Achter het aanrecht Blini's maken voor je dronken man die je eerst verkracht en daarna in elkaar slaatquote:
Een VVD'er wordt (terecht) hard aangepakt maar geen kritische noot naar die idiote D66 burgermeester.quote:
Die ken ik dan weer niet uitmuntendquote:
Dan heb jij nooit het Journaal gekeken vroegahquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iemand die het dossier Jos van Rey niet kent neem ik niet serieus.
Het verschil is dat Jos geen klompvoet heeft.quote:
Dat heeft helemaal niets met Jos van Rey te maken of Kysia, maar oké.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet uitmuntend
[..]
Dan heb jij nooit het Journaal gekeken vroegah
Als je Kysia niet kent, heb je zeer weinig naar het Journaal gekeken bedoel ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met Jos van Rey te maken of Kysia, maar oké.
link?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:31 schreef Szura het volgende:
Die docu moeten jullie kijken. Hij belt af en opeens staan de presentatoren voor z'n neus.
dit vraagt om een bijbelquote:
Kysia genoemd worden is op zich al klachtwaardig. Dat lijkt me eerder een naam voor een hele erge ziekte.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je Kysia niet kent, heb je zeer weinig naar het Journaal gekeken bedoel ik
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Die advocaat doet ook optredens.
[ afbeelding ]
Roland waar heb je last van?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kysia genoemd worden is op zich al klachtwaardig. Dat lijkt me eerder een naam voor een hele erge ziekte.
godverquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
??? dus jij vindt Kysia wel een leuke naam of hoe moet ik dit zien? ik zeg gewoon wat over een persoon aan tafel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roland waar heb je last van?![]()
Deel het met ons, wij zijn er om je te steunen
men kent hem nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ardy Stemerding is de zoon van Tijsgod.
Als het koningshuis wordt opgeheven kan Kysia weer interessante dingen gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:34 schreef Szura het volgende:
Kysia is een prima meid maar moet weg bij dat koningshuisgedoe
Koken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als het koningshuis wordt opgeheven kan Kysia weer interessante dingen gaan doen.
En Dacne doet alles op de groenten van de Lidlquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
De Russen onder de doping maar onze schone Nederlanders wonnen alles natuurlijk met het schaatsen
Kramer gaat 5 jaar later een Boogerdje doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
De Russen onder de doping maar onze schone Nederlanders wonnen alles natuurlijk met het schaatsen
Die zijn wel ernstig lekker overigensquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
En Dacne doet alles op de groenten van de Lidl
Sven Kramer is clean.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
Michiel Kramer?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kramer gaat 5 jaar later een Boogerdje doen
Dafne heeft een HGH kaak.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
En Dacne doet alles op de groenten van de Lidl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |