Oh, dus vrijheid van meningsuiting betekent ook dat het prima is om de vrijheid van iemand anders te beperken. Stoer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:22 schreef SR4 het volgende:
Lekker belangrijk dat hij homofoob is. Vrijheid van meningsuiting, niet alles hoeft te wijken voor het COC.
Ik ken de kontseks waarin het gezegd werd niet. Misschien was het grappend bedoeld.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:38 schreef Physsic het volgende:
Ik kan begrijpen dat als iemand die dingen Twittert als het willen bouwen van concentratiekampen voor homo's en daar later nog verder op ingaat, wordt uitgenodigd om op het Bevrijdingsfestival op te treden, hier wat ophef over ontstaat. Ik vind dat zelf ook niet echt een handige keuze..
Nee, want hij is er later nog verder op in gegaan (en heeft het dus ook niet teruggenomen). Het gaat dus ook niet om een enkele Tweet, uiteraard.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ken de kontseks waarin het gezegd werd niet. Misschien was het grappend bedoeld.
Nee, hij zei dat hij een concentratiekamp zou bouwen voor gay rappers, niet voor homo's. De aanname is dat hij daarmee homoseksuele rappers bedoelt, terwijl de term 'gay' onder verscheidene groep wordt gebruikt als negatieve aanduiding, die niet per se betrekking heeft op de daadwerkelijke geaardheid. De enige wijze waarop hij er verder op in is gegaan is door aan te geven dat het niet op homoseksualiteit sloeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, want hij is er later nog verder op in gegaan (en heeft het dus ook niet teruggenomen). Het gaat dus ook niet om een enkele Tweet, uiteraard.
Steen beperkt toch niemands vrijheid?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh, dus vrijheid van meningsuiting betekent ook dat het prima is om de vrijheid van iemand anders te beperken. Stoer.
De vrijheid van homo's om op het moment van zijn optreden de Melkweg te bezoeken, zonder een concert van hem bij te wonen.quote:
ik volg je niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:11 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
De vrijheid van homo's om op het moment van zijn optreden de Melkweg te bezoeken, zonder een concert van hem bij te wonen.
Het was ook een grapje. Ik vind ook niet dat de beste man iemand zijn vrijheid beperkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
ik volg je niet.
Als een concert je niet bevalt ga je toch niet?
Ik ga ook niet naar een 'concert' van Lil Kleine en Ronnie Flex om vervolgens te klagen dat het niveau me niet bevalt
sorry, ben nog niet zo scherp vandaagquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:24 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Ik vind ook niet dat de beste man iemand zijn vrijheid beperkt.
Ik heb het nu niet over Steen, maar over jouw post waarin je insinueert dat homofobie gewoon prima is, omdat vrijheid van meningsuiting.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:01 schreef Kassamiep het volgende:
Gelukkig heeft hij geen "minder, minder,minder" geroepen maar slechts "ik wil ze vergassen in een concentratiekamp". Zorgt voor veel minder maatschappelijke onlust.
Islamofobie dan ook niet.quote:
Hij heet Stijn, en dit vind hij ongetwijfeld prachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef Resistor het volgende:
Als die langtenen nou niets hadden gezegd had ik nooit van die 'artiest' gehoord.
Ik denk dat die Jan (zou mij niets verbazen als hij echt zo heet) daar wel blij mee is, beetje extra aandacht.
Ja, ik vind dat je dit moet toelaten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over Steen, maar over jouw post waarin je insinueert dat homofobie gewoon prima is, omdat vrijheid van meningsuiting.
Dan maar gewoon toelaten?Want "Lekker belangrijk dat hij homofoob is. Vrijheid van meningsuiting"
Negeren is het beste.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:52 schreef MrSalazar het volgende:
Dan negeer je hem. Op deze manier krijgt ie alleen aandacht. En in dit geval precies de aandacht die ie zoekt, aangezien ie shockeren en provoceren leuk vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |