Hey WT.quote:
Ook wel mooi.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een keizersnede live gezien.
Bij een hond.
Ik vond het maar niets om te zien, schrok me werkelijk kapot van de zwiemels, de pijn, het bloed en hoe groot het gaatje kan worden waar ik zo dol op benquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook wel mooi.
Dierenbevallingen heb ik wel gezien. Kalfje. Heel veel kittens. Maar zou ook wel eens van een mens willen zien.
Ik denk dat de eerste die van mezelf is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook wel mooi.
Dierenbevallingen heb ik wel gezien. Kalfje. Heel veel kittens. Maar zou ook wel eens van een mens willen zien.
Gelukkig kan het daarna weer zo strak worden als voorheen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond het maar niets om te zien, schrok me werkelijk kapot van de zwiemels, de pijn, het bloed en hoe groot het gaatje kan worden waar ik zo dol op ben
Ik heb met genoeg moeders geneukt om te weten dat dit waar is gelukkigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:42 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Gelukkig kan het daarna weer zo strak worden als voorheen.
(en strakker als ze iets te enthousiast hechten)
En ik had vorig jaar een date die vond me zo strak dat hij mijn orgasme niet eens herkende en vroeg of ik wel gekomen was.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb met genoeg moeders geneukt om te weten dat dit waar is gelukkig
Hechtinkje extra dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:48 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
En ik had vorig jaar een date die vond me zo strak dat hij mijn orgasme niet eens herkende en vroeg of ik wel gekomen was.
Fijne ingreep lijkt me dit maar niet heusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:50 schreef Norma_Jeane het volgende:
En ik ken iemand waarbij te enthousiast gehecht was en geen seks meer kon hebben. Dat moest ahum ongedaan gemaakt worden dus.
Niet bij mij. Bekkenbodemspieren goed trainen.quote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:51 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Niet bij mij. Bekkenbodemspieren goed trainen.
Nou sowieso gaan hardlopen hielp hier al behoorlijk. Maar spieren aanspannen alsof je plas ophoudt traint die specifieke spieren daar. Google maar op kegel exercise.quote:
Klein beetje geil geworden van die filmpjesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:00 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Nou sowieso gaan hardlopen hielp hier al behoorlijk. Maar spieren aanspannen alsof je plas ophoudt traint die specifieke spieren daar. Google maar op kegel exercise.
Schijnt ook heel goed voor mannen te zijn. Krijg je een goede beheersing van je ejaculatie oa van. Mocht je dat nog niet hebben
Kan zijn dat ze met sporten al getraind worden (ga er maar even voor het gemak vanuit dat je sportief bentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein beetje geil geworden van die filmpjes![]()
Zou het kunnen dat ik dat van nature heb dan als man zijnde?, ik heb van die keiharde spieren rond mijn penis en ik kan aardig wat regelen m.b.t. tot mijn lozinkje, tot vreugde van wat vrouwvolk in het verleden dan
Ik ben een Bourgondiėr pur sang dus ik sport alleen het hoognodige voor mijn conditie en de lijn, dank de goden voor mijn snelle stofwisseling en qua seks, tja soms urenlang tot een hele vrije dag aan het wippen aan toe maar soms ook even snel tussendoor dus dat zal 't hem ook niet zijn denk ik, gewoon een titanium perineum denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:12 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze met sporten al getraind worden (ga er maar even voor het gemak vanuit dat je sportief bentweet ik verder niet) of dat je ze tijdens seks automatisch traint.
Oke beelddenker hier.quote:
O ja dat ik had de eerst keer dat ik de term 'kegel oefeningen' las een beeld die in een zeker topic op kpd niet zou misstaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat had ik al met je kegeloefeningen hoor![]()
Heel vreemd plaatje
Totdat die spier overbelast is ja...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:00 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Nou sowieso gaan hardlopen hielp hier al behoorlijk. Maar spieren aanspannen alsof je plas ophoudt traint die specifieke spieren daar. Google maar op kegel exercise.
Schijnt ook heel goed voor mannen te zijn. Krijg je een goede beheersing van je ejaculatie oa van. Mocht je dat nog niet hebben
Auw dat heeft mijn man al eens gehad ja. Dat was nog eens een coitus interuptus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |