abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162153727
quote:
Italiaanse homostellen kunnen zich voortaan registreren als partners. Daar heeft het Italiaanse Lagerhuis woensdag mee ingestemd na lange onenigheid over de nieuwe wet. Italië was het enige land in Europa waar geregistreerd partnerschap voor homo's nog verboden was. Premier Matteo Renzi sprak van een stap voorwaarts, maar LHBT-organisatie Arcigay is nog niet tevreden.

Het wetsvoorstel werd door een grote meerderheid van het Italiaanse Lagerhuis aangenomen. 369 leden stemden voor, 193 tegen.

Een geregistreerd partnerschap lijkt in veel opzichten op een huwelijk. Zo is er sprake van erfrecht en mogen partners medische beslissingen voor elkaar nemen als de ander daartoe niet in staat is.

Premier Matteo Renzi vindt dat de nieuwe wet gevierd moet worden. ,,Vandaag schrijven we een belangrijke bladzijde voor ons geliefde Italië", schreef hij op Facebook.

Er zijn ook beperkingen aan het geregistreerd partnerschap. Vooral adoptie is een heet hangijzer, want dit is nog niet toegestaan. Ook mogen lesbische stellen niet gebruikmaken van kunstmatige inseminatie. Wegens het ontbreken van het adoptierecht is de kous voor LHBT-organisatie Arcigay nog lang niet af.

,,Het is een uitstekend beginpunt, maar er is nog een lange weg te gaan voordat er sprake is van volledige gelijkheid", zei Gabriele Piazzoni, voorzitter van Arcigay. De organisatie streeft naar de mogelijkheid tot trouwen voor homostellen, maar de Katholieke Kerk ligt hier dwars. Volgens de invloedrijke kerk is het huwelijk puur voor de relatie tussen een man en een vrouw.

Al in 2013 werd het wetsvoorstel voor partnerregistatie voor het eerst gepresenteerd. Door onenigheid in de regering en werden er veel beperkingen opgelegd, waaronder het schrappen van het adoptierecht. Ook zat het wetsvoorstel tussen twee vuren in. Katholieke groeperingen vonden het voorstel te ver gaan, homorechtenactivisten vonden het juist te terughoudend.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oe-voor-homo-s.dhtml
Welkom bij de westerse wereld Italië. Zo zie je maar weer wat voor een enorme invloed het Vaticaan er cultureel toch nog heeft.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:10:38 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162153977
#normvervaging
pi_162154020
:(
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 15:14:11 #4
137949 Disana
pi_162154078
Jammer dat er geen recht van adoptie is.
pi_162154108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:14 schreef Disana het volgende:
Dat bleek inderdaad een brug te ver voor de Italianen. Maar het is in elk geval zeer concrete vooruitgang en wie weet wat er in de toekomst nog verandert. De trend op dit gebied is overal vooruitgang, niet andersom.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 15:15:58 #6
137949 Disana
pi_162154125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat bleek inderdaad een brug te ver voor de Italianen. Maar het is in elk geval zeer concrete vooruitgang en wie weet wat er in de toekomst nog verandert. De trend op dit gebied is overal vooruitgang, niet andersom.
Daar heb je gelijk in, de tendens is progressief en dit is zeker een flinke stap vooruit.
pi_162154198
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:14 schreef Disana het volgende:
Jammer dat kinderen niet in een onnatuurlijke omgeving mogen opgroeien? Gelukkig staat in Italië nog altijd het belang van het kind en niet dat van de wannabe papa's voorop

Het is ook zeer vreemd dat homostellen er bijna altijd voor kiezen een jongetje te adopteren
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 15:20:15 #8
137949 Disana
pi_162154243
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jammer dat kinderen niet in een onnatuurlijke omgeving mogen opgroeien? Gelukkig staat in Italië nog altijd het belang van het kind en niet dat van de wannabe papa's voorop

Het is ook zeer vreemd dat homostellen er bijna altijd voor kiezen een jongetje te adopteren
Liefhebbende gezinnen, hetero of homo, zijn altijd geschikt voor kinderen die liefde en een onderdak nodig hebben.

En heb je een link naar een onderzoek over je bewering?
pi_162154247
wa
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:12 schreef vigen98 het volgende:
:(
wat
pi_162154284
Euh, en oost-europa dan?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_162154288
quote:

[..]

Ehm, de kinderen die ze adopteren zaten al niet in een al te natuurlijke omgeving meestal hè. Waarom denk je dat ze ter adoptie worden afgestaan?

Daarbij lijkt het mij juist logisch dat twee mannen meer verstand hebben van jongenszaken.
pi_162154332
quote:
Italiaanse homostellen kunnen zich voortaan registreren als partners. Daar heeft het Italiaanse Lagerhuis woensdag mee ingestemd na lange onenigheid over de nieuwe wet. Italië was het enige land in Europa waar geregistreerd partnerschap voor homo's nog verboden was. Premier Matteo Renzi sprak van een stap voorwaarts, maar LHBT-organisatie Arcigay is nog niet tevreden.
Typisch weer, geef ze een vinger en ze eisen meteen je hele hand.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_162154384
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:23 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De progressieve "ruimdenkendheid" moet er natuurlijk uiteindelijk maximaal door worden gestampt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_162154388
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:22 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ehm, de kinderen die ze adopteren zaten al niet in een al te natuurlijke omgeving meestal hè. Waarom denk je dat ze ter adoptie worden afgestaan?

Daarbij lijkt het mij juist logisch dat twee mannen meer verstand hebben van jongenszaken.
de adoptieindustrie is een miljardenbusiness. Het is je reinste kinderhandel. En wordt die kinderen wel eens gevraagd of ze een Papa en een Mama of twee papa's willen?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_162154417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Euh, en oost-europa dan?
De titel van het AD (die ik overnam, dus ik steek de hand in eigen boezem) klopt inderdaad niet. Het is de laatste westerse democratie dit dit doet, maar niet alle Europese landen kennen een vorm van partnerschap voor homo's.

Met deze stap van Italië is het overigens wel voor het eerst zo dat een meerderheid van alle Europeanen (niet EU, maar echt Europa) in een land woont waar homo's juridisch erkend worden en minimaal een geregistreerd partnerschap aan kunnen gaan.
pi_162154488
Is er al eens onderzocht of kinderen geboren/geadopteerd bij een homostel dezelfde of betere uitkomsten hebben als kinderen uit een traditioneel gezin? Leuk dat de homo's en lesbiennes van deze wereld allerlei rechten krijgen, maar degenen zonder stem in de politiek vind ik belangrijker.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:30:26 #17
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162154535
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
En wordt die kinderen wel eens gevraagd of ze een Papa en een Mama of twee papa's willen?
Alsof ze daar überhaupt een goede keuze over kunnen maken, het zijn kinderen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_162154564
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

de adoptieindustrie is een miljardenbusiness. Het is je reinste kinderhandel. En wordt die kinderen wel eens gevraagd of ze een Papa en een Mama of twee papa's willen?
Hoe is het een miljardenbusiness? Er zijn ca. 250.000 adopties wereldwijd per jaar en dan zou er dus >4000 euro per kind moeten worden betaald alsof het een vrije markt is, terwijl dat praktisch overal verboden is.

Afgezien daarvan: hoe is dat überhaupt relevant voor of homo's wel/niet kinderen zouden mogen adopteren? En wordt een kind wel gevraagd of het in een bepaald land/streek/stad geboren wil worden? Of in een bepaalde sociaal-economische klasse? Of als kind van lelijke ouders? Etc. etc. ik zie geen enkel steekhoudend argument.

Edit: Overigens ben je als kind juist goed af bij een homostel, zie http://www.volkskrant.nl/(...)n-gezonder~a3454352/ , dus áls het ze gevraagd zou worden zou het kind waarschijnlijk ja zeggen.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:31:32 #19
358523 IkStampOpTacos
pi_162154572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Is er al eens onderzocht of kinderen geboren/geadopteerd bij een homostel dezelfde of betere uitkomsten hebben als kinderen uit een traditioneel gezin? Leuk dat de homo's en lesbiennes van deze wereld allerlei rechten krijgen, maar degenen zonder stem in de politiek vind ik belangrijker.
Tsja, http://www.volkskrant.nl/(...)n-gezonder~a3454352/
-
pi_162154588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:23 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Onbedoeld maak je hier wel een leuke homograp.
pi_162154619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Geen idee. Er is wel veel onderzoek gedaan waaruit blijkt dat kinderen slecht af zijn bij laagopgeleide ouders. Hen verbieden te adopteren? Om even een zijstapje te maken.
pi_162154636
quote:
Ha, geweldig. ^O^ Je bent gemiddeld genomen dus juist veel gelukkiger en succesvoller wanneer je door een homostel wordt opgevoed. Oeps..
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:34:51 #23
358523 IkStampOpTacos
pi_162154656
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:31 schreef Kaas- het volgende:
En wordt een kind wel gevraagd of het in een bepaald land/streek/stad geboren wil worden? Of in een bepaalde sociaal-economische klasse?
Hier worden toch gewoon eisen aan gesteld. Je moet er wel voor kunnen zorgen.

Ik vind het toch wel een verschil of een kind wordt geadopteerd door 2 ouders van hetzelfde geslacht of dat het kind in een 'normaal' of traditioneel gezin terecht komt. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken 2 vaders te hebben, met mijn moeder heb ik een compleet andere band dan met mijn vader.
-
pi_162154718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Geen idee. Er is wel veel onderzoek gedaan waaruit blijkt dat kinderen slecht af zijn bij laagopgeleide ouders. Hen verbieden te adopteren? Om even een zijstapje te maken.
Edit
Als er meer ouders dan kinderen zijn is het wat mij betreft logisch selectie aan de poort te doen ja.
pi_162154726
quote:

[..]

Hoe is het een miljardenbusiness? Er zijn ca. 250.000 adopties wereldwijd per jaar en dan zou er dus >4000 euro per kind moeten worden betaald alsof het een vrije markt is, terwijl dat praktisch overal verboden is.

Afgezien daarvan: hoe is dat überhaupt relevant voor of homo's wel/niet kinderen zouden mogen adopteren? En wordt een kind wel gevraagd of het in een bepaald land/streek/stad geboren wil worden? Of in een bepaalde sociaal-economische klasse? Of als kind van lelijke ouders? Etc. etc. ik zie geen enkel steekhoudend argument.
Miljardenbusiness moet je niet zo letterlijk nemen. Is gewoon om aan te geven dat er enorm veel geld in omgaat. Dat kinderhandel verboden is betekent niet dat het niet plaatsvindt.

En je vergelijking gaat helemaal mank. Een kind kan NIET kiezen waar het geboren wordt of wie de buik ouders zijn. Daarentegen zou een kind WEL kunnen kiezen wie de adoptieouders zijn.
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:38:55 #26
358523 IkStampOpTacos
pi_162154751
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als er meer kinderen dan ouders zijn is het wat mij betreft logisch selectie aan de poort te doen ja.
Bedoel je het niet andersom? Zou mij logischer lijken.
-
pi_162154769
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Bedoel je het niet andersom? Zou mij logischer lijken.
Andersom ja. Ik zal het aanpassen.
pi_162154778
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Miljardenbusiness moet je niet zo letterlijk nemen. Is gewoon om aan te geven dat er enorm veel geld in omgaat. Dat kinderhandel verboden is betekent niet dat het niet plaatsvindt.

En je vergelijking gaat helemaal mank. Een kind kan NIET kiezen waar het geboren wordt of wie de buik ouders zijn. Daarentegen zou een kind WEL kunnen kiezen wie de adoptieouders zijn.
Je roept dus maar iets ongefundeerds. Bekijk m'n edit eens met dat Volkskrant-artikel. Ze zijn met homo-ouders dus blijkbaar juist veel beter af. Wat vind je daarvan?
pi_162154853
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:39 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je roept dus maar iets ongefundeerds. Bekijk m'n edit eens met dat Volkskrant-artikel. Ze zijn met homo-ouders dus blijkbaar juist veel beter af. Wat vind je daarvan?
Als jij het ongefundeerd vindt als in zeg dat er grof geld om gaat in de adoptieindustrie. Prima

Oh laten we dan alle kinderen maar richting homostellen verplaatsen :)
Jij bent het zonnetje!!!
pi_162154924
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Als jij het ongefundeerd vindt als in zeg dat er grof geld om gaat in de adoptieindustrie. Prima

Ongefundeerd betekent enkel dat je het niet aantoont he.

Je gebruikt nu in je tweede zin overigens plotseling een enorme hyperbool, maar dat is is niet nodig. Het onderzoek toont enkel aan dat adoptie-kinderen blijkbaar zeer goed af zijn bij homostellen (zelfs beter dan bij andere stellen) en dat dat tegen-argument (je begon over "het belang van het kind") derhalve invalide is. Welk argument blijft er dan nog voor je over om mij te willen verbieden te kunnen adopteren? :)
pi_162154972
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Is er iets van jouw beweringen dat je wél kunt onderbouwen? :P
pi_162154998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:46 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ongefundeerd betekent enkel dat je het niet aantoont he.

Je gebruikt nu in je tweede zin overigens plotseling een enorme hyperbool, maar dat is is niet nodig. Het onderzoek toont enkel aan dat adoptie-kinderen blijkbaar zeer goed af zijn bij homostellen (zelfs beter dan bij andere stellen) en dat dat tegen-argument (je begon over "het belang van het kind") derhalve invalide is. Welk argument blijft er dan nog voor je over om mij te willen verbieden te kunnen adopteren? :)
Op basis van één onderzoekje waar nota bene de Volkskrant een artikeltje van maakt kun je die uitspraak niet doen.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_162155011
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Op basis van één onderzoekje waar nota bene de Volkskrant een artikeltje van maakt kun je die uitspraak niet doen.
Je hebt het artikel dus niet eens gelezen. :)
pi_162155017
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:49 schreef k_man het volgende:

[..]

Is er iets van jouw beweringen dat je wél kunt onderbouwen? :P
is gewoon gezond verstand :)
Jij bent het zonnetje!!!
pi_162155034
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nee hoor. Zo ongeveer alles wat je hier beweert wordt namelijk weerlegt door mensen die het wel onderbouwen. :)
pi_162155046
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar jij doet de tegenovergestelde uitspraak op basis van 0 onderzoeken. Waarom kan dat wel? Je argumentatie is inconsistent.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:52:24 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162155052
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En dan zal een kind altijd zeggen dat het geen reet uit maakt welke samenstelling die ouders hebben :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 15:52:46 #38
137949 Disana
pi_162155061
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik wacht nog op antwoord op mijn vraag.
pi_162155093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik wacht nog op antwoord op mijn vraag.
welke vraag?
Jij bent het zonnetje!!!
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 15:54:22 #40
137949 Disana
pi_162155106
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

welke vraag?
Naar een bron van je bewering dat homomannen bijna alleen maar jongetjes adopteren.
pi_162155185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Naar een bron van je bewering dat homomannen bijna alleen maar jongetjes adopteren.
En waarom Mortaxx beweert dat het slecht voor een kind is om geadopteerd te worden door een homostel, terwijl het enige bewijs dat er op dit gebied door universiteiten geleverd is juist exact in de tegenovergestelde richting bewijst. Ik ben daar ook echt heel erg benieuwd naar, want Mortaxx is dan blijkbaar bereid om mensen als ik die mogelijkheid te ontzeggen op basis van een bepaald onderbuikgevoel.
pi_162155218
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee hoor. Zo ongeveer alles wat je hier beweert wordt namelijk weerlegt door mensen die het wel onderbouwen. :)
weerlegt met gebrekkig onderzoek? Er wordt bijvoorbeeld totaal niet stilgestaan bij mogelijk intervenierende variabelen

Adopteren kost geld. Je kan vervolgens niet de situatie van geadopteerde kinderen vergelijken met kinderen in een totaal andere economische situatie

Ik durf te beweren dat de kinderen uit dat onderzoek gelukkiger zijn omdat ze rijkere ouders hebben en niet omdat het ouders van het zelfde geslacht zijn
Jij bent het zonnetje!!!
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 15:59:05 #43
137949 Disana
pi_162155228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En waarom Mortaxx beweert dat het slecht voor een kind is om geadopteerd te worden door een homostel, terwijl het enige bewijs dat er op dit gebied door universiteiten geleverd is juist exact in de tegenovergestelde richting bewijst. Ik ben daar ook echt heel erg benieuwd naar, want je bent dan blijkbaar bereid om mensen als ik die mogelijkheid te ontzeggen op basis van een bepaald onderbuikgevoel.
Ik ben daar niet op ingegaan omdat ik al wel eens had gelezen dat homo-ouders het over het algemeen heel goed doen. En dat geloof ik zonder meer, omdat het gemotiveerde ouders zijn die net dat beetje extra moeten leveren om hun kind een mooi plekje in de maatschappij te geven.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:59:19 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162155233
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik durf te beweren dat de kinderen uit dat onderzoek gelukkiger zijn omdat ze rijkere ouders hebben en niet omdat het ouders van het zelfde geslacht zijn
Zelfs als dat waar is dan zijn homostellen dus uiterst geschikt voor adoptie ^O^.
pi_162155269
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zelfs als dat waar is dan zijn homostellen dus uiterst geschikt voor adoptie ^O^.
nee dan zou het een case zijn voor adoptie

Als je wilt onderzoeken welke gevolgen adoptie door homostellen heeft moet je een vergelijking maken tussen adoptie door hetero en adoptie door homostellen
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 13 mei 2016 @ 16:02:10 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162155296
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nee dan zou het een case zijn voor adoptie

Als je wilt onderzoeken welke gevolgen adoptie door homostellen heeft moet je een vergelijking maken tussen adoptie door hetero en adoptie door homostellen
De gevolgen zijn... dat er geen gevolgen zijn. Het maakt geen bal uit of een adoptiekind opgevoed wordt door een homostel of een heterostel. Waarom zou het ook?
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 16:02:27 #47
137949 Disana
pi_162155302
quote:
MED's Benjamin Siegel says that according to three decades of research, kids of gay parents are doing just fine.
http://www.bu.edu/today/2(...)od-as-straight-ones/
  vrijdag 13 mei 2016 @ 16:02:37 #48
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162155307
Perché la Chiesa, frocio!
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_162155309
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De gevolgen zijn... dat er geen gevolgen zijn. Het maakt geen bal uit of een adoptiekind opgevoed wordt door een homostel of een heterostel. Waarom zou het ook?
dat zegt jouw onderbuik :W
Jij bent het zonnetje!!!
pi_162155329
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wil je pls nog op me reageren?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Maar jij doet de tegenovergestelde uitspraak op basis van 0 onderzoeken. Waarom kan dat wel? Je argumentatie is inconsistent.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En waarom Mortaxx beweert dat het slecht voor een kind is om geadopteerd te worden door een homostel, terwijl het enige bewijs dat er op dit gebied door universiteiten geleverd is juist exact in de tegenovergestelde richting bewijst. Ik ben daar ook echt heel erg benieuwd naar, want Mortaxx is dan blijkbaar bereid om mensen als ik die mogelijkheid te ontzeggen op basis van een bepaald onderbuikgevoel.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 16:03:43 #51
137949 Disana
pi_162155330
quote:

[..]

Maar wat zegt jouw onderbuik nou over homomannen die bijna alleen maar jongetjes adopteren? Je blijft de vraag naar een bron ontwijken, dat staat niet erg sterk.
pi_162155339
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

weerlegt met gebrekkig onderzoek? Er wordt bijvoorbeeld totaal niet stilgestaan bij mogelijk intervenierende variabelen

Adopteren kost geld. Je kan vervolgens niet de situatie van geadopteerde kinderen vergelijken met kinderen in een totaal andere economische situatie

Dat onderzoek gaat toch niet over geadopteerde kinderen? Dat een kind opgroeit bij twee papa's of twee mama's wil helemaal niet zeggen dat het geadopteerd is.

Nogmaals: lees het gewoon eerst even voor je jezelf nog verder belachelijk maakt. :)
  vrijdag 13 mei 2016 @ 16:04:36 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162155345
quote:

[..]

Nee, dat zegt onderzoek. Jouw onderbuik kan de feiten niet aan.

Waarom zou je überhaupt een verschil verwachten? Wat heeft een paar ouders van hetzelfde geslacht dat een paar ouders van verschillend geslacht niet heeft?
pi_162155375
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar wat zegt jouw onderbuik nou over homomannen die bijna alleen maar jongetjes adopteren? Je blijft de vraag naar een bron ontwijken, dat staat niet erg sterk.
als zes man mij continu quoten mis ik wel eens wat, welke vraag bedoel je nu?
Jij bent het zonnetje!!!
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 16:08:38 #55
137949 Disana
pi_162155418
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

NWS / Italië staat als laatst in Europa partnerschap toe voor homo's

Jij beweerde dat homomannen voornamelijk jongetjes adopteren. Ik heb daarnaar gezocht, maar kan er niets over vinden. Daarom vraag ik jou naar een bron voor je uitspraak.
pi_162155429
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

:') Wat doorzichtig man...

Je hebt gewoon geen antwoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2016 16:09:28 ]
pi_162155481
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat onderzoek gaat toch niet over geadopteerde kinderen? Dat een kind opgroeit bij twee papa's of twee mama's wil helemaal niet zeggen dat het geadopteerd is.

Nogmaals: lees het gewoon eerst even voor je jezelf nog verder belachelijk maakt. :)
Als ik dat gebrekkige onderzoek niet mag gebruiken om aan te tonen dat deze adoptie niet juist is waarom mogen jullie datzelfde gebrekkige onderzoek dan wel gebruiken om het tegenovergestelde 'aan te tonen'?

Ik laat mij graag overtuigen. Kom eens met een onderzoek zoals ik in post #45 omschreef. Dit is de relatie die onderzocht moet worden wil je uitspraken over dit onderwerp kunnen doen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_162155494
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:09 schreef k_man het volgende:

[..]

:') Wat doorzichtig man...

Je hebt gewoon geen antwoord.
Reageer eens normaal zeg. Ik typ net een uitgebreide reactie voor je
Jij bent het zonnetje!!!
pi_162155536
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Als ik dat gebrekkige onderzoek niet mag gebruiken om aan te tonen dat deze adoptie niet juist is waarom mogen jullie datzelfde gebrekkige onderzoek dan wel gebruiken om het tegenovergestelde 'aan te tonen'?

Ik laat mij graag overtuigen. Kom eens met een onderzoek zoals ik in post #45 omschreef. Dit is de relatie die onderzocht moet worden wil je uitspraken over dit onderwerp kunnen doen
Je merkt dat voor alle anderen hier eigenlijk geldt dat h0: homo- en heteroparen kunnen kinderen even goed opvoeden, terwijl jij ineens kwam met ha: homo's kunnen dat minder goed en het is slecht voor het kind. Als je op basis daarvan homo's het recht op adoptie wil ontzeggen (dat in Nederland overigens wel gewoon bestaat) zou je voor deze alternatieve verklaring toch echt zelf met iets serieus op de proppen moeten komen he.

Je kan die hele groep niet zomaar ontdoen van hun rechten enkel op basis van dat jij denkt dat homo's iets niet kunnen.
pi_162155688
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Reageer eens normaal zeg. Ik typ net een uitgebreide reactie voor je
Maar je hebt nog steeds geen antwoord op haar vraag gegeven...
pi_162155706
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik ga hier niet op in. Ik heb al twee keer keer gevraagd om het te lezen voor je er domme dingen over zegt. Uit deze reactie blijkt opnieuw dat je het helemaal niet bekeken hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 16:36:59 #62
137949 Disana
pi_162155952
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:24 schreef k_man het volgende:

[..]

Maar je hebt nog steeds geen antwoord op haar vraag gegeven...
Hij zit in ONZ en houdt het voor gezien :D
  vrijdag 13 mei 2016 @ 16:59:40 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162156424
quote:

[..]

Jammer dat kinderen niet in een onnatuurlijke omgeving mogen opgroeien?
Homoseksualiteit komt in de natuur voor en is dus niet onnattuurlijk. Legio voorbeelden van. Ook van 2 mannetjesdieren die zich ontfermen over een jong. #itemvandekaartgeveegd

quote:
Gelukkig staat in Italië nog altijd het belang van het kind en niet dat van de wannabe papa's voorop
Liever een wannabe papa dan dat het kind opgroeit bij een vader+moeder die t liever niet willen, zoals bij biologische kids het geval kan zijn. Daarnaast is er bij adoptie een tergend traag en giga selectieproces, dus het is niet een trendy wannabe-papa. Je wordt echt volledig gescreend of je het wel kan, serieus bent, de monetaire en psychologische mogelijkheden hebt etc. En dus komt het goed terecht, Mogen we daarna vanuit gaan. #itemvandekaartgeveegd

quote:
Nonsens. Je kijkt alleen naar celeb stellen als Paul de Leeuw en vriend denk ik? #itemvandekaartgeveegd #modernfamily ;)

Game, set and match.
Nu jij weer. :*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_162156501
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

De progressieve "ruimdenkendheid" moet er natuurlijk uiteindelijk maximaal door worden gestampt.
De hardnekkigheid waarmee progressieven/liberalen van tegenwoordig denken dat zij morele superioriteit bezitten t.o.v. de rest van de wereld, doet mij een beetje denken aan organisaties als IS.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 17:04:05 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162156543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:02 schreef chroestjov het volgende:
De hardnekkigheid waarmee progressieven/liberalen van tegenwoordig denken dat zij morele superioriteit bezitten t.o.v. de rest van de wereld doet mij een beetje denken aan organisaties als IS.
Alle progressieven/liberalen?
pi_162156587
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alle progressieven/liberalen?
Een aanzienlijk percentage.
pi_162156666
Nederlaag voor Italie.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 17:15:01 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162156858
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Een aanzienlijk percentage.
Uhuh.

Gelukkig voor hen hebben ze de feiten aan hun kant.
pi_162156875
Ziek. Kindermisbruik.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 17:58:07 #70
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162157763
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:59 schreef Ang3l het volgende:

#itemvandekaartgeveegd

Game, set and match.

:') :') :') :') :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:11:15 #71
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_162158013
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik lolde
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_162158728
quote:

[..]

Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:52:28 #73
45206 Pietverdriet
pi_162158849
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:47 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Latente pedo's die daar iets sexueels achter zoeken, waard, gasten
pi_162158969
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik lolde
Hehe.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:23:39 #75
224960 highender
Travellin' Light
pi_162159767
quote:

Appeal to nature = drogredenering.
pi_162161041
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Latente pedo's die daar iets sexueels achter zoeken, waard, gasten
16 jarige meisjes graag..
Peuter jongetjes nee..
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_162167681
De opsteller van dit Persbericht heeft niet alleen een pervers beeld van gezinsvorming, duidelijk is dat het hem ook onbreekt aan kennis omtrent de landen die tot Europa behoren.
pi_162167906
Beetje kinderen adopteren die geen ouders meer hebben. :r

Laat dat kind van 3 lekker zelf zijn adoptieouders kiezen. Die kan vast een betere keuze maken dan mensen die ervoor gestudeerd hebben.
pi_162172085
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Uhuh.

Gelukkig voor hen hebben ze de feiten aan hun kant.
Feiten? Welke feiten? Ik bespreek namelijk geen feiten, ik heb het enkel over smaak.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 06:04:15 #80
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162172271
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Homoseksualiteit komt in de natuur voor en is dus niet onnattuurlijk. Legio voorbeelden van. Ook van 2 mannetjesdieren die zich ontfermen over een jong. #itemvandekaartgeveegd
Pedofilie en kindermishandeling komen ook voor in de natuur. Altijd zo'n drogreden "ja maar in de natuur komt het ook voor, dus is het normaal" :')
  zaterdag 14 mei 2016 @ 10:42:06 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162174192
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 06:04 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Pedofilie en kindermishandeling komen ook voor in de natuur. Altijd zo'n drogreden "ja maar in de natuur komt het ook voor, dus is het normaal" :')
Het gaat over fatsoenlijk opvoeden, niet over schadelijke dingen. Ook niet over wat normaal is of niet. Nergens beweer ik dat t normaal is. Maar "niet normaal of standaard" staat niet gelijk aan "slecht". Kortom: Verkeerde reactie. ;) #probeerhetlaternogeens
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:06:59 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162174525
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 03:13 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Feiten? Welke feiten? Ik bespreek namelijk geen feiten, ik heb het enkel over smaak.
Wat heeft smaak met burgerrechten te maken?
pi_162324387
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat heeft smaak met burgerrechten te maken?
Die zogenaamde burgerrechten zijn over het algemeen nogal vaag, hol en algemeen, tel daar de complexiteit van de werkelijkheid bij op en je zou kunnen concluderen dat burgerrechten in algemene zin inderdaad meer een kwestie van smaak is dan dat het gebaseerd is op feiten.
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:45:48 #85
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162324448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:42 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Die zogenaamde burgerrechten zijn over het algemeen nogal vaag, hol en algemeen, tel daar de complexiteit van de werkelijkheid bij op en je zou kunnen concluderen dat burgerrechten in algemene zin inderdaad meer een kwestie van smaak is dan dat het gebaseerd is op feiten.
Geen makkelijke materie inderdaad. Maar 'smaak' is het zeker niet. En het gaat in dit geval niet zozeer om de rechten zelf maar om het laten gelden van de rechten die er zijn voor iedereen. Dat heeft al helemaal niets met smaak te maken.
pi_162325359
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Geen makkelijke materie inderdaad. Maar 'smaak' is het zeker niet. En het gaat in dit geval niet zozeer om de rechten zelf maar om het laten gelden van de rechten die er zijn voor iedereen. Dat heeft al helemaal niets met smaak te maken.
Rechten zijn altijd aan verandering onderhevig, het zijn geen natuurwetten, daarnaast zijn wetten en rechten in de uitvoering/handhaving altijd aan interpretatie onderhevig waardoor het gewoon een kwestie van smaak is.
Maar ik had het hier ook niet eens over, ik had het over progressieven en liberalen die zich gedragen alsof ze net uit het kalifaat komen gewandeld.
Maar gelukkig is het progressiviteitsdenken in Europa op zijn retour, in steeds meer Europese landen worden de progressieven van de politieke kaart geveegd, het is een kwestie van tijd.
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:34:59 #87
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_162325655
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:24 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Rechten zijn altijd aan verandering onderhevig, het zijn geen natuurwetten, daarnaast zijn wetten en rechten in de uitvoering/handhaving altijd aan interpretatie onderhevig waardoor het gewoon een kwestie van smaak is.
Maar ik had het hier ook niet eens over, ik had het over progressieven en liberalen die zich gedragen alsof ze net uit het kalifaat komen gewandeld.
Maar gelukkig is het progressiviteitsdenken in Europa op zijn retour, in steeds meer Europese landen worden de progressieven van de politieke kaart geveegd, het is een kwestie van tijd.
Ik vraag mij werkelijk af wat er mis is met progressief denken in dit geval of gelijkheid? Je praat erover alsof het een epidemie is die bestreden moet worden, maar ik zou niet weten wat voor jou zo persoonlijk slecht moet zijn aan het hele gebeuren met betrekking tot homoseksualiteit dat je het terug wilt draaien? En zo ja, je bent blij dat het op zijn retour is? Hoever wil je terug om te zijn waar je wilt zijn? De oerknal?
put
your
clothes
on!
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:35:18 #88
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162325667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:24 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Rare definitie van smaak. Maar nogmaals, dat is allemaal irrelevant. De rechten kun je over twisten, het feit dat ze niet voor iedereen gelden is bizar en heeft niets met smaak te maken.

quote:
Eerder het omgekeerde, maar goed. Homohuwelijk wordt bijvoorbeeld bijna gemeengoed in Europa nu.
pi_162326456
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:34 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik vraag mij werkelijk af wat er mis is met progressief denken in dit geval of gelijkheid? Je praat erover alsof het een epidemie is die bestreden moet worden, maar ik zou niet weten wat voor jou zo persoonlijk slecht moet zijn aan het hele gebeuren met betrekking tot homoseksualiteit dat je het terug wilt draaien? En zo ja, je bent blij dat het op zijn retour is? Hoever wil je terug om te zijn waar je wilt zijn? De oerknal?
Erg veel vragen.
Waarom willen progressieven zo graag de geschiedenis herhalen? Het komt erop neer dat de uitbanning van het culturele marxisme in Europa een noodzakelijkheid is om het huidige Europa te behouden, als het culturele marxisme niet wordt uitgebannen en de decadentie hoogtij blijft vieren dan zal het met Europa net zo aflopen als met het Rome van de Romeinen.

quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Rare definitie van smaak. Maar nogmaals, dat is allemaal irrelevant. De rechten kun je over twisten, het feit dat ze niet voor iedereen gelden is bizar en heeft niets met smaak te maken.

[..]

Eerder het omgekeerde, maar goed. Homohuwelijk wordt bijvoorbeeld bijna gemeengoed in Europa nu.
Europa bestaat niet alleen uit West-Europa.
  donderdag 19 mei 2016 @ 16:22:20 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162326691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:11 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Europa bestaat niet alleen uit West-Europa.
Leuk, maar de trend is er. Gelukkig.

Daarnaast blijft de vraag wat het verbieden van adoptie voor homo's met smaak te maken heeft.
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:10:17 #91
45206 Pietverdriet
pi_162327889
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daarnaast blijft de vraag wat het verbieden van adoptie voor homo's met smaak te maken heeft.
Een gay kind is een mooie accesoire
pi_162329451
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Niet alleen leuk, het is ook een feit dat Europa uit meer bestaat dan alleen uit West-Europa.
Sommige mensen vinden het leuk als homo's kinderen adopteren, sommige mensen boeit het niet veel en weer andere mensen vinden het een vorm van kindermishandeling, het enige wat deze drie verschillende voorkeuren gemeen hebben, is dat het allemaal een kwestie van smaak is.
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:10:40 #93
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162332995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:13 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden het leuk als homo's kinderen adopteren, sommige mensen boeit het niet veel en weer andere mensen vinden het een vorm van kindermishandeling, het enige wat deze drie verschillende voorkeuren gemeen hebben, is dat het allemaal een kwestie van smaak is.
Wat een walgelijk statement :'). Het ontnemen van rechten van mensen heeft te maken met 'smaak'? Belachelijk.

De realiteit is duidelijk. Er is geen enkele argument te bedenken om het adopteren van kinderen te verbieden voor mensen met een bepaalde seksuele oriëntatie. Behalve het reilgieuze argument en in een fatsoenlijke seculiere staat (zoals Polen en andere Oost-Europese landen officieel ook zijn) hoort dat niet van invloed te zijn op de wetgeving.
pi_162336136
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een walgelijk statement :'). Het ontnemen van rechten van mensen heeft te maken met 'smaak'? Belachelijk.

De realiteit is duidelijk. Er is geen enkele argument te bedenken om het adopteren van kinderen te verbieden voor mensen met een bepaalde seksuele oriëntatie. Behalve het reilgieuze argument en in een fatsoenlijke seculiere staat (zoals Polen en andere Oost-Europese landen officieel ook zijn) hoort dat niet van invloed te zijn op de wetgeving.

Adoptie is sowieso geen recht waar iedereen zonder enige vorm van voorwaarden gebruik van mag maken, het lijkt mij niet meer dan logisch dat er bij een aanvraag tot adoptie gekeken wordt naar de geaardheid en dat het gewoon een onderdeel is van de voorwaarden.
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:02:12 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162336645
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Adoptie is sowieso geen recht waar iedereen zonder enige vorm van voorwaarden gebruik van mag maken, het lijkt mij niet meer dan logisch dat er bij een aanvraag tot adoptie gekeken wordt naar de geaardheid en dat het gewoon een onderdeel is van de voorwaarden.
Dat is een mooie ontwijking. Het punt is dus dat het helemaal niet logisch is om te kijken naar geaardheid. Je weigert uit te leggen waarom dat wel zo zou zijn.

Probeer het nog eens.
pi_162342057
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is een mooie ontwijking. Het punt is dus dat het helemaal niet logisch is om te kijken naar geaardheid. Je weigert uit te leggen waarom dat wel zo zou zijn.

Probeer het nog eens.
Dat is ook maar gewoon jouw mening (smaak), het is geen natuurwet.

https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_adoption :

Voorlopig is het grootste deel van de wereld het niet met jou eens, hoe dat zich in de toekomst zal ontwikkelen, kan alleen de tijd vertellen.
pi_162342331
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 01:01 schreef chroestjov het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_adoption :
[ afbeelding ]

Voorlopig is het grootste deel van de wereld het niet met jou eens, hoe dat zich in de toekomst zal ontwikkelen, kan alleen de tijd vertellen.
Wel in een oogopslag duidelijk dat het het pauperdeel van de wereld betreft.
pi_162342898
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wel in een oogopslag duidelijk dat het het pauperdeel van de wereld betreft.
Hoogmoed komt voor de val.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 04:49:38 #99
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_162343097
quote:

[..]

Edit: Overigens ben je als kind juist goed af bij een homostel, zie http://www.volkskrant.nl/(...)n-gezonder~a3454352/ , dus áls het ze gevraagd zou worden zou het kind waarschijnlijk ja zeggen.
Die studie lijkt me haast een schoolvoorbeeld van (self-)selection bias.
quote:
Initial recruitment will involve convenience sampling and snowball recruitment techniques that have been successful in other survey-based Australian studies of same-sex attracted populations including the Work, Love, Play Study and the Lesbian and Gay Families Study [59,60]. This will include advertisements and media releases in gay and lesbian press, flyers at gay and lesbian social and support groups, and investigator attendance at gay and lesbian community events. Discussion pieces and interviews with mainstream media outlets will help target families not engaged with the gay and lesbian community, as well as rural and remote families. Primarily recruitment will be through emails posted on gay and lesbian community email lists aimed at same-sex parenting. This will include, but not be limited to, Gay Dads Australia and the Rainbow Families Council of Victoria. Any parent over the age of 18 years, who self-identifies as being same-sex attracted, lives in Australia, and has children under 18 years of age will be eligible to participate in the study. Children aged ten years or over will also be asked to complete a questionnaire.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3487744/
En dan vergelijken met "de rest van de bevolking"...
are we infinite or am I alone
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:07:07 #100
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162350641
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 01:01 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Geen van beiden. Maar ga je de vraag nog een keer beantwoorden of blijf je ontwijken? Waarom zou het logisch zijn om naar geaardheid te kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')