Klopt dat zijn dezelfde.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kon vroeger mijn plas een hele dag ophouden als we 14 uur in de auto naar Frankrijk zaten. Dat zijn toch dezelfde spieren? :$
Again beelddenker.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas ben ik tegenwoordig wijd alsof mijn binnenkant Nagasaki heeft meegemaakt.
Lekker makkelijk fistenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas ben ik tegenwoordig wijd alsof mijn binnenkant Nagasaki heeft meegemaakt.
Heb je al een naam bedacht?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel veel zin om mijn mierenkoningin te kunnen zien. Ze is al op de post gegaan.
Freud was een flapdrol.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:02 schreef Harmankardon het volgende:
Logeren in een hotel waar Freud heeft gewoond
Tijd dat je bij haar gaat inwonen dan.quote:
Dan zou ik het gewoon houden op juffrouw mierquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben daar niet zo van. :$
Mijn gupjes hebben ook geen namen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:44 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Auw dat heeft mijn man al eens gehad ja. Dat was nog eens een coitus interuptus.
Jeejquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel veel zin om mijn mierenkoningin te kunnen zien. Ze is al op de post gegaan.
Ik meen me genoeg posts van jou over 8 minuten seks te herinneren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein beetje geil geworden van die filmpjes![]()
Zou het kunnen dat ik dat van nature heb dan als man zijnde?, ik heb van die keiharde spieren rond mijn penis en ik kan aardig wat regelen m.b.t. tot mijn lozinkje, tot vreugde van wat vrouwvolk in het verleden dan
Alsof 't allemaal over seks gaat, kijk ik heb ook wel eens minnaressen en dan neuken we of 8 minuten snel even in een auto of steegje of we komen de hele zaterdag of zondag niet meer uit bed maar jij mag toch blij zijn dat je een vrouwtje hebt die je leuk vind en andersom en daar gaat het toch om eigenlijk, wees gewoon blij en gelukkig met die liefde en wat op er je dekseltje pastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik meen me genoeg posts van jou over 8 minuten seks te herinneren.
Dat is wel waar jouw posts meestal over gaan inderdaad. Prima verder, daar niet van, maar je weet dat je reacties kunt verwachten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof 't allemaal over seks gaat, kijk ik heb ook wel eens minnaressen en dan neuken we of 8 minuten snel even in een auto of steegje of we komen de hele zaterdag of zondag niet meer uit bed maar jij mag toch blij zijn dat je een vrouwtje hebt die je leuk vind en andersom en daar gaat het toch om eigenlijk, wees gewoon blij en gelukkig met die liefde en wat op er je dekseltje past
Ik bewonder je vertrouwen in de mensheid dat je nog de moeite neemt om te reageren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |