motor kocht had ik daarvoor op een paar lesmotoren gereden en de motor van mijn broer, het verschil in wegligging tussen mijn eigen en die andere motoren verklaarde ik toen voor mezelf doordat het gewoon andere motoren zijn, en die rijden nou eenmaal anders. Na een tijdje begon het wel op te vallen dat ik wel heel makkelijk een beetje spoorvorming in gleed, en dat het best glibberde tijdens regen. Later die van mijn broer voor een paar maanden geleend en een week ofzo voordat ik hem weer terugbracht andere banden onder gelegd, dan merk je pas wat een enorm verschil dat maakt. Onder mijn VFR zit nu BT21, dat gaat nog wel, maar zodra die op zijn gaat er mooi wat anders om :P
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:27 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ga eens naar een bouwmarkt, kun je voor weinig een aanhanger en paar uur huren.
Klopt, maar dan heb je een aanhanger, niet zo eentje met een mooie grip voor een motor enzo. Kun je wel met spanbanden gaan kloten, maar dat is toch minder dan wanneer je een fatsoenlijke hebt. Inmiddels is dat dus geregeld :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_162491007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Had afspraak binnen 1.5 week :P

Vraagje: motorzaak raadt Pilot Sport 1 banden aan, want goedkoop, goed in regen en goed op nat. Lijken me alleen vrij oude banden.
Waar rijdt men hier op? MPR3's of 4's?
MPR 4. Volgens mij waren ze redelijk nieuw toen ik ze bij mijn motor kreeg, want ik ben nu 6000 km verder (in 3 maanden :') ) en er lijkt geen einde aan te komen. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 25 mei 2016 @ 15:45:18 #182
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_162491144
De Pirelli Scorpions die ik er nu onder heb zijn ook werelds. Prima grip, niet dat zoekerige van de Metzeler bij regen... ze zitten er nu 10K onder en het profiel is nog uitstekend ^O^
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:15:16 #183
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_162493005
of een busje huren en op de bok of standaard met wat spanbanden. Prima te doen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:41:25 #184
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_162493543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:53 schreef Tunafish het volgende:

[..]

In het begin weet je ook nog niet beter :P Toen ik die motor kocht had ik daarvoor op een paar lesmotoren gereden en de motor van mijn broer, het verschil in wegligging tussen mijn eigen en die andere motoren verklaarde ik toen voor mezelf doordat het gewoon andere motoren zijn, en die rijden nou eenmaal anders. Na een tijdje begon het wel op te vallen dat ik wel heel makkelijk een beetje spoorvorming in gleed, en dat het best glibberde tijdens regen. Later die van mijn broer voor een paar maanden geleend en een week ofzo voordat ik hem weer terugbracht andere banden onder gelegd, dan merk je pas wat een enorm verschil dat maakt. Onder mijn VFR zit nu BT21, dat gaat nog wel, maar zodra die op zijn gaat er mooi wat anders om :P

Dat zal het ook wel zijn ja :P Heb alleen ervaring met mijn lesmotor, mijn eigen motor en nog een paar keer gereden op eentje van een vriend van me en die paar eigen km's zijn eigenlijk verwaarloosbaar op dit moment nog :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_162494311
Vooraf: ik filter vrijwel altijd, maar had het nog niet eerder in deze situatie gedaan.

Vandaag dikke file in de stad, omdat de meeste automobilisten te dom zijn om een kruispunt vrij te houden met file. Hopeloos. Puntje is dat het gewoon éénstrooks beide kanten op was, zonder rijbaanscheiding of wat ook, met af en toe een vluchtheuvel tussenin en vrij veel bussen. Dus ik durfde er niet zo goed langs. :@

Gelukkig werd ik al snel ingehaald door een andere motorrijder die er duidelijk minder problemen mee had, dus daar ben ik achteraan gereden. Ging best goed! :D Halfuur bespaard, best wel beetje trots. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_162494375
Of gewoon met een los wiel naar de motorzaak
pi_162494687
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:54 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Die had ik ook onder mijn Suzuki liggen, zolang het wegdek droog en vlak was ging dat best goed. Nat of een beetje hellend en ik ging als een dweil heen en weer.

In before BlackLining trouwens :')
:+

Vreselijke banden. :Y Het is inderdaad vooral in de regen problematisch, maar ook dat spoortjes volgen op droog is verschrikkelijk irritant.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:59:07 #188
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_162495155
Ah, maar wat voor banden zou ik er dan beter onder kunnen leggen? De GPZ heeft vrij smalle velgen, dus een enorme achterband zou niet passen. Rij dus eigenlijk alleen met mooi weer en heb vrijwel geen eigen ervaring. Dus knee-downs, stoppies en wheelies zijn op dit moment nogal buiten mijn bereik ;)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_162495498
quote:
5s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:59 schreef Elegy het volgende:
Ah, maar wat voor banden zou ik er dan beter onder kunnen leggen? De GPZ heeft vrij smalle velgen, dus een enorme achterband zou niet passen. Rij dus eigenlijk alleen met mooi weer en heb vrijwel geen eigen ervaring. Dus knee-downs, stoppies en wheelies zijn op dit moment nogal buiten mijn bereik ;)
Je zou eens een Michelin Pilot Road 3 of 4 kunnen pakken. Lelijk qua design maar prima performance en het slijt praktisch niet. Continental RoadAttack 2 is mijn favoriet en heeft verschrikkelijk veel grip maar slijt ook als een malle, want elke 6k km sta je weer bij de bandenboer. Dunlop maakt ook mooi spul, Roadsmart bijvoorbeeld hoor ik ook goeie verhalen over maar heb ik zelf nooit geprobeerd. Ik heb wel ooit Pirelli Angels gehad maar dat waren mijn eerste banden, dus die zou ik zo niet goed kunnen plaatsen.

Just my 2 cents, banden kunnen onder andere fietsen weer andere resultaten geven en sommige vinden banden goed als ze veel grip hebben, andere weer als ze lang meegaan, of als ze veel feedback geven en vroeg waarschuwen voordat ze over hun limiet gaan. Toch is op een handjevol mensen na praktisch iedereen het er wel over eens dat je beter zo ver mogelijk uit de buurt kunt blijven van die BT45 meuk denk ik zo :')


Wat mij betreft:
Zoveel mogelijk grip > Continental
Lange levensduur > Michelin
Veel feedback > Michelin
Graag doodsangsten uitstaan > Bridgestone

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackLining op 25-05-2016 19:57:35 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:17:46 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162495610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:32 schreef Elegy het volgende:
Welke Batlax? Ik heb BT45 en die rijden eigenlijk best prima :?

Of ik rij als een natte krant :') :P
Zou ik even moeten kijken, volgens mij de BT21
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:36 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm ja, maar dan nog. Je koopt een nieuwe motor, en er kan geen nieuw bandensetje vanaf? :') Rare dealer.

Ik heb nu Pirelli Angel ST's, da's helemaal een drama in de regen :')
Heb zelf verder niet gevraagd om een nieuwe set banden in plaats van de huidige (die ook nieuw zijn). Motor wordt zo af fabriek geleverd. Doen al meer dan genoeg extra :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:18:33 #191
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162495632
Pirelli in de regen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162495763
MPR4 *O*
pi_162497312
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:38 schreef Nero22 het volgende:

[..]

MPR 4. Volgens mij waren ze redelijk nieuw toen ik ze bij mijn motor kreeg, want ik ben nu 6000 km verder (in 3 maanden :') ) en er lijkt geen einde aan te komen. :D
Heb je toevallig ook de MPR 3's gehad? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zou ik even moeten kijken, volgens mij de BT21

[..]

Heb zelf verder niet gevraagd om een nieuwe set banden in plaats van de huidige (die ook nieuw zijn). Motor wordt zo af fabriek geleverd. Doen al meer dan genoeg extra :)
Oooh, ik dacht dat ze er geen nieuw setje op wilden leggen of je bij moest betalen :+
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
MPR4 *O*
Ook MPR3's gehad toevallig? :P
pi_162497347
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook de MPR 3's gehad? :P

[..]

Oooh, ik dacht dat ze er geen nieuw setje op wilden leggen of je bij moest betalen :+

[..]

Ook MPR3's gehad toevallig? :P
Nee.
  woensdag 25 mei 2016 @ 20:30:24 #195
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_162497684
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je zou eens een Michelin Pilot Road 3 of 4 kunnen pakken. Lelijk qua design maar prima performance en het slijt praktisch niet. Continental RoadAttack 2 is mijn favoriet en heeft verschrikkelijk veel grip maar slijt ook als een malle, want elke 6k km sta je weer bij de bandenboer. Dunlop maakt ook mooi spul, Roadsmart bijvoorbeeld hoor ik ook goeie verhalen over maar heb ik zelf nooit geprobeerd. Ik heb wel ooit Pirelli Angels gehad maar dat waren mijn eerste banden, dus die zou ik zo niet goed kunnen plaatsen.

Just my 2 cents, banden kunnen onder andere fietsen weer andere resultaten geven en sommige vinden banden goed als ze veel grip hebben, andere weer als ze lang meegaan, of als ze veel feedback geven en vroeg waarschuwen voordat ze over hun limiet gaan. Toch is op een handjevol mensen na praktisch iedereen het er wel over eens dat je beter zo ver mogelijk uit de buurt kunt blijven van die BT45 meuk denk ik zo :')

Wat mij betreft:
Zoveel mogelijk grip > Continental
Lange levensduur > Michelin
Veel feedback > Michelin
Graag doodsangsten uitstaan > Bridgestone
Thnx voor de info! Looks interesseren me niet, zolang ze me maar veilig van A naar B kunnen brengen :) Zal eens kijken naar Michelin of Continental, lijkt me voor mijn situatie wel goede keuzes.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 25 mei 2016 @ 20:32:21 #196
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162497742
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Thnx voor de info! Looks interesseren me niet, zolang ze me maar veilig van A naar B kunnen brengen :) Zal eens kijken naar Michelin of Continental, lijkt me voor mijn situatie wel goede keuzes.
Die PR3 laten je motor ook mooi de bochten in vallen omdat ze wat afgeronder zijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162498188
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zou ik even moeten kijken, volgens mij de BT21

[..]

Heb zelf verder niet gevraagd om een nieuwe set banden in plaats van de huidige (die ook nieuw zijn). Motor wordt zo af fabriek geleverd. Doen al meer dan genoeg extra :)
De BT21 wordt toch niet meer gemaakt, of hebben ze een nieuwe 21? Mag voor je hopen dat die het niet zijn. Dat waren volgens mij de slechtste bridgestones ooit. Was m'n vorige motor ook mee afgeleverd, wat een shit banden waren dat :D

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:45 schreef Dekatria het volgende:
De Pirelli Scorpions die ik er nu onder heb zijn ook werelds. Prima grip, niet dat zoekerige van de Metzeler bij regen... ze zitten er nu 10K onder en het profiel is nog uitstekend ^O^
Pirelli Scorpions 1 of 2? En welke Metzeler had je?
Ik ben van de Pirelli Scorpion 1 naar de Metzeler Tourance Next gegaan. Die Metzelers bevallen me beter dan de Pirelli's!

[ Bericht 15% gewijzigd door Tankiej op 25-05-2016 20:52:39 ]
  woensdag 25 mei 2016 @ 21:07:41 #198
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162498931
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Tankiej het volgende:

[..]

De BT21 wordt toch niet meer gemaakt, of hebben ze een nieuwe 21? Mag voor je hopen dat die het niet zijn. Dat waren volgens mij de slechtste bridgestones ooit. Was m'n vorige motor ook mee afgeleverd, wat een shit banden waren dat :D

[..]

Weet bijna zeker van wel. Had die ook onder de bandit en omgewisseld met de PR3.

Zodra deze af zijn komen de PR3 er weer onder. Tot die tijd gewoon verstandig omgaan met de 1250cc op nat wegdek :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162499342
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Weet bijna zeker van wel. Had die ook onder de bandit en omgewisseld met de PR3.

Zodra deze af zijn komen de PR3 er weer onder. Tot die tijd gewoon verstandig omgaan met de 1250cc op nat wegdek :D
Vreemd. De BT-023 werd in 2010 geintroduceerd als opvolger van de BT-021, en daarna de T30 in 2013 als opvolger van de BT-023. Maar ze leveren de BT-021 en BT-023 ook nog steeds :')

Succes met die banden dan maar :D
pi_162499648
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook de MPR 3's gehad? :P
MPR2. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')