Na jaren vriendschap is het toch niet teveel gevraagd om even aan te geven waarom je geen contact meer wilt?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat zo iemand verder kan gaan met je en doen alsof er niks aan de hand is
Ow op Fok ook al? Wordt behoorlijk breed uitgemeten zeg....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Belgische kitesurfer ernstig gewond Faxie?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar goed, we zitten weer in de alle vrouwen zijn kuthoeren modus zie ik.
Je snapt toch zeker ook wel dat door dit soort kansloos gedrag je de reden hebt waarom geen enkele vrouw haar benen spreid voor je, kip ei en je trapt het ei zelf kapotquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want dan krijgt hij een hoop gekusjekroel bullshit van jou
Als er geen balsporten meer zouden gedaan worden kunnen er wel paar ziekenhuizen gesloten worden en de fysio zit zonder werkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op Fok ook al? Wordt behoorlijk breed uitgemeten zeg....
Tja shit happens. Hoeveel gipsvluchten zijn er geweest dit jaar?
Weet nog niet of het een bekende is trouwens. Op de Facebook groep van Antwerpen weten ze het nog niet.
Die eieren worden al jarenlang naar m'n kop gegooid.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je snapt toch zeker ook wel dat door dit soort kansloos gedrag je de reden hebt waarom geen enkele vrouw haar benen spreid voor je, kip ei en je trapt het ei zelf kapot
Schaf paardrijden ook maar af trouwensquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er geen balsporten meer zouden gedaan worden kunnen er wel paar ziekenhuizen gesloten worden en de fysio zit zonder werk
Zeiksnorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die eieren worden al jarenlang naar m'n kop gegooid.
Is je bier op?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ow we zijn weer zielig aan het doen zie ik?
Ik heb reden om zielig te doen zie je mij ook niet doen
Kusjekroelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ow we zijn weer zielig aan het doen zie ik?
Ik heb reden om zielig te doen zie je mij ook niet doen
Godverdomme, ik wilde het nog vragen want ik dacht het al te lezen, neeeeeeee johquote:
Goed idee is ook beter voor die paardenquote:
Hopelijk voel je je nu beter over je afwijzing. Echt super cool dat je een wildvreemde moet gebruiken als boksbal om verder te kunnen. Hoe oud was je ook al weer?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want dan krijgt hij een hoop gekusjekroel bullshit van jou
Dat is ook echt overdreven. Nou ja, ik weet niet wat hiervoor gebeurde maar nu heb je gewoon gevoelens voor iemand die dat niet voor jou heeft. Dat is niet expres vanuit haar of zo. Die dingen gebeuren en het is ook hardly een wereldrampquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die eieren worden al jarenlang naar m'n kop gegooid.
Zeg maar dat het niet zo is jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je nu beter over je afwijzing. Echt super cool dat je een wildvreemde moet gebruiken als boksbal om verder te kunnen. Hoe oud was je ook al weer?
Pfttttt en dan zichzelf afvragen waarom zijn enige gezelschap speelgoed isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |