Zou het niet weten ,.. ik kwam het tegen op PSV.netwerk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen zin om dat hele document door te lezen, maar wat is het precies? Is het een concreet plan of gewoon een leuk idee door een innovatief bureau?
Ik ben benieuwd wat Van Ginkel zelf wil. Er zullen genoeg clubs interesse in hem hebben en zal ook niet goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Conte doet over het algemeen niets met de jeugd, die koopt liever een gearriveerde middenvelder voor 20 miljoen. Van Ginkel zal dus waarschijnlijk wel blijven.
Hij verdient bij Chelsea het zesvoudige van het plafond van PSV. Zo heel waarschijnlijk acht ik de kans niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Conte doet over het algemeen niets met de jeugd, die koopt liever een gearriveerde middenvelder voor 20 miljoen. Van Ginkel zal dus waarschijnlijk wel blijven.
PSV wil 10 miljoen zeggen zequote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:46 schreef Lemming22 het volgende:
En dan het nieuws van een andere orde: Corriere dello sport meldt dat Bruma rond is met Inter en wacht op een akkoord tussen PSV en Inter.
Dat zal wel weer voor een flutbedragje worden. Zo jammer, want een verdediger van het kaliber Bruma heb je zo 1,2,3 niet terug. Als ik dan lees dat Napoli in de markt ligt voor Klaassen en mogelijk 15 a 20 mil exclusief bonussen betaald dan vind ik Bruma minstens hetzelfde waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:46 schreef Lemming22 het volgende:
En dan het nieuws van een andere orde: Corriere dello sport meldt dat Bruma rond is met Inter en wacht op een akkoord tussen PSV en Inter.
Memphis 34 miljoenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:36 schreef Kikkerkaas het volgende:
Rond de 3 tot 7 miljoen is wel een reëel bedrag voor een speler bij PSV
Hoe lang is het contract nog van Bruma?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gvd dan kan je hem net zo goed behouden, 10 miljoen geef je tegenwoordig voor reservespelers
2018quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:02 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hoe lang is het contract nog van Bruma?
Veel te weinig, minimaal vijf erbij en dan nog wat bonussen en/of doorverkooppercentage enz afdingenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gvd dan kan je hem net zo goed behouden, 10 miljoen geef je tegenwoordig voor reservespelers
Prachtige club wel voor die jongen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:25 schreef Lemming22 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Brands zo vroeg in de transferwindow al akkoord gaat met slechts 10 miljoen. Maar blijkbaar heeft Bruma wel al toestemming gekregen om te gaan onderhandelen. Die zien we niet meer terug in Eindhoven.
Vorig jaar twee geruchten gehoord. Reyes en Balanta. Reyes was steeds heel hardnekkig. Ik neem aan dat Letschert inmiddels ook op het lijstje staat Brands kennende. Ik zou proberen Van Beek te halen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er al een opvolger voor Bruma, of halen we er eentje uit Zuid Amerika?
Hij is wel een lopende speler. Houdt Conte van.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |