quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef bogtrotter het volgende:
Het resultaat (en het scorebord) kan je via deze link zien, maar 't is natuurlijk wel zo leuk om pas nadat je gestemd hebt een kijkje te nemen hoe het er voor staat.
Yep.quote:
Je kan de uitslag zien via de tweede link in de OP.quote:
Morgen dus op Frankrijk stemmen om een blamage van 12 punten aan Oostenrijk te voorkomenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook gestemd, maar mijn stemmen zijn een beetje in de onderste regionen terecht gekomen. Ik begrijp de hoge positie van Oostenrijk eigenlijk niet.
Wat valt er niet aan te begrijpen? Blijkbaar vinden veel stemmers het een leuk nummer. Ik heb ook m'n 12 punten aan Oostenrijk gegeven.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook gestemd, maar mijn stemmen zijn een beetje in de onderste regionen terecht gekomen. Ik begrijp de hoge positie van Oostenrijk eigenlijk niet.
Leuk nummer, maar de zang was door de vele bewegingen matig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:53 schreef gelestipjes het volgende:
Dat Litouwen zo laag staat, vond ik 1 van de betere nummersOostenrijk vond ik daarentegen behoorlijk matig
Maar die was bij een groot deel van de deelnemers matigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:10 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Leuk nummer, maar de zang was door de vele bewegingen matig.
12 punten naar dat kutwijf die relnicht van Israël??quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:34 schreef laxus13 het volgende:
Ook gestemd
Met als 12 punten naar Israel en 10 naar Oekraïne
Interesseert mij niet hoe de persoon eruit ziet, gaat om het liedje en dat vind ik prachtig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:24 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
12 punten naar dat kutwijf die relnicht van Israël??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |