Entertainment? Is Air voor je neus aan het jongleren?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:29 schreef MissMSX het volgende:
Altijd fijn, wat entertainment bij mijn bakkie ochtendleut![]()
Minstens.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Entertainment? Is Air voor je neus aan het jongleren?
Creatieve manier om het krabbelen aan mijn zak te beschrijven. Al is het natuurlijk wel met twee ballen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Entertainment? Is Air voor je neus aan het jongleren?
Dat laatste.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:38 schreef Allures het volgende:
Waarom ben ik al wakkerik ging een gat in de dag slapen
Soms heb ik het gevoel dat yats hier alleen komt om zich af te laten zeiken. Hij trapt elke open deur in. Maar misschien is dat een of andere vreemde dynamiek hier die ik nog steeds niet snap
Always the charming gentleman you.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Creatieve manier om het krabbelen aan mijn zak te beschrijven. Al is het natuurlijk wel met twee ballen.
Wil je ff aan mijn vingers ruiken?quote:
Neen, dank u. Ik heb er zelf al 10.quote:
Die ruiken niet naar mijn ballen... Toch?quote:
Ik ben niet zo geinteresseerd in het geurpalet van uw scrotum, mijnheer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ruiken niet naar mijn ballen... Toch?
Oh you...Gelukkig is dat niet wat je tegen mij zegt in onze DM-sessies.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geinteresseerd in het geurpalet van uw scrotum, mijnheer.
Oh you!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh you...Gelukkig is dat niet wat je tegen mij zegt in onze DM-sessies.
Geen woord van gelogen, toch?quote:
Dat klopt, ik zeg dat inderdaad niet in onze niet bestaande dm-sessies.quote:
ik doe ff een yatsie nu.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wel waar jouw posts meestal over gaan inderdaad. Prima verder, daar niet van, maar je weet dat je reacties kunt verwachten.
En ik mag blij zijn dat ik een vrouwtje heb die me leuk vind? Wat lief van je. Maar tegelijk ook enorm arrogant van je. Je bent echt niet de enige man die vrouwen leuk vinden, al vraag ik me soms af waarom bij jou, maar dat is niet aan mij verder. Ik word alleen een beetje moe van die sneren af en toe en dus zeg ik er wat van.
Oh, en ja, ik ben gelukkig met mijn vriendin en andersom. Iets wat ik niet echt meer verwachtte na veel mindere ervaringen met andere vrouwen maar wat het des te fijner maakt.
Ja nee, dan blijf ik bezigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lelijke vrouwen neuken voor de maatschappij
Gewoon knappe vrouwen neuken voor mezelfquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar wel met n goed lijf, anders heb je aan die zak niet genoeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |