Ik vind het erger dat heel veel mensen woorden als homo en gay te pas en te onpas gebruiken, zeker in negatieve zin. Om mensen uit te schelden bijvoorbeeld. En dat dat blijkbaar okee is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Negeren is het beste.
Het vreemde is natuurlijk wel dat deze rapper een podium gekregen heeft op een bevrijdingsfestival. Dan vieren we de vrijheid met een rapper die een concentratiekamp wil bouwen voor homo's.
Achteraf heeft hij dat natuurlijk niet zo bedoeld, hij bedoelde met 'gay', het minder negatieve 'nep'.
Vreselijk he, dat mensen vrij zijn om te zeggen en doen wat ze willen?quote:Op maandag 16 mei 2016 09:17 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat heel veel mensen woorden als homo en gay te pas en te onpas gebruiken, zeker in negatieve zin. Om mensen uit te schelden bijvoorbeeld. En dat dat blijkbaar okee is.
Doe niet zo nichterig man.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:17 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat heel veel mensen woorden als homo en gay te pas en te onpas gebruiken, zeker in negatieve zin. Om mensen uit te schelden bijvoorbeeld. En dat dat blijkbaar okee is.
Vreselijk dat ik dat doe. Verschrikkelijk. Ik moet vastgezet worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Vreselijk he, dat mensen vrij zijn om te zeggen en doen wat ze willen?
Zo werkt dat met rap ja, stijlfiguren, net als al die Amerikaanse rappers die andere rappers wel een kogel zouden geven e.d. En tja hij is grof ja, maar dat wisten die organisatoren ook voordat ze hem uitnodigdequote:Op maandag 16 mei 2016 13:38 schreef skrn het volgende:
Wat ik ook zie: afzwakken van uitspraken. Ja, nee, zo had hij het niet bedoeld. Met gay wordt wat anders bedoeld, en concentratiekampen, ja dat is een stijlfiguur.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:01 schreef Kassamiep het volgende:
Gelukkig heeft hij geen "minder, minder,minder" geroepen maar slechts "ik wil ze vergassen in een concentratiekamp". Zorgt voor veel minder maatschappelijke onlust.
Ahaa, nu vat ik hem. Toen steen eenmaal bij ze onder de aandacht kwam dachten ze hem mooi als voorbeeld te kunnen gebruiken voor oneigenlijk gebruik van aan homoseksualiteit gerelateerde termen. Misschien even met hem om de tafel gaan zitten, op zijn gevoelens inpraten en dan wil hij vast wel aan de slag als COC ambassadeur, om kinderen te vertellen dat het niet cool is om iemand voor homo uit te maken.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)_ik_heb_ook_homofansmooie bril
Dat is natuurlijk prima en heeft heelemaal niets met homofobie te maken..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:53 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
terwijl de term 'gay' onder verscheidene groep wordt gebruikt als negatieve aanduiding,
Of je het prima vindt is aan jezelf, maar hieruit concluderen dat iemand homofoob is, is een tikkeltje dom.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:42 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk prima en heeft heelemaal niets met homofobie te maken..
bitch please
deze beslissing van de Melkweg riekt ook nog eens naar racisme, want de blanke homofoob Steen mag wel komen optreden, maar voor zwarte homofoob Sizzla bleven een paar jaar geleden de deuren van de Melkweg uiteindelijk toch gesloten.
Hetzelfde dat moslims zeggen dat ze met joden de zionisten bedoelen. Als ze dood, vergast of vernietigd moeten worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mensen die hier het artikel niet lezen of gewoon zich niet in het onderwerp verdiept hebbenEr zijn zoveel mensen die 'gay' als bijvoeglijk naamwoord gebruiken, en als hij het had gehad over 'klote rappers' oid dan had niemand het erover gehad.
[..]
Zo werkt dat met rap ja, stijlfiguren, net als al die Amerikaanse rappers die andere rappers wel een kogel zouden geven e.d. En tja hij is grof ja, maar dat wisten die organisatoren ook voordat ze hem uitnodigde
Beweren dat het niets met homofobie of -haat te maken heeft is dom.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Of je het prima vindt is aan jezelf, maar hieruit concluderen dat iemand homofoob is, is een tikkeltje dom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |