abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162237529
Hoe is het protest zelf eigenlijk verlopen? En het optreden?

-edit-
http://www.geenstijl.nl/m(...)_saai_homoprote.html dus.

[ Bericht 63% gewijzigd door Resistor op 16-05-2016 19:51:01 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_162237707
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Negeren is het beste.

Het vreemde is natuurlijk wel dat deze rapper een podium gekregen heeft op een bevrijdingsfestival. Dan vieren we de vrijheid met een rapper die een concentratiekamp wil bouwen voor homo's.

Achteraf heeft hij dat natuurlijk niet zo bedoeld, hij bedoelde met 'gay', het minder negatieve 'nep'.
Ik vind het erger dat heel veel mensen woorden als homo en gay te pas en te onpas gebruiken, zeker in negatieve zin. Om mensen uit te schelden bijvoorbeeld. En dat dat blijkbaar okee is.
  maandag 16 mei 2016 @ 12:59:20 #54
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_162241389
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2016 09:17 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik vind het erger dat heel veel mensen woorden als homo en gay te pas en te onpas gebruiken, zeker in negatieve zin. Om mensen uit te schelden bijvoorbeeld. En dat dat blijkbaar okee is.
Vreselijk he, dat mensen vrij zijn om te zeggen en doen wat ze willen?
  maandag 16 mei 2016 @ 13:08:09 #55
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162241609
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2016 09:17 schreef skrn het volgende:

[..]

Doe niet zo nichterig man.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_162241633
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Vreselijk he, dat mensen vrij zijn om te zeggen en doen wat ze willen?
Vreselijk dat ik dat doe. Verschrikkelijk. Ik moet vastgezet worden.
  maandag 16 mei 2016 @ 13:32:52 #57
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162242159
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_162242298
Wat ik ook zie: afzwakken van uitspraken. Ja, nee, zo had hij het niet bedoeld. Met gay wordt wat anders bedoeld, en concentratiekampen, ja dat is een stijlfiguur.

[ Bericht 25% gewijzigd door Specularium op 16-05-2016 15:07:33 ]
pi_162259491
Mensen die hier het artikel niet lezen of gewoon zich niet in het onderwerp verdiept hebben :') Er zijn zoveel mensen die 'gay' als bijvoeglijk naamwoord gebruiken, en als hij het had gehad over 'klote rappers' oid dan had niemand het erover gehad.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:38 schreef skrn het volgende:
Wat ik ook zie: afzwakken van uitspraken. Ja, nee, zo had hij het niet bedoeld. Met gay wordt wat anders bedoeld, en concentratiekampen, ja dat is een stijlfiguur.

Zo werkt dat met rap ja, stijlfiguren, net als al die Amerikaanse rappers die andere rappers wel een kogel zouden geven e.d. En tja hij is grof ja, maar dat wisten die organisatoren ook voordat ze hem uitnodigde
  maandag 16 mei 2016 @ 23:46:03 #60
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162259698
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 08:01 schreef Kassamiep het volgende:
Gelukkig heeft hij geen "minder, minder,minder" geroepen maar slechts "ik wil ze vergassen in een concentratiekamp". Zorgt voor veel minder maatschappelijke onlust.
  maandag 16 mei 2016 @ 23:48:53 #61
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_162259770
Steen heeft gewoon een beetje liefde nodig
pi_162259856
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162260287
Alles Goed: Het mooie eerbetoon van Rapper Steen aan zijn vader Hans Kosterman

Vorige maand overleed Hans Kosterman. Muzikant bij de belangrijke Utrechtse band Braak, bestuurslid bij onder meer Buma/Stemra en als jurist grote steun voor muzikanten die slachtoffer dreigden te worden van wurgcontracten.

“Hans was een behulpzaam en liefdevol persoon, die zich altijd inzette voor de mensen die het minder hadden”, zei Henk Westbroek op DUIC. Hans Kosterman was een bijzonder mens. Rapper Steen is zijn zoon, bekend van teksten over dood en verderf. Hieronder zijn clip “Alles goed”, aansluitend het mooie eerbetoon van Steen aan zijn vader. Hans was een bijzonder mens, zijn zoon is dat ook. “Als vader had je geen beter werk kunnen leveren, dat weet je. Had ik problemen, was jij altijd waar ik op kon rekenen. Was ik verdrietig of alleen, lag ik kotsend op straat. Jij was daar. Ik wil je danken voor het advies dat je me hebt gegeven. Geniet van het leven, omdat het zomaar opeens voorbij kan zijn.”

https://www.duic.nl/algem(...)ader-hans-kosterman/

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162263597
quote:
Ahaa, nu vat ik hem. Toen steen eenmaal bij ze onder de aandacht kwam dachten ze hem mooi als voorbeeld te kunnen gebruiken voor oneigenlijk gebruik van aan homoseksualiteit gerelateerde termen. Misschien even met hem om de tafel gaan zitten, op zijn gevoelens inpraten en dan wil hij vast wel aan de slag als COC ambassadeur, om kinderen te vertellen dat het niet cool is om iemand voor homo uit te maken.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:36:58 #66
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_162265027
Met zijn achternaam is de eerste steen van het concentratiekamp al gelegd.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_162266245
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:53 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]
terwijl de term 'gay' onder verscheidene groep wordt gebruikt als negatieve aanduiding,
Dat is natuurlijk prima en heeft heelemaal niets met homofobie te maken..
bitch please

deze beslissing van de Melkweg riekt ook nog eens naar racisme, want de blanke homofoob Steen mag wel komen optreden, maar voor zwarte homofoob Sizzla bleven een paar jaar geleden de deuren van de Melkweg uiteindelijk toch gesloten.
pi_162267960
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:42 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk prima en heeft heelemaal niets met homofobie te maken..
bitch please

deze beslissing van de Melkweg riekt ook nog eens naar racisme, want de blanke homofoob Steen mag wel komen optreden, maar voor zwarte homofoob Sizzla bleven een paar jaar geleden de deuren van de Melkweg uiteindelijk toch gesloten.
Of je het prima vindt is aan jezelf, maar hieruit concluderen dat iemand homofoob is, is een tikkeltje dom.

De beslissing riekt enkel naar racisme als je dat héél graag wil. Sizzla zijn teksten gaan een stuk verder en als je de beste man ernaar vraagt zal die je gewoon vertellen dat hij inderdaad een hekel heeft aan homo's.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:58:24 #69
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_162268040
Je zult dit soort groepen nooit zien demonstreren voor een moskee, daarvoor poepen die nichten alle kleuren van de regenboog.

Een of andere obscure blanke rapper uit het kontgat van Nederland, tja, daar kun je veilig tegen gaan staan demonstreren en een beetje met je lelijke homovlag gaan staan wapperen. Kijk ons eens, wij zijn stuk voor stuk de MLKs van de gayscene! :')
pi_162268366
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 23:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mensen die hier het artikel niet lezen of gewoon zich niet in het onderwerp verdiept hebben :') Er zijn zoveel mensen die 'gay' als bijvoeglijk naamwoord gebruiken, en als hij het had gehad over 'klote rappers' oid dan had niemand het erover gehad.

[..]

Zo werkt dat met rap ja, stijlfiguren, net als al die Amerikaanse rappers die andere rappers wel een kogel zouden geven e.d. En tja hij is grof ja, maar dat wisten die organisatoren ook voordat ze hem uitnodigde
Hetzelfde dat moslims zeggen dat ze met joden de zionisten bedoelen. Als ze dood, vergast of vernietigd moeten worden.

Kan allemaal waar zijn maar ze zeiden wat anders.

Wat ik merk is dat veel mensen beoordelen om de vermeende intentie in plaats van de feiten. Dat vind ik curieus.

En natuurlijk, ik snap ook wel dat er vaak iets anders wordt bedoeld. Maar waar ik over val, is als ons de subcultuur bekend is, we makkelijker zeggen: zo is het niet bedoeld. Zoals bij voetbalsupporters.

Een boycot hoeft niet hoor. Maar ik blijf het achterlijk vinden.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 15:06:36 #71
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162269931
Waarom niet weigeren omdat ie kut"muziek" maakt? Lijkt me reden genoeg. Jezus, Nederlandse rap is zo slecht en deze gast zit ergens bovenaan qua matigheid.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_162269990
Steen? Nooit van gehoord. Nou ja, hij heeft nu in ieder geval iets gevonden om in de publiciteit t komen bij het gebrek aan muzikaal talent.
pi_162270093
Ik dacht altijd dat Steen een personage was van hem, net als Gino bij Fresku
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:00:42 #74
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_162271047
"De PC cultuur" - Godverdomme, mensen hebben South Park gekeken en hebben opeens ook een mening :')_!

Wat een armoe.

Tevens zitten er nog steeds grenzen aan 'de vrijheid van meningsuiting', dat schijnen mensen ook maar niet te willen begrijpen...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_162272936
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Of je het prima vindt is aan jezelf, maar hieruit concluderen dat iemand homofoob is, is een tikkeltje dom.

Beweren dat het niets met homofobie of -haat te maken heeft is dom.
Woorden worden geen scheldwoord omdat mensen er zo'n positief gevoel over hebben en woorden als scheldwoord gebruiken voedt deze gevoelens alleen maar.

andere mooie line van rapper in kwestie "het meest haat ik flikkers, ziektedragers, kanker op man met je lul in andermans anus"
bedoelt ie daar ook 'fake' rappers mee denk je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')