Het ziet er ook echt goed uit. Goed optimized ook. Speel met alles op max en ik kom echt niet beneden de 60fps.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of BJ dood isDie heli op het einde
Doom was inderdaad lekker knallen en met het artwork van sommige levels die ik gezien heb zal het ongetwijfeld prachtig zijn
Dat had ik niet eens bedachtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk van die mannen die alleen vrienden met je zijn met de hoop in je broekje te komen
Die zit in zijn mancave nu te broeden op een strategie om haar alsnog tot paren te dwingenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet likt hij zijn wonden en is het over een tijdje weer gewoon vrienden, vaak genoeg zien gebeuren in mijn vriendengroep.
Ik weet dat mijn graphics kaart prima is maar ik wil de nieuwe Nvidiaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het ziet er ook echt goed uit. Goed optimized ook. Speel met alles op max en ik kom echt niet beneden de 60fps.
Er schijnt een vervolg op TNO te komen, dus wie weet
Ja alsof ik daar zin in heb na dit kinderachtige gedragquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet likt hij zijn wonden en is het over een tijdje weer gewoon vrienden, vaak genoeg zien gebeuren in mijn vriendengroep.
Die zijn wel dik ja, die kaartenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn graphics kaart prima is maar ik wil de nieuwe Nvidia
Zou wel gaaf zijn, BJ die het laatste nazi scum afmaakt
Zegt ook wel weer wat over jouw mensenkennis maar goedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja alsof ik daar zin in heb na dit kinderachtige gedrag
Gewoon letterlijk opeens geen communicatie meer he.
Hij via de app 'ja vind het toch wel kut dat je niks wil' of zoiets. Ik 'ja sorry maar dat zit er voor mij gewoon niet in'
Daarna nooit meer iets. Heb nog weken lang contact gezocht.
Dan ga ik echt niet zo van 'je was een complete lul maar leuk dat je weer vrienden wil zijn. Koffie?'
Dat zou wel heel triest zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit in zijn mancave nu te broeden op een strategie om haar alsnog tot paren te dwingen![]()
Echt
Dus ik ben niet empathisch en naïef. Maar goed dat hij van me af is danquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt ook wel weer wat over jouw mensenkennis maar goed
Ik vond TNO vooral fijn dat het eindelijke een fps is die op verhaalniveau kan concurreren met een rpgquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zijn wel dik ja, die kaarten
BJ knalt Nazi's af en dat is het. TNO was een verfrissende FPS en ik ben blij dat meerdere games nu zo zijn. Heerlijk.
Lijkt me bij deze dus verschrikkelijk om vrouw te zijn, moet je bij elke man die binnen een meter afstand zowat gaan denken dat hij met je wil neukenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Dus ik ben niet empathisch en naïef. Maar goed dat hij van me af is dan
Nou ja, als iemand stapelgek is op een ander en dan een dikke nee krijgt kan ik me wel voorstellen dat een tijdje geen contact wel zo fijn kan zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Dus ik ben niet empathisch en naïef. Maar goed dat hij van me af is dan
Dan zal je Doom minder waarderen. Dat is meer dikke actie, snelle gameplay, geen re-loading en echt veel meer combat. Er zit een verhaal op de achtergrond en het heeft wel wat, maar het is zeker niet de hoofdzaak. Voor mij is het precies goedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vond TNO vooral fijn dat het eindelijke een fps is die op verhaalniveau kan concurreren met een rpg
Dan kun je dat gewoon netjes zeggenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand stapelgek is op een ander en dan een dikke nee krijgt kan ik me wel voorstellen dat een tijdje geen contact wel zo fijn kan zijn.
Niks mis met knallen, ik vond serious sam ook magistraalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zal je Doom minder waarderen. Dat is meer dikke actie, snelle gameplay, geen re-loading en echt veel meer combat. Er zit een verhaal op de achtergrond en het heeft wel wat, maar het is zeker niet de hoofdzaak. Voor mij is het precies goed
Contact opnemen om te zeggen even geen contact meer te willen is contact hequote:
Als we dan toch over vooroordelen praten zouden wat dat betreft alle japanners uitgestorven moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook gewoon de natuur he, herten zonder groot gewei wil de hinde ook niet achterop zich hebben, kun je wel het hele bos aan gort raggen met je zielige geweitje, lost ook niets op
Zal niet al te lang meer duren dunkt me, de Duitsers neuken niet meer uit collectief schuldgevoel en de Japanners omdat ze 18 uur per dag werken en ze met stress in hun lul rondlopenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we dan toch over vooroordelen praten zouden wat dat betreft alle japanners uitgestorven moeten zijn.
De lieve jongens zijn stiekem de grootste klootzakken die er zijn. Daar moet een vrouw toch drijfnat van worden?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk van die mannen die alleen vrienden met je zijn met de hoop in je broekje te komen
Als het me lukt zal ik wel wat gameplay opnemenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks mis met knallen, ik vond serious sam ook magistraal
Denken dat zo iemand verder kan gaan met je en doen alsof er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja alsof ik daar zin in heb na dit kinderachtige gedrag
Gewoon letterlijk opeens geen communicatie meer he.
Hij via de app 'ja vind het toch wel kut dat je niks wil' of zoiets. Ik 'ja sorry maar dat zit er voor mij gewoon niet in'
Daarna nooit meer iets. Heb nog weken lang contact gezocht.
Dan ga ik echt niet zo van 'je was een complete lul maar leuk dat je weer vrienden wil zijn. Koffie?'
Na jaren vriendschap is het toch niet teveel gevraagd om even aan te geven waarom je geen contact meer wilt?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat zo iemand verder kan gaan met je en doen alsof er niks aan de hand is
Ow op Fok ook al? Wordt behoorlijk breed uitgemeten zeg....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Belgische kitesurfer ernstig gewond Faxie?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar goed, we zitten weer in de alle vrouwen zijn kuthoeren modus zie ik.
Je snapt toch zeker ook wel dat door dit soort kansloos gedrag je de reden hebt waarom geen enkele vrouw haar benen spreid voor je, kip ei en je trapt het ei zelf kapotquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want dan krijgt hij een hoop gekusjekroel bullshit van jou
Als er geen balsporten meer zouden gedaan worden kunnen er wel paar ziekenhuizen gesloten worden en de fysio zit zonder werkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op Fok ook al? Wordt behoorlijk breed uitgemeten zeg....
Tja shit happens. Hoeveel gipsvluchten zijn er geweest dit jaar?
Weet nog niet of het een bekende is trouwens. Op de Facebook groep van Antwerpen weten ze het nog niet.
Die eieren worden al jarenlang naar m'n kop gegooid.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je snapt toch zeker ook wel dat door dit soort kansloos gedrag je de reden hebt waarom geen enkele vrouw haar benen spreid voor je, kip ei en je trapt het ei zelf kapot
Schaf paardrijden ook maar af trouwensquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er geen balsporten meer zouden gedaan worden kunnen er wel paar ziekenhuizen gesloten worden en de fysio zit zonder werk
Zeiksnorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die eieren worden al jarenlang naar m'n kop gegooid.
Is je bier op?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ow we zijn weer zielig aan het doen zie ik?
Ik heb reden om zielig te doen zie je mij ook niet doen
Kusjekroelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ow we zijn weer zielig aan het doen zie ik?
Ik heb reden om zielig te doen zie je mij ook niet doen
Godverdomme, ik wilde het nog vragen want ik dacht het al te lezen, neeeeeeee johquote:
Goed idee is ook beter voor die paardenquote:
Hopelijk voel je je nu beter over je afwijzing. Echt super cool dat je een wildvreemde moet gebruiken als boksbal om verder te kunnen. Hoe oud was je ook al weer?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want dan krijgt hij een hoop gekusjekroel bullshit van jou
Dat is ook echt overdreven. Nou ja, ik weet niet wat hiervoor gebeurde maar nu heb je gewoon gevoelens voor iemand die dat niet voor jou heeft. Dat is niet expres vanuit haar of zo. Die dingen gebeuren en het is ook hardly een wereldrampquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die eieren worden al jarenlang naar m'n kop gegooid.
Zeg maar dat het niet zo is jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je nu beter over je afwijzing. Echt super cool dat je een wildvreemde moet gebruiken als boksbal om verder te kunnen. Hoe oud was je ook al weer?
Pfttttt en dan zichzelf afvragen waarom zijn enige gezelschap speelgoed isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |