Unbreakable, BBoy Justie en de Volkszangerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:58 schreef ato het volgende:
Omdat mijn RTL app eruit ligt ( klootzakken) en ik moet betalen op tv.
Kan ik niet kijken. Wie zijn er door?
Dank je, unbreakable was wel leuk toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Unbreakable, BBoy Justie en de Volkszanger
publiek dat stemtquote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik vind de nieuwe opzet compleet bagger. Waarom nou niet gewoon zoals ze het in Engeland ook doen. 8 uitzendingen audities. 1 uitzending selectie van 40 kandidaten. 5 halve finales met 8 acts. Nummer 1 SMS/Bellen door. Dan jury kiezen tussen de nummers 2 en 3. Dan grote finale met 10 acts. SMS/Bellen bepaalt de winnaar. Gaat al jaren goed in Engeland, maar hier in NL mot en zal de jury weer meer te bepalen hebben. Die mensen in de zaal zullen ze ook wel geselecteerd hebben. BAH BAH BAH. Vanavond maar weer gauw naar het origineel kijken in Engeland
Zekers, maar ik denk dat er een kiddie-act gaat winnen Lil Justie of All Star of die jongen die gepest was op school,.quote:
Zo was het voorheen ook in Nederland. Vind dit nieuwe concept ook niks.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik vind de nieuwe opzet compleet bagger. Waarom nou niet gewoon zoals ze het in Engeland ook doen. 8 uitzendingen audities. 1 uitzending selectie van 40 kandidaten. 5 halve finales met 8 acts. Nummer 1 SMS/Bellen door. Dan jury kiezen tussen de nummers 2 en 3. Dan grote finale met 10 acts. SMS/Bellen bepaalt de winnaar. Gaat al jaren goed in Engeland, maar hier in NL mot en zal de jury weer meer te bepalen hebben. Die mensen in de zaal zullen ze ook wel geselecteerd hebben. BAH BAH BAH. Vanavond maar weer gauw naar het origineel kijken in Engeland
Nee die moet volgende week. Deze deed de vorige keer André Hazes en werd toen bekritiseerd dat hij teveel Renee Froger en consorten nadeed.quote:
denk het ook. Denk zelfs dat hij gaat winnen.quote:
Nederland moet natuurlijk ook een eigen Paul Pottsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het ook. Denk zelfs dat hij gaat winnen.
Dus datquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nederland moet natuurlijk ook een eigen Paul Potts
Ja precies dat inderdaad. Maar dat kwam bij mij voor een groot deel, doordat ik wormpjes vond in de bevroren frambozen van de AH.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:32 schreef MissJ het volgende:
Ik zit ook totaal niet op te letten![]()
ben ondertussen allerlei andere dingen aan het doen
OMG wat ranzig zegquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja precies dat inderdaad. Maar dat kwam bij mij voor een groot deel, doordat ik wormpjes vond in de bevroren frambozen van de AH.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja precies dat inderdaad. Maar dat kwam bij mij voor een groot deel, doordat ik wormpjes vond in de bevroren frambozen van de AH.![]()
Wel voedzaamquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:42 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
En staafmix ik dus altijd door de smoothies. Lekkere gedachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |